Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muille käynyt samaa täytettyään 40v? En uskonut tämän olevan mahdollista.

Vierailija
02.08.2025 |

Täytin viikko sitten 40 vuotta ja 40-vuotis juhlien jälkeen oli vaimon kanssa kahden keskeiset juhlat. Paneskelimme erittäin hitaasti ja kiusoitellen noin kolmen tunnin ajan. Kun sain orgasmin, vaimo jatkoi kädellä hivellen orgasmin jälkeen ja yllätykseksemme minulla alkoi seisomaan uudelleen. Vaimo ainoastaan runkkasi vajaan kymmenen minuutin ajan ja sain toisen orgasmin.

Tultuamme vartin päästä suihkusta keskustelimme asiasta. Keskustelu alkoikin uudestaan panettaa ja taas oli kanki kovana ja pillu märkänä. Pienen touhuamisen jälkeen sain vielä kolmannen orgasmin.

Tänään taas päätimme paneskella pitkällä kaavalla. Puolentoista tunnin leikkien jälkeen minulta lensi mällit, mutta ei tullut orgasmia. Vaimo jatkoi vehkeen hyväilyä ja parissa minuutissa sainkin uuden orgasmin. Tai en vain orgasmia, vaan sarja orgasmin. Ensin alkoi yksi ja kun se vasta läheni huippuaan, tuntui jo uuden orgasmin voimakas nousu.

En tiennyt, että sarja orgasmi on miehelläkin mahdollinen. Onko muilla miehillä kokemusta sarja orgasmeista? Entä onko ajatuksia, että miksi nyt kun 40v tuli täyteen, eikä ennen? Eikö libido yleensä enemmänkin heikkene keski-ikäistyessä? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu paskaa. Ei yksikään mies voi saada sarjaorgesmeja. Tuskin olet koskaan edes saanut pillua. 

Vierailija
2/11 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan katsottu emmanuelia ja runks runks

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on mahdollista. Aloin harjoittamaan joogaa ja meditaatiota 15-vuotiaana. Niiden myötä opin mielen ja kehon hallintaa. Yhdistin harjoitukset seksiin ja oppien avulla opin kontrolloimaan mieltä ja kehoa niin, että saan halutessani sarjaorgasmeja ja niitä on tullut useita, jos ei jopa kymmeniä peräkkäin. 

Vierailija
4/11 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin on vanhemmiten alkanut tulla samantapaisia tuntemuksia. Ei nyt tosin ihan täysiä orgasmeja putkeen, mutta esimerkiksi helposti tulee spermaa ilman orgasmia, tai sitten värinät ilman siemensyöksyä, eikä kummassakaan tapauksessa seksivire lopahda kuten täydessä laukeamisessa.

Ikä tämän varmaan osittain on tehnyt, ja ehkä lisääntynyt oman kropan tuntemus ahkeran harjoittelun tuloksena. Muistan että nuorempana se oli todellakin ruined orgasm joka pilasi fiilikset, jos pääsi vähän purkautumaan ilman laukeamista. Enää sellaista tunnetta ei tule, vaan nuo reunalle jätetyt ovat enemmänkin tavoittelemisen arvoisia.

Seksissä vaimon kanssa näitä ei tule, pitkälti sen vuoksi että hän ei lainkaan ymmärrä sitä että ei tarvitse mennä aina loppuun asti, vaan kiihotuksen päälle jääminen voi olla jopa mukavampaa.

Vierailija
5/11 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo naisena moisesta kuullut. Mää oon ollu kymmenien miehien kanssa, mutta en kyllä ikinä ole törmännyt. Valehteleeko ap? Vai voiko tämä olla totta.

Vierailija
6/11 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tiedän,,, että olet vain säälittävä inkkeli,,, joka on leikkinyt mielikuvitus vaimon kanssa,,, ja vetänyt yhdet kuivat...

Vierailija
7/11 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa edes seisomaan saati pillua 40:senä

Vierailija
8/11 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon yli nelikymppisenä niehenä lauennut kolme kertaa peräkkäin samalla rakastelukerralla. Että ihan normaalia tää on.

Vierailija
9/11 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sattumaa, mutta pari vuotta sinua nuorempana koin hiukan samankaltaisen ekaa kertaa, naisen antaessa suuseksiä laukeamiseeni saakka ja jatkoi imaisuja jolloin orgasmini vain jatkui sperman virratessa, eikä erektio hävinnyt lainkaan. Tästä innostuneena nainen kipusi lopulta ratsastamaan samalla seisokilla ja lauettuaan vaihdettiin vielä takaapäin asentoon jossa pantuamme laukesin vielä uudelleen. 

Tuosta kokemuksesta viisastuneena olen lukuisia kertoja pystynyt lauettuani jatkamaan toisen kierroksen suoraan samalla seisokilla, hidastamalla huomattavasti liikkumiseni tahtia. Yleensä se onnistuu kun yritän, läheskään aina en koe sitä tarvitsevani.

Olen kuullut, että osalla miehiä elin menee lauetessa niin yliherkäksi ettei vain kykene jatkamaan ja näin käy itselläkin harvemmin mutta kuitenkin käy. Osa miehistä kuulemma menettää lauetessaan täysin seksihalunsa ja palautuminen kestää ehkä tunteja tai jopa päiviä. Itselle ei noin käy oikeastaan koskaan ja naisen halutessa lisää, jo laskenutkin seisokki palautuu aika vähillä hiplailuilla tai suuseksillä noin viiteen minuuttiin ja taas mennään.

Epäilijöitä riittää, kun monetkaan ei koe kyvykkyyttä vastaavaan, luulen kuitenkin tällaisen olevan enemmänkin pelkoa siitä, että laukeamisen jälkeinen yliherkkyys tuntuisi jatkaessa sellaiselle ettei jatkamista voisi kestää. En minäkään nopeaa liikettä kestäkään, mutta kannattaa kokeilla millaisen voi kestää ja samalla saattaa mahdollistua aivan uudenlaisten nautintojen ja kykyjen löytyminen.

Mielestäni mikään ei tunnu yhtä ihanalle kuin seksiä lisää haluavan naisen liukkaan pillun tai himokkaan suun hyväily just lauettua sellaiseen liiketahtiin jonka mies kykenee kestämään. Vaatii tietysti myös naiselta kykyjä lukea miestä ja malttia olla liki paikallaan miehen lauettua, kunnes hurjin herkkyys on mennyt ohi.

Olen samankaltaiseen jatkamiseen kyennyt myös liukkarin kanssa runkatessa, joten ei näiden seksitaitojen harjoitteluun ja kokeiluun tarvita välttämättä edes seksikumppania vaan avointa mieltä ja uskallusta kokeilla uutta.

Vierailija
10/11 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu paskaa. Ei yksikään mies voi saada sarjaorgesmeja. Tuskin olet koskaan edes saanut pillua. 

Älähän puhu kaikkien puolesta, et vain itse kykene tai uskalla kokeilla noin hurjaa, joten mieli ei taivu oman kokemuspiirin ulkopuolelle. Kokeilepa yllättää seksikumppanisi testaamalla mitä kestät lauettuasi jos vain uskallat. Ei kalu siitä rikki mene sen enempää kuin pääkään räjähdä, vaikka jatkaisikin seksiä hitaammin lauettuaan. Saatatpa yllättää myös itsesi.

Vierailija
11/11 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo naisena moisesta kuullut. Mää oon ollu kymmenien miehien kanssa, mutta en kyllä ikinä ole törmännyt. Valehteleeko ap? Vai voiko tämä olla totta.

Todellakin voi olla totta. Ja riittävän uskalias mies on naiselle jopa helppo viedä tuollaiseen tilaan, vaatii naiselta malttia hidastaa tahti liki pysähtyneeseen tilaan, korkeintaan pikku supisteluja tai suulla varovaisia imuja kunnes mies alkaa itse liikehtiä osoittaen haluavansa ja kykenevänsä lisää.