Unelmiesi nainen on ?
Kommentit (17)
Itselläni on, huumorintajuinen, kiva, ulkoisesti hyvä kroppa, muodokas, näyttävä vartalo, hyvät tissit ja perse, vajaa viiskyt, kiva kuva facessa, kiva kesämekko
Ulkoinen perse, hyvä. Ulkoiset tissit, hyvät.
Hoikka kaunis älykäs viisas.
Hyvä tukka ulkoisesti, trimmattu seksinkarvat.
Rikas, huumorintajuinen, vahva.
Seksinnainen sängyssä.
Naamassa pisamia kesällä kymmenen.
Oma kumppanini jota rakastan aivan älyttömästi, sänkyhommat kun luistas vielä itsellä niin olisin tyytyväinen
Vaimoni. Superseksikäs pikkulutka.
Minun unelmieni kumppani nainen olisi joku strippari, ihanaa olisi olla sellaisen kanssa yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni. Superseksikäs pikkulutka.
Hän tuo aina matkoiltaan uusia ideoita. Viime talvena hän oli kahden viikon lomalla Intiassa. Sen jälkeen meillä on harrastettu tantraseksiä. Oli kuulemma upea opettaja. Toivottavasti hän menee täydennysopetukseen ensi talvena.
Sini sabotage.kaunis tyylikäs älykäs huumorintajunen lojaali pitkä seksikäs unohdettu helmi monelta.
70-luvun lopulla Mona-Carita, 80-luvun lopulla Kikka ja 90-luvun lopulla Linda Lampenius. Sen jälkeen ei ole ollut erityistä suosikkia.
Mun silmään kaunis, tykkää jysäristä + edm:stä, huumorintajuinen, ei nalkuta turhasta mutta osaa silti sanoa tahtonsa ja osaa muutenkin keskustella asioista, tykkää seksistä ja antaa hyväillä rintoja (tärkeää koska olen tissimies), lojaali... Plussaksi katson myös että sietää autoharrastukseni
Teinipoikana 70-luvulla olin rakastanut vaaleantukkaiseen naiseen joka työskenteli snagarissa linja-auto asemalla silloisen Simonkentän alapuolella. Muistatteko?
Silloin hän oli unelmieni nainen🔥
Vierailija kirjoitti:
Sini sabotage.kaunis tyylikäs älykäs huumorintajunen lojaali pitkä seksikäs unohdettu helmi monelta.
Musiikki ei tainnut olla hänen laji, oli vain se Lewikset repee juttu. Mutta on on erittäin miellyttävä ihminen. Varmaan kuullaan hänestä vielä.
Anne Kukkohovi vois olla, tai sitten joku ihan toisenlainen: pyöreä, isotissinen ja isopyllyinen, jonka pakaroitten väliin vois asettaa kalunsa
Iida Palosaari (Tiedä ja voita juontaja)
Huumorintajuinen, ulkoisesti hyvä perse, pitkät hiukset, nelikymppinen