Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töihin haetaan rappusiivoojaa - erikseen mainitaan vaatimus, että pitää olla sosiaalinen ihminen...

Vierailija
04.08.2025 |

Miksi ihmeessä sosiaalinen ihminen viihtyisi tuommoisessa työssä, ja mikä ajatus tuossa on taustalla? Kas kun ei yliopistotutkintoa vaadita.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsee varmaan kälättää rapun asukkaiden kanssa. :/ 

Vierailija
2/53 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijöistä on varaa valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttäisi sosiaalinen rappusiivooja. Siinä töllöttäisi ja kyselisi jotain, kun ihmiset kulkevat asioillaan.

Vierailija
4/53 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos haetaan johonkin senioritaloon tai vastaavaan. Mummot ja papat alkaa taatusti juttusille. Tavallisessa talossa ei kyllä sosiaalisuutta tarvita.

Vierailija
5/53 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noissa ole nykyään tiukat aikataulut? Missä työssä on aikaa lätistä turhia?

Vierailija
6/53 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne monet idiootit ajattelevat, että sosiaalinen ihminen on parempi, kuin ujo/hiljainen.

Puheliasta siivoojaahan tuohon nimittäin etsitään, vaikka paikataankin samalla sosiaalinen. 

Sosiaalinen voi olla ja on hyvin usea hiljainen hissukkakin, oikeassa seurassa. 

Ja kuinka se edes vaikuttaa työntekoon? Naurettavaa. 

Vierailija
7/53 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsee varmaan kälättää rapun asukkaiden kanssa. :/ 

Kaveri hoiti X-talojen rappusiivouksia. Siellä on monenmoista kulkijaa ja pitää osata olla.

Jutella ja neuvoa kaikenlaisia ihmisiä, muualta tulleita, huutavia ja räyhääviäkin tulee osata käsitellä.

Aika raakaa työtä!

nii ja hei, ei saa sortua kaikkiin ihme vaatimuksiin.

Vierailija
8/53 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se siivooja ehtii hoitaa työnsä sen sosialisoinnin lomassa? Vai odotetaanko siivoojan siinä juttelevan mukavia kun moppailee rappuja?

Vierailija
9/53 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää osata huomioida ihmiset, hymyillä ja tervehtiä. Tuntuu olevan tänä päivänä monille yllättävän hankalaa Suomessa. Oikein häkellyin kun olin Englannissa lomalla kun ventovieraat ihmiset tervehtivät ja pyytävät anteeksi jos tönäisevät tai tulevat tielle.

Tuskin siinä kunmoisempaa sosiaalisuutta tarvitaan mutta pakko se on listata vaatimuksena koska ei se kaikilta onnistu.

Vierailija
10/53 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä asuu vanhuksia ja juoppoja. Terveisin vastaavanlaisessa paikassa asuva.

Vierailija
11/53 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttäisi sosiaalinen rappusiivooja. Siinä töllöttäisi ja kyselisi jotain, kun ihmiset kulkevat asioillaan.

no höh, ei tietenkään kysele eikä juttele jos asukas ei aloita!

Vierailija
12/53 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttäisi palkata sellainen ihminen joka jo ennen työn hakua nillittäisi tekemäni työpaikkailmoituksen sanavalinnoista.

Vierailija
13/53 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se siivooja ehtii hoitaa työnsä sen sosialisoinnin lomassa? Vai odotetaanko siivoojan siinä juttelevan mukavia kun moppailee rappuja?

Kyllä siivoojankin työ on asiakaspalvelua, joten kaikki asiakkaat on otettava huomioon. Siivosi sitten missä tahansa. T. päiväkodin siivooja

Vierailija
14/53 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Itse olen yhdessä vaiheessa elämää tehnyt tuota työtä, ja koin että on tällaiselle erakkomaiselle introvertille ihan täydellinen työ. Ja minua ainakin ärsyttäisi suunnattomasti rappusiivooja, joka yrittäisi puhuttaa asukkaita.

Vierailija
15/53 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se siivooja sosialisoi?

Vierailija
16/53 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttäisi palkata sellainen ihminen joka jo ennen työn hakua nillittäisi tekemäni työpaikkailmoituksen sanavalinnoista.

Suomalainen paatunut asennetyötön löytää jo työpaikkailmoituksesta monta syytä olla hakematta työtä.

Vierailija
17/53 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onneksi olet niin simppeli tyyppi, ettet koskaan tuommoiseen tilanteeseen joudu. ;)

Vierailija
18/53 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliset ja iloiset siivoojat piristävät päivää aina! Jo lapsuudesta muistan taloyhtiömme iloisen siivoojan, ja entisessä työpaikassa aina niin iloisesti tervehtivän ja juttelevan siivoojarouvan. Tuli hyvä mieli keskellä pimeää ja synkkää marraskuista aamuakin tulla aikaisin töihin kun toimiston ovea avatessa vastassa oli tuttu hymy. Toivon että kyseinen rouva on hyvin palkattu ja kohdeltu työnantajansa toimesta, koska hänen positiivisuutensa tarttui takuulla kaikkiin.

Vierailija
19/53 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikanaan oli rappusiivoojana. Ajattelin, että tuossapa kevyt ja helppo työ. Joo ei ollut. Kohteita oli päivän aikana ihan järkyttävät määrät. Piti oikeesti juosta tuo työpäivä läpi. Jotkut asiakkaat myös valittivat ihan pikkuasioista. Tyyllin joku vanha pappa meni taskulampulla tarkistaam kerrostalon yleisen saunan siivouksen jälkeen ja reklamoi heti, jos roskaa löytyi. 

Vierailija
20/53 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen iloinen🤗 ulospäin suuntautunut kaunis eksto vertti. Lähetin jo tuonne video CV:n jossa kikatan ja lässytän tuntikausia😀

Hyi. 🤮 Mutta mies varmaan palkkaisi. 😂😇

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi