Kiinnostunut mies lukee viestit, vastaa ja muistaa asiat. Ei kiinostunut ei vastaa kuin myöhään jos silloinkaan niin super lyhyesti.
On selkeä ero miehellä, joka on oikeasti kiinnostunut kuin mies joka ei ole pätkääkään kiinnostunut. Eka mies joka oli kiinnostunut, en itse ollut, mutta tapailimme yli vuoden, kun mies oli niin järkyttävän innokas. Jos olin jotain kirjottanut ja poistinkin sen niin tuo mies oli ehtinyt näkeä sen. Ja kommentoi heti ihan kaikkeen. Ei seurusteltu.
Tuo toinen vastaa 2-4 päivän viipeellä ja silloinkin yhdellä rivillä yhteen asiaan vastaten, ohittaa monet kysymykset ja monet mitkä ovat olennaisia. Ei reagoi tapaamispyyntöön tai muuhunkan yhtään mitenkään. Muka ei huoma kysymyksiä. Tämä on aika tuntematon tapaus. Jätin tyypin kanssa yhteydenpidon tähän muutaman viikon jälkeen.
Ex-py oli taas seurustelun aikana erittäin passiivinen luki viestit monen päivän viipeellä, haukkui, oli väkivaltainen henkisesti mutta myös fyysisesti, koitti koko ajan saada mua pois elämästään. Oli muutenkin etäinen eikä halunnut esitellä mua kellekään. Eromme jälkeen mies on koko ajan netissä lukee kaikki viestini. On niin parantanut tapoja ja tekee arvostamiani juttuja ja postaa niitä. On mukava, kuuntelee, kehuu. Ainoa ongelma on, että juna meni jo ja mua ei oikeesti tuo tyyppi kiinnosta pätkääkään. Kai hän luulee että nyt voisi hurmata mut.
Eli naiset jos mietitte onko mies kiinostunut näette sen aivan heti