Onko vanhuksilla erikseen sisätiloissa käytettävät rollaattorit ja sit ulkona/kaupassa käytettävät? Saako niitä jostain lainaan ilmaiseksi?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
'jos nyt ei pääse käymään hautausmaalla ollenkaan niin kyllähän pyörätuoli lisäisi elämään tapahtumia ja sitä kautta edistäisi aivojen hyvinvointia. '
Näin itsekin ajattelen. Ja voisiko pyörätuolia säilyttää vaikka muualla kuin asunnossa.
Että asunnon sisällä liikkumiseen olisi tarjolla vain rollaattori kuten tähänkin saakka.
Joku alkanut plagioida
minun lainaustyyliäni. 🧐
Käytän simppeleitä:'.
Tämä vaikuttaa trållin jekulta.
🥳
Täällä on joku hlö/joukko hlöitä, jotka
haluavat (kateudessa kervistellessään?🤔)
sabotoida kommenttejani saapumalla
heittämään mukasattumalta kommentteja,
joissa poikkeuksetta heijastuu heidän
itseviha omaan kehoonsa eli projisoivat
mun suuntaan kompleksejaan puhumalla
mummå/vaihdevuodet/tekohampaat/
harmaat hiukset/rollaattori/pyörätuoli/
muistisairaus/kuolema - teemoissa. Olen
havainnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki on että tarvitaan lääkärin lähete kun kuka tahansa voi arvioida avun tarpeen kuten vaikka fysioterapeutti. Aivan järjetöntä lääkäriresurssin käyttöä.
Ei tarvitse mitään lähetettä sen kun menee ja hakee.
Kyllähän sairas, rollaattoria tarvitseva fyssarin tarvii. Ei sitä rollaattoria voi miten sattuu säätää.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäriltä lähete, että saa sen sieltä apuvälinelainaamosta. Ei sieltä noin vaan niitä haeta.
Ei mulla ainakaan mitään lähetettä ollut. Kyynärsauvat, rollaattori, vessan korone, poimintapihdit. Mutta niistä tehdään "paperit" ja ne on palautettava viimdistään kuoleman jälkee n.
'jos nyt ei pääse käymään hautausmaalla ollenkaan niin kyllähän pyörätuoli lisäisi elämään tapahtumia ja sitä kautta edistäisi aivojen hyvinvointia. '
Näin itsekin ajattelen. Ja voisiko pyörätuolia säilyttää vaikka muualla kuin asunnossa.
Että asunnon sisällä liikkumiseen olisi tarjolla vain rollaattori kuten tähänkin saakka.