Kävin kaupassa ja ostin tämän viikon ruuat : ) Tässä:
Pussi tortilla chipsejä lounaaksi tänään ja huomenna. Tuosta jää vielä ylikin. Purkki juustodippiä. Avocado josta teen quacamolen ja omista tomaateista ja chileistä salsan.
Valmis kana satay salaatti illaksi. Keitän ehkä vielä riisiä.
Herneitä 1 L naposteluun ja huomenna teen illalliseksi kasvicarbonaraa herneistä ja sipulista.
Ke lounaaksi ostin anjovispurkin ja kansnmunia mulla onkin sekä maustelimppua. Anjovisleivät ja kahvia. Päivälliseksi teen coleslawn mihin ostin keräkaalia ja paprikaa. Porkkanoita on jääkaapissa. Vinaigretten teen myös. Sen kanssa teen homejuustolla täytetyn kanafileen ja tuoreita tomaatteja uunissa.
To syön lopun coleslawn lounaaksi ja illaksi teen pizzaa homejuustosta ja muista juustonjämistä sekä omista tomaateista.
Pe kylmä jugurttikurkkukeitto lounaaksi ja illalla ravintolaan äidin ja siskon kanssa!
Mitä te syötte tällä viikolla?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Tänään on tultu syötyö proteiinipirtelö (maito + protskujauhe), ruuaksi puolikas hetki woxmix + paketti kanaa. Muutama taateli, yksi light limu. Illalla vielä 150g mustikoita ja kunnon löjäys kreikkalaista jugurttia sekä keitettyjä munia (ilman keltuiaista). Jos jää nälkä niin muutama porkkana Pitäisi täyttyä se 1300-1500kcal päiä
Miten pystyt syömään vain muutaman taatelin?
Mä olen rajoittanut niiden ostoa kun mätän koko pussin kerralla..
Sulla muuten ei ole rasvaa tuossa ruokavaliossa ollenkaan.
Rasvaa kyllä tulee oliiviöljystä, jota käytetään paistamiseen sekä syön viikolla muutaman avocadon, mutta ei vaan ollut tänään kypsänä vielä. Myös chia siemeniä tulee kreikkalaiseen jugurttin mukaan, unohdin mainita. Wokissa oli mukana myös sweet chili kastile. Oli tosi hyvää.
Syön niitä maustettuja taateleita. Ne on karkin korvikkeina. Kun aloitin syömään tällä tavalla niin ei ole ollut nälkä. Joskus tulee makean himo ja otan muutaman taatelin. Illalla voi syödä vielä lisää jos tulee himo makeaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä syön rahkaa, kanaa, riisiä, ja parsakaalia :(
Miksi?
Olen lyhyt nainen, ja yritän pysyä suhteellisen hoikkana ja kasvattaa samalla lihasta. Siksi syön pieniä annoksia proteiinipitoista ruokaa.
Kannattaa tehdä jotain mikä maistuu hyvälle. Ei se muuten mene alas, ainakaan pitemmän päälle. Liika tarkkuus vaan sabotoi.
Olisiko sulla jotain hyviä ideoita? Ei tarvitse olla reseptiä, lähinnä jotain proteiinipitoista.
Normiruokaa, jotain mahdollisimman hyvää ja sitten kattoo joskus, että on terveellistäkin. Sitten proteiinijuomaa lisäksi, kananmunia aamupalalla tms. Voin ihan hyvin, unta tarvitsisi saada enemmän.
Mie ostin tänään ruoaksi maksullisen pinppiä . Maistui ihan spermalle jostakin syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Olen lyhyt nainen, ja yritän pysyä suhteellisen hoikkana ja kasvattaa samalla lihasta. Siksi syön pieniä annoksia proteiinipitoista ruokaa.
Kannattaa tehdä jotain mikä maistuu hyvälle. Ei se muuten mene alas, ainakaan pitemmän päälle. Liika tarkkuus vaan sabotoi.
Olisiko sulla jotain hyviä ideoita? Ei tarvitse olla reseptiä, lähinnä jotain proteiinipitoista.
Normiruokaa, jotain mahdollisimman hyvää ja sitten kattoo joskus, että on terveellistäkin. Sitten proteiinijuomaa lisäksi, kananmunia aamupalalla tms. Vo
Haluatko myös kasvattaa lihasta/käytkö salilla? Minulle suositeltiin enemmän proteiinia, koska mulla on aina lihakset tosi kipeät monta päivää treenin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko myös kasvattaa lihasta/käytkö salilla? Minulle suositeltiin enemmän proteiinia, koska mulla on aina lihakset tosi kipeät monta päivää treenin jälkeen.
Juo heti proteiinipirtelö sen salitreenin jälkeen. Siis heti siellä pukkarissa. Auttaa tuohon ongelmaan. Toinen mikä auttaa on kreatiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juo heti proteiinipirtelö sen salitreenin jälkeen. Siis heti siellä pukkarissa. Auttaa tuohon ongelmaan. Toinen mikä auttaa on kreatiini.
Kiitos! Laitan kokeiluun.
Tänään oli lounaaksi pala lihahyytelöä, oranssia paprikaa ja kirsikkatomaatteja (kaikki kylmiä). Päivälliseksi äsken uunissa paistoin broilerin paistileikkeitä (+hunajainen seesam-RUB) ja kaksi litteää nektariinia halkaistuna. Hyvää oli. Huomenna lounaaksi kylmänä niitä nyt valmistettuja leikkeitä ja paprikaa+tomaattia. Päivälliseksi teen huomenna kasvissosekeittoa. Syön sitä seuraavat kaksi päivää myös lounaaksi. Keskiviikkona päivälliseksi jauhelihakebakoita (teen itse) ja tsatsikia+paprikaa ja tomaatteja. Torstaina sitä myös lounaaksi. Pidemmälle en ole miettinyt. Ostin eilen 2 euron hävikkihevikassin. Siellä oli kyssäkaali, suuri purjo, 6 oranssia paprikaa, 2 litteää nektariinia, 3 omenaa, rasiallinen vihreitä siemenettömiä rypäleitä ja kaksi kukkakaalia.
Quacamole 😂😂😂😂😂 avocado 😂😂😂😂😂😂😂 idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi surunaama, tuohan kuulostaa hyvälle. Itsellä on jo huono olo kun en ole syönyt mitään.
Hyväähän se on, mutta tekee koko ajan mieli pitsaa ja burgereita :D
Sitten sun syömisissä on jokin pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikaan syötte lounaan ja päivällisen? Minä syön lounaan klo 12:30-13:30 välillä ja päivällisen klo 19-20 aikoihin.
ap
Päätä sinä...
...milloin kullisi on parhaassa kunnossa.
Meillä tänään lounaaksi lämpimät voileivät ja päivälliseksi 2 erilaista lohta, silliä ja perunaa.
Huomenna panzanella omista tomaateista lounaaksi, päivälliseksi lohen jämistä pastaa ja kastiketta
Ke kinkkumunakas lounaaksi ja hernekeittoa päivälliseksi
To-pe linssikeitto lounaaksi ja kaalilaatikko päivälliseksi.
La tulee ystävät syömään joten ei lounasta vaan illalla kunnon aperitivot, ruuaksi salsiccia-kesäkurpitsarisotto, jälkkäriksi limoncello tiramisu. Sunnuntaina syödään risotonjämät arancineina.
Lohta (11€/kg) lukuunottamatta edullista ja hyvä ruokaa
En kasvata. Olen 42v nainen ja painan 89 kg. Proteiinia on pakko syödä se on trendikästä.