Professori tylyttää Orpon korruptiota: "eihän tämä hyvältä näytä"
Kommentit (9)
Vähän samaan viitattiin päivän hesarissa. Tanskassa sama poliitikko ei voi toimia kaikissa mahdollisissa luottamustoimessa yhtäaikaa. Kuntatasolla ja kansanedustajana. Nythän meillä on bonuksena vielä sotealueet. Eturistiriitoja tulee väistämättä, jotka ratkaistaan sulle mulle periaatteella.
Vierailija kirjoitti:
Vähän samaan viitattiin päivän hesarissa. Tanskassa sama poliitikko ei voi toimia kaikissa mahdollisissa luottamustoimessa yhtäaikaa. Kuntatasolla ja kansanedustajana. Nythän meillä on bonuksena vielä sotealueet. Eturistiriitoja tulee väistämättä, jotka ratkaistaan sulle mulle periaatteella.
Ei Suomessa ole tuollaista omahyväisyyttä. Kaikki toimii yhteiskunnan eteen.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi tulevat vielä julkisten laitosten ja yritysten hallituspaikat, yksityisillä ei käsittääkseni saa työskennellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa ole tuollaista omahyväisyyttä. Kaikki toimii yhteiskunnan eteen.
😂
Joo miksei asiantuntijoita kuunnella ja laadita lakeja lausuntojen perusteella? Ehkä koska päättäjät päättää näistä ja oma napa ja lapsen (eaim Oliver Stubb) napa
Vierailija kirjoitti:
Joo miksei asiantuntijoita kuunnella ja laadita lakeja lausuntojen perusteella? Ehkä koska päättäjät päättää näistä ja oma napa ja lapsen (eaim Oliver Stubb) napa
Ei liity korruptioon edelleenkään
Professorin kannattaa varoa teekutsuja