Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Frisbeegolf MM ja selostus, palautteeni jatkuvasta äänitulvasta, loppumattomasta pätemisestä ja hölöttämisestä

Vierailija
03.08.2025 |

Olen tietoinen, että jotkut rakastavat taukoamatonta höpötystä, jonninjoutavaa pätemistä. Mutta selostustyyli ei sovi ollenkaan lajin luonteeseen. On todella raskasta kuunnella, kun itse suoritukset jää toisarvoiseksi ja tapahtumasta tulee joku oma pätemisen, tarinoinnin raskas taukoamaton äänitulva.

Eikö voi hetkeäkään olla hiljaa, pitääkö jatkuvasti itse suoritusten aikana kertoa jotain tarinoita ja horinoita ties ja vaikka mistä. Edes yleisön reaktioita ei välillä kuullut, kun aina on joku juttu/tarina jostain kesken.

Ylivoimaisesti surkeinta selostusta mitä olen eläessäni kuullut missään lajissa. Katsokaa oikeasti mallia DiscGolfNetworkista ja sen rauhallisesta tyylistä. Laji ja sen tähdet eli heittäjät ovat pääosassa, pystytään olemaan hiljaa ja nauttimaan suorituksista, vaikka heillä tietämystä lajista on yllinkyllin ei sitä tarvitse ylikorostaa jatkuvasti, niin että omat höpinät ja pätemiset ovat tapahtuman pääasia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammapalsta palautekanava :D :D 

Vierailija
2/4 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä tili tänne, voi katsoa hyvää ja rauhallista selostusta jossa itse laji ja sen tähdet on pääosassa. 

https://www.discgolfnetwork.com/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammapalsta palautekanava :D :D 

Niin, koska täällä pystyy käymään samalla keskustelua. Palautteen voi antaa tänne ja Ylelle. Minusta olisi oikeasti hyvä keskustella sopiiko se lätkäselostus tyyliin Antero Mertaranta papupata ja jatkuvaa tarinaa, kun toinen lopettaa toinen jatkaa tälläiseen lajiin. Tuossa kun ei ollut käytännössä yhtään hiljasta hetkeä itse suoritusten aikana, joka ei vain sovi lajin luonteeseen ollenkaan.

Kyllä niistä itse suorituksista voi nauttia ilman että pitää koko aika olla äänessä ja päteä jostain.

Vierailija
4/4 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on myös raskasta kun kaikkien pitää puhua ns"selostaja" äänellä ja venyttää lauseita ja sanoja. Kuulostaa teennäiseltä. Kaipaisin rennompaa ja luonnolisempaa otetta, myös sen jatkuvan hölinän ja besserwisseröinnin sijaan.

Ei kaikkien tarvitse olla halpoja Antero Mertaranta kopioita oli laji mikä tahansa, pitäisi kannustaa olemaan oma itsensä ja ymmärtää myös minkälainen tyyli sopii erilaisiin lajeihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän