Vaimo pihtari pillua; ero tuli nyt 20 vuotta myöhemmin katuu
Vaimoni pihtasi pillua ja käytti seksiä tai siis seksittömyyttä vallan välineenä
Erohan siinä tuli ja exsäni nautti uudesta vapaudestaan ja erossa saamistaan rahoista, mutta ei tajunnut, että palkasta jää rahaa paljon vähemmän viihdekäyttöön, kun mies ei enää maksakaan asuntoa, autoa, ruokia, vakuutuksia ym.
Nyt yli kaksikymmentä vuotta myöhemmin minä elän onnellisena uuden vaimoni kanssa ja exsä yksin pienessä asunnossaan, ja kertoo miten paljon hän katuu tekemiään ratkaisuja
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (15)
Juu ton verran on erosta ja muistan kun se päätti meidän seksielämä sitä kiristi usein myös sillä.
Tai yritti.en ollut moksiskaan vaan kävin vetämässä muita
Minuun se ei tehonnut
Ei oo kokemuksia. Kun on tarpeeks hyvinvarustettu ja rikas ei o tommosi ongelmia. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kokemuksia. Kun on tarpeeks hyvinvarustettu ja rikas ei o tommosi ongelmia. Sori siitä.
Hyvin varustettu ja tyhmä!
Samat reilu 20-vuotta minäkin katsoin. Ei niinkään pihdannut pillua vaan pihtasi läheisyyttä, joka olisi johtanut seksiin.
Nyt 5-vuotta ollut uusi 17-vuotta nuorempi vaimo täälläkin ja onneksi löytyi ihana rakastava nainen.
Joo, ihan varmasti katuu ja vieläpä kertoo sen sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä varustus vähentää pihtaamista. Rahallinen rikkaus on vielä tehokkaampi pihtaamisen estäjä.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä ainakaan rikas ole.
Et pysty yhtään sekavammin kirjoittamaan? Exsäsi nauttii vapaudesta ja rahasta, mutta katuu!?
eillä oli semmoista kun rouvalle ei kulli maistunut ja jos pantiin niin tykkäsi kuiteskin. Parhaimmillaan oli 1/2v taukoa ja seksi oli yleensäkin sellaista kinuamista mikä on ahdistavaa. Juttuun sotkeutui toinenkin nainen, ei selkeyttänyt suhdetta olleskaan. Sitten sotkun keskellä sanoin rouvalle halusit seksiä tai et, mutta minulla tulee olemaan sitä, että tuli ero tai ei, minä olen 35vuotias enkä meinaa elää katkerana loppu elämään!
Silloin rouva ymmärsi seksi kuuluu hyvään parisuhteeseen ja saatiin viimein keskusteluyhteys ja luvattiin vielä yrittää. Siitä se taas alkoi menemään, rmeillä on seksiä, minusta ei riittävästi, mutta välttävästi ja hyvälaatuista.
Minua ihmetyttää asenne, jos niin kuin meillä, rouva nauttii naimisesta ja nuolemisesta niin miksei sitä voi harrastaa, vaikka ei se olisikaan päällimmäisenä mielessä? Nykyisinkin kun ollaan jo vanhempia, rouva miettii haluaako penistä sisäänsä ja jos suostuu, hän nauttii ihan helsti, kun joku pystyisi tämän minulle selittämään miksi siitä tekee niin vaikeaa? Nykyisin ollaan onnellisia yhdessä.
Kuitenkin, 20 vuotta myöhemmin edelleen mietit exääsi, et ole tainnut päästä hänestä yli tai olla tyytyväinen nykyiseen elämääsi kun pitää häntä muistella vuosienkin jälkeen?
Mäkin erosin 20 vuotta sitten enkä ole sen koommin sitä äijää miettinyt.
Minä erosin vuoskymmenet sitten ukosta, joka tykkäs käydä vieraissa, vaikka kotona oli kaunis nainen ja halukas, Nyt naimisissa miehen kanssa, joka on ihana ja seksikäs, mutta saan liian harvoin. En aio erota silti, sillä se seksi mitä on, on erinomaista, ja rakkauskukoistaa.
Pihtaaminen puolin ja toisin tuppaa johtamaan siihen, että tarpeiden tyydytys haetaan sitten muualta. Harmi että näin käy ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Pihtaaminen puolin ja toisin tuppaa johtamaan siihen, että tarpeiden tyydytys haetaan sitten muualta. Harmi että näin käy ihmisille.
Pihtaaminen varmaan voikin sellaiseen johtaa mutta seksittömyys ei ole synonyymi pihtaamiselle.
Terveisiä kyvyttömän miehen puolisolta jonka arvoihin syrjähypyt ei sovi
Ja silti, vaikka sinä olet nyt niin onnellinen uuden vaimosi kanssa, niin muuta tekemistä sinulla ei lauantai-iltanakaan ole kuin muistella pihtaavaa exää 20 vuoden takaa vauvapalstan seksiosastolla.