Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaisiko sinua - syntymäpäivä ja hyvä ystävä

Vierailija
04.08.2025 |

Haittaisiko sinua, jos hyvä ystäväsi lähes kolmenkymmeden vuoden ajalta unohtaisi syntymäpäiväsi? Ei siis tarkoita lahjaa, vaan ihan muistamista, viesti / yhteydenotto, että hei, hyvää syntymäpäivää.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut muistavat syntymäpäiviä, joissain kaverisuhteissa niitä ei mainita millään tavoin. Jos joku on joskus sanonut että ei vietä merkkipäiviä millään tavalla, on vain kohteliasta, että asiaa ei sitten enää noteerata millään tavalla.

Vierailija
2/16 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hänellä ei ole rankka elämäntilanne niin loukkaantuisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä aina muista.

Vierailija
4/16 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi. En tykkää juhlia mitään merkkipäiviä enkä edes halua että kukaa muistaa. 

Vierailija
5/16 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tähän asti muistanut sukulaisten ja ystävien syntymä- ja nimipäivät. Nyt alkaa ilmeisesti ilmeisesti ikä painaa, kun unohduksia on alkanut tulla. Harmittaa kyllä itseänikin.

Vierailija
6/16 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua rasittaa kovasti tuo muistamisen pakko. Ei liiemmin enää pidetä yhteyttä henkilön kanssa, mutta joka nimi- ja synttäripäivä kuivahko tekstiviesti, että ONNEEEEEEEEEEEEE!

Mielessäni on käynyt useamman kerran, että pitäisi lopettaa. Ystävyyssuhde ei anna mitään enää.

Vierailija
7/16 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta syntymäpäivät, omat eikä muiden. Mikään ole typerämpää kuin joissain someyhmissä kymmenittäin onnentoivotuksia

Vierailija
8/16 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vuosia onniteltu puolin ja toisin, on se aina jonkinlainen mielenosoitus stopata onnitteluketju. Luonnollisia selityksiä voisi olla vanhuus ja dementia.

Vierailija
9/16 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan aina muista kaikkea ja kaikkia. En itsekään odota että minua pitäisi kenenkään muu kuin miehen ja lasten onnitella.

Vierailija
10/16 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua rasittaa kovasti tuo muistamisen pakko. Ei liiemmin enää pidetä yhteyttä henkilön kanssa, mutta joka nimi- ja synttäripäivä kuivahko tekstiviesti, että ONNEEEEEEEEEEEEE!

Mielessäni on käynyt useamman kerran, että pitäisi lopettaa. Ystävyyssuhde ei anna mitään enää.

Lopettaa mikä?

Vierailija
11/16 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä että onko yleensä ollut puolin ja toisin tapana muistaa toisia

Jos olisi ollut aikaisemmin tapana ja se yhtäkkiä loppuisi, niin saattaisihan sitä ihmetellä että mikä syynä. Mutta jos ihmissuhde jatkuu kuitenkin samanlaisena niin ei kai siitä mitään sen kummempia päätelmiä tarvisi tehdä :)

Vierailija
12/16 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi - en itsekään muista kuin parin lähipiiriläisen syntymäpäivän. Syntymäpäivien viettäminen muutenkin on lasten juttu.

Ja vaikka olen facessa, niin käytän sitä lähes vain puhelimella ja siellä ei tule muistutuksia syntymäpäivistä.

Vierailija
13/16 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi. En todellakaan oleta että joka vuosi muistetaan.

Vierailija
14/16 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi. Minun mieheni ei muistanut edes äitinsä syntymäpäivää, eikä anoppikaan siitä loukkaantunut.

Vierailija
15/16 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Vierailija
16/16 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kaikkea aina muista. Itselläkin on usein mielessä että pitää tuolle laittaa huomenna onnitteluviestiä, mutta eihän sitä enää silloin sitten muista. En ole itse missään somessa, jossa tulisi muistutuksia toisten juhlapäivistä.

N33

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän