Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin kaupassa ja ostin tämän viikon ruuat : ) Tässä:

Vierailija
04.08.2025 |

Pussi tortilla chipsejä lounaaksi tänään ja huomenna. Tuosta jää vielä ylikin. Purkki juustodippiä. Avocado josta teen quacamolen ja omista tomaateista ja chileistä salsan.

Valmis kana satay salaatti illaksi. Keitän ehkä vielä riisiä.

Herneitä 1 L naposteluun ja huomenna teen illalliseksi kasvicarbonaraa herneistä ja sipulista.

Ke lounaaksi ostin anjovispurkin ja kansnmunia mulla onkin sekä maustelimppua. Anjovisleivät ja kahvia. Päivälliseksi teen coleslawn mihin ostin keräkaalia ja paprikaa. Porkkanoita on jääkaapissa. Vinaigretten teen myös. Sen kanssa teen homejuustolla täytetyn kanafileen ja tuoreita tomaatteja uunissa.

To syön lopun coleslawn lounaaksi ja illaksi teen pizzaa homejuustosta ja muista juustonjämistä sekä omista tomaateista.

Pe kylmä jugurttikurkkukeitto lounaaksi ja illalla ravintolaan äidin ja siskon kanssa!

Mitä te syötte tällä viikolla?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki varmasti halal?

Vierailija
2/33 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa. Olet selvästi arjen kulinaristi :) Hyvä ruoka, parempi mieli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vkl jääneet lohen loppuun, perunat ja porkkanat, huomenna teen jauhelihakastikkeen perunoiden ja porkkanoiden kanssa, riittänee 2 päivää, poika on kylässä,  jos en muuta keksi loppuviikoksi teen jauhelihamakaronilaatikon. Nämä tarpeet on kotona, myös leipä, kinkkuleikettä ja kananmunia.

Vierailija
4/33 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön rahkaa, kanaa, riisiä, ja parsakaalia :( 

Vierailija
5/33 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta syö ehkä yhden päivän 🤣

Vierailija
6/33 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
7/33 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pakastepizzan kun tän päivän syöminen jäi myöhäselle, ainekset itsetehtyyn pizzaan ja kalkkunapastaan. Sitten leipää aamupalalsi, pitänee pakastaa osa siitä. Siinä vissiin kaikki.

Vierailija
8/33 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi surunaama, tuohan kuulostaa hyvälle. Itsellä on jo huono olo kun en ole syönyt mitään. 

Vierailija
9/33 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko tulla luoksesi?

Vierailija
10/33 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan syötte lounaan ja päivällisen? Minä syön lounaan klo 12:30-13:30 välillä ja päivällisen klo 19-20 aikoihin.

ap

Vierailija
11/33 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Olen lyhyt nainen, ja yritän pysyä suhteellisen hoikkana ja kasvattaa samalla lihasta. Siksi syön pieniä annoksia proteiinipitoista ruokaa. 

Vierailija
12/33 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi surunaama, tuohan kuulostaa hyvälle. Itsellä on jo huono olo kun en ole syönyt mitään. 

Hyväähän se on, mutta tekee koko ajan mieli pitsaa ja burgereita :D 

Vierailija
13/33 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Olen lyhyt nainen, ja yritän pysyä suhteellisen hoikkana ja kasvattaa samalla lihasta. Siksi syön pieniä annoksia proteiinipitoista ruokaa. 

Kannattaa tehdä jotain mikä maistuu hyvälle. Ei se muuten mene alas, ainakaan pitemmän päälle. Liika tarkkuus vaan sabotoi.

Vierailija
14/33 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Kannattaa tehdä jotain mikä maistuu hyvälle. Ei se muuten mene alas, ainakaan pitemmän päälle. Liika tarkkuus vaan sabotoi.

Olisiko sulla jotain hyviä ideoita? Ei tarvitse olla reseptiä, lähinnä jotain proteiinipitoista. 

Vierailija
15/33 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on tultu syötyö proteiinipirtelö (maito + protskujauhe), ruuaksi puolikas hetki woxmix + paketti kanaa. Muutama taateli, yksi light limu. Illalla vielä 150g mustikoita ja kunnon löjäys kreikkalaista jugurttia sekä keitettyjä munia (ilman keltuiaista). Jos jää nälkä niin muutama porkkana

Pitäisi täyttyä se 1300-1500kcal päiä

Vierailija
16/33 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahkaa. Proteiinipatukoita. Proteiinivanukkaita. Proteiinijuustoa ja Proteiinipirtelö.

Lisänä Raejuustoa. Älä kysy miksi.

Vierailija
17/33 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahkaa. Proteiinipatukoita. Proteiinivanukkaita. Proteiinijuustoa ja Proteiinipirtelö.

Lisänä Raejuustoa. Älä kysy miksi.

Huono ruokavalio lihaksenkasvatukseen. Proteiinipatukat on melkein sama, kuin suklaapatukat. Jos lihaksia kasvatat / laihdutat, niin syö kanaa mielummin kuin pelkästään proteiini sitä ja tätä.

Vierailija
18/33 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Olisiko sulla jotain hyviä ideoita? Ei tarvitse olla reseptiä, lähinnä jotain proteiinipitoista. 

Proteiinitollo !

Vierailija
19/33 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Proteiinitollo !

Onko parempia ideoita? Otan mielelläni ehdotuksia vastaan :D 

Vierailija
20/33 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Tänään on tultu syötyö proteiinipirtelö (maito + protskujauhe), ruuaksi puolikas hetki woxmix + paketti kanaa. Muutama taateli, yksi light limu. Illalla vielä 150g mustikoita ja kunnon löjäys kreikkalaista jugurttia sekä keitettyjä munia (ilman keltuiaista). Jos jää nälkä niin muutama porkkana Pitäisi täyttyä se 1300-1500kcal päiä

Miten pystyt syömään vain muutaman taatelin?

Mä olen rajoittanut niiden ostoa kun mätän koko pussin kerralla..

Sulla muuten ei ole rasvaa tuossa ruokavaliossa ollenkaan.