Olen opiskelija ja minulla on tilillä 10k
Puolet lainaa ja puolet kertyneitä tuloja. Ajattelin laittaa osan rahastoihin ja loput säästää. Kerään vielä pari tonnia kesätöistä ja sitten sama juttu ensi kesänä. Kuluja ei juurikaan ole koska poikaystävä maksaa puolet vuokrasta ja ruokaostoksista suurimman osan.
Kommentit (11)
Entäs sitten? Tämä järjestely toimii meillä.
Vierailija kirjoitti:
Puhut poikaystävästä, taidat olla aika nuori ja naiivikin. Tietääkö kumppanisi että käytät häntä hyväksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut poikaystävästä, taidat olla aika nuori ja naiivikin. Tietääkö kumppanisi että käytät häntä hyväksesi?
Olen 24-vuotias. Ja en käytä hyväksi. Kyllä hän ihan tietoinen tilanteesta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se hyväksikäyttöä jos toinen maksaa sun syömiset. Vai saako hän vastapalveluksia?
On minunkin opiskelijalapsellani. Mutta mikään tilillä olevista ei ole peräisin lainasta. Töitä on tehnyt koko kesän ja talvellakin viikonloppuisin.
Et ilmeisesti kuitenkaan kovin älykäs opiskelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään tähän. Miksi sinua liikuttaa noin paljon että mies maksaa meillä enemmän kuluja? Mitäs jos mies saa suhteessa sellaista jonka hän arvostaa rahan edelle? Entäs jos hän on mies joka haluaa tukea minua kun opiskelen? Kyllähän hän hyötyy siitä että valmistun hyvään ammattiin.
Niin kai tiedät, että opintolaina pitää maksaa takaisin ja sijoitukset voi mennä perseelleen? En ymmärrä miksi ottaa opintolainaa jos tilillä on muutenkin useita tonneja.
Jos viettää välivuoden kokopäivätöissä ollen ja vanhempien nurkissa ja elatuksella asuen, niin helpostihan tuon saa kerrytettyä.
Ahaa! Kaikkia opiskelijoita tulee siis rangaista.
t. Keskikalja
Olet siis siipiveikko.