Olen 52-vuotias ja viimeisen 10 vuoden ajan deittaillut vain 22-25 -vuotiaita
Kommentit (50)
Olen 69-vuotias ja "deittaillut" saman ikäistä miestä 39 vuotta.
Olen 48v nainen ja deittailwn max. 35v. Mitä sitten?
Olet samanverran kehitystä jäljessä.
Olen 50-vuotias nainen ja deittailen vain kaksikymppisiä kundeja. Heidän aloitteestaan.
No, tuohan on ihan arkipäivää. Ketä miestä kiinnostaa +50-ikäiset ryppymummelit ja kulahtaneet, kiukkuiset läskit vaihdevuosihullut naiset? Niinpä.
Jokainen järkevä mies vaihtaa vaimoa kun vaimo alkaa lähennellä viittäkymppiä. Pysyy omakin elämä páljon mukavampana.
Olen reilu 50 v. ja deittailen kaikenikäisiä kiinnostavia.
Olen 42 ja aviomies ja lasten isä on kymmenen vuotta nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
No, tuohan on ihan arkipäivää. Ketä miestä kiinnostaa +50-ikäiset ryppymummelit ja kulahtaneet, kiukkuiset läskit vaihdevuosihullut naiset? Niinpä.
Jokainen järkevä mies vaihtaa vaimoa kun vaimo alkaa lähennellä viittäkymppiä. Pysyy omakin elämä páljon mukavampana.
mikäs siinä jos flikkoja kiinnostaa papparaiset
Niin, pelkästään deittaillut, kahvilatreffejä pidemmälle et ole päässyt.
Yleensä pillu on ihan ok vielä 50-60 vuotiaana joten miksipä kaksymppiset pojat ei niihinkin purkiaisi paineitaan. Ei tarvitse vokotella ja ruinata kuten oman ikäisiltä ja vanhata eukot on aivan otettuja kun vielä kelpaa- win win
Vierailija kirjoitti:
Sellaista vastuullista miestä, jota kiinnostaa hyvät välit lapsiin ja muihin ihmisiin. Mies on adrpaussissa ja mieskunto heikkenee, lihakset surkastuu. Elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen elää tyylillään, sehän on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Eihän näillä tyypeillä edes ole sitä vaimoa, jota vaihtaisi.
Nauti niin kauan kun tuo vielä onnistuu. Kohta et kelpaa enää nuorille naisille ellet ole todella varakas. Nuoret naiset ottavat mielummin viisikymppisen kun lähes kuusikymppisen.
Toiset meistä haluaisi mahd. löytää parisuhdekumpoanin emne henkilökohtaista-avustajaa tai muuta hoitosuhdetta.
Sinkkumies
Olen 66-v nainen ja deittaillut vain 10 vuotta nuorempia.