Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauhu tarina TODELLINEN

Vierailija
03.08.2025 |

Olin leirillä kaverini kanssa meillä oli yhteinen huone Kerran yöllä kun kaikki meni jo nukkumaan kuultiin jotain kolinaa ulkona nukuttiin siis teltassa pihalla ensin mietin no se on varmaan joku kettu tai Tuuli mutta sitten se ääni kuului vain kovempaa ja hän niin voin huutaisi vähän matkan päästä apua tai jotain vastaavaa Sitten minua ja minun kaveriani alkoi pelottaa todella paljon seuraavana aamuna mentiin kaverini kanssa kertomaan siitä leirin johtajalle kun mentiin leirin johtajan teltalle ensin koputettiin verkkoon mutta kukaan ei sanonut mitään ei kukaan tullut avaamaan sitten avattiin teltan ovi eikä siellä ollut ketään Päätettiin mennä muitten leiriläisten telttaille koputtaamaan ja katsomaan onko kukaan teltassa ja olivat ovatko he kuulleet  samaa illalla mutta missään teltassa ei ollut ketään ajateltiin sitten että kaikki muut varmaan jo ehti lähteä aamun retkelle joten mentiin takaisin telttaanmyöhemmin aamulla Kuultiin taas huutoa ihan niin kuin iso lapsi ryhmäja aikuinen huutaisi APUA!! Sen jälkeen päätettiin soittaa leiriltä vanhemmillesanottiin niille että tulisi hakemaan meidät pois selitettiin kaikki mitä oli tapahtunut ja että leirin johtaja ei ollut vieläkään palannut eikä muut lapset joten vanhemmat tulivat hakemaan meidät kotiin ja menimme kotiin ja jätimme muut eikä vieläkään tiedetä ovatko he palanneet tai löytäneet

LOPPU!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla