Sokea koiravanhus tuupattiin kiviportaista alas Tampereella
Maailmassa tapahtuu kaikkea, ihmiset ovat muuttuneet huonompaan suuntaan älypuhelinten suhteen jne. toisiaan kohtaan, mutta tämä on jo raukkamaista.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/sokea-koiravanhus-tuupattiin-kivipo…
Itse ainakin joskus autoin yhden vanhemman naisen laukun alas portaita rautatieasemalla ja hän kiitti. Sanoi että muuttaa vaikka tänne asumaan, jos ihmiset ovat näin mukavia.
Mitä jos annetaan koirien yms.olla rauhassa, jotka eivät ole tehneet mitään ja voi itseään puolustaa? Autetaan jos huomataan jotain. Hyvä, että tästä tehtiin juttu. Käytöstavat ovat vielä ilmaisia ja toisten auttaminen hädässä jos vaan voi.
Moraali ja empatia pitäisi olla kaikilla normaaleilla ihmisillä.
Kommentit (201)
Vierailija kirjoitti:
Helvetin siat!
Ihmiset ovat nykyään oksettavia.
Rannalla heitteli pikkupojat kivillä sorsanpoikasia ja huusin niin, että yksi alkoi itkemään.
Hyvä...jos ei kotona saatana opeteta kunnioittanaan luontoa, niin minä teen sen.
N 42
Voi kamala, heitteli kivillä. Kuinkahan monta hyönteistä olet itse TAPPANUT elämäsi aikana? Toivottavasti joku pistää sinutkin itkemään teoistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan älytöntä tuoda sokea koira tuollaiseen paikkaan. Järki ohoi, äly älä jätä.
Tämä. Koiranomistajalle koirien pito kielto. Aivan edesvastuutonta toimintaa.
Mitä ihmettä nyt taas. Ei tuossa ole tungettu koiran kanssa mihinkään yleisötapahtumaan. Juna on niitä harvoja tapoja matkustaa koiran kanssa, mikäli ei ole omaa autoa tai ei jostain syystä pysty pidempiä matkoja ajamaan. Noita rappusia on pakko mennä, jos haluaa vaihtaa junaa.
Junaa saa kyllä käyttää. Jos tätä ei kestä, kannattaa vaikka mennä autolla. Ja ostaa sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Pahin mitä on tapahtunut oli aikoinaan Lahdessa, kun känni-idiootti oli potkinut sokean opaskoiran hengiltä kadulla. Labbis oli päässyt omistajansa kanssa kotiin, jossa oli kuollut vammoihin.
Sick!
Vierailija kirjoitti:
Helvetin siat!
Rannalla heitteli pikkupojat kivillä sorsanpoikasia ja huusin niin, että yksi alkoi itkemään.
Hyvä...jos ei kotona saatana opeteta kunnioittanaan luontoa, niin minä teen sen.
N 42
Hyvä. Ehkä pikku pikku sosiopaatti laski alleen himassa ja porasi vanhemmilleen.
Vierailija kirjoitti:
hieveä juttu ja toivottavasti kaikkihyvin
Mutta tössäkin nainen kai huonompi kuntoinen jne, ihmettelen miksi ihmiset aina tunkee ruuhkaan esim junan tullessa asemalle kaikki ryhnnii eteiseen ja taistelee ulos, itse odotan aina taustalla ja ns viimeisenä ulos, vaikka olen raavas mies ja voisin töniä 99,9% hiiteen, mutta miksi?
Olen itsekin pitkä ja painava kamppailulajitaustalla, ja odotan yleensä viimeisinä, mutta en silti kehuskele sillä, että voisin muita töniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan älytöntä tuoda sokea koira tuollaiseen paikkaan. Järki ohoi, äly älä jätä.
Mitä ihmettä nyt taas. Ei tuossa ole tungettu koiran kanssa mihinkään yleisötapahtumaan. Juna on niitä harvoja tapoja matkustaa koiran kanssa, mikäli ei ole omaa autoa tai ei jostain syystä pysty pidempiä matkoja ajamaan. Noita rappusia on pakko mennä, jos haluaa vaihtaa junaa.
Miksei voi käyttää hissiä? Miksi pitää koira viedä väkisin portaisiin, kun tietää että se aiheuttaa koiralle valtavaa kipua ja tuskaa, että pitää koiraa ihan sen vuoksi etukäteen lääkitä..?
Voi, mikä harmaahapsinen koiravanhus. 💔 Toivottavasti reppana toipuu nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Turpaan ja kunnolla koirien vihaajia.
+ Portaita alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetin siat!
N 42
Voi kamala, heitteli kivillä. Kuinkahan monta hyönteistä olet itse TAPPANUT elämäsi aikana? Toivottavasti joku pistää sinutkin itkemään teoistasi.
Toivottavasti sulla ei ole lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi käyttää hissiä? Miksi pitää koira viedä väkisin portaisiin, kun tietää että se aiheuttaa koiralle valtavaa kipua ja tuskaa, että pitää koiraa ihan sen vuoksi etukäteen lääkitä..?
Huokaus, jos oli hiukan pakko käyttää junaa. Julkisia käytetään jos on pakko.
Vierailija kirjoitti:
Voi, mikä harmaahapsinen koiravanhus. 💔 Toivottavasti reppana toipuu nopeasti.
Eikös ole söpöliini? Kaikkea hyvää Josephille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huokaus, jos oli
Huokaus, miksei voi kulkea laiturilta alas ja ylös hissillä? Ei ole kauhean vaikeaa vai mitä? Kuulostaa koiran liikkumisen kuvauksesta päätellen siltä, että hissi olisi junanvaihdon kannalta myös nopeampi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hieveä juttu ja toivottavasti kaikkihyvin
Mutta tössäkin nainen kai huonompi kuntoinen jne, ihmettelen miksi ihmiset aina tunkee ruuhkaan esim junan tullessa asemalle kaikki ryhnnii eteiseen ja taistelee ulos, itse odotan aina taustalla ja ns viimeisenä ulos, vaikka olen raavas mies ja voisin töniä 99,9% hiiteen, mutta miksi?
Olen itsekin pitkä ja painava kamppailulajitaustalla, ja odotan yleensä viimeisinä, mutta en silti kehuskele sillä, että voisin muita töniä.
Hmm, ei kai kukaan jolla on hyvä olla itsensä kanssa (harrastaa mitä vaan) ala sillä kehumaan, saati tuuppimaan toisia ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetin siat!
N 42
Hyttysten ja punkkien tappamisella on konkreettista hyötyä turvallisuuden kannalta, mutta mitä hyötyä on lintujen kivittämisessä?
Vierailija kirjoitti:
Helvetin siat!
N 42
Kiitän sinua täydestä sydämestäni. Samoin kaikkia kaltaisiasi rohkeita ihmisiä, jotka puuttuvat tälläiseen järkyttävään perseilyyn. Tulin niin vihaiseksi tämä aiheen myötä. Eläinten kiusaajat eivät ansaitse ihmisarvoa. Miten te vanhemmat kasvatatte lapsenne tälläisiksi psykopaateiksi, jotka potkivat elollisia olentoja ihan vain huvikseen? Toivottavasti edestänne löydätte saman kohtalon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetin siat!
N 42
Toivottavasti sulla ei ole lapsia
Kyllä on. Harmittaako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Junaa saa kyllä käyttää. Jos tätä ei kestä, kannattaa vaikka mennä autolla. Ja ostaa sellainen.
Käymälää saa käyttää vain junan kissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa vouhkata jostain vtun piskistä?
Vedä itsesi kiikkuun tai hyppää junan alle. Teet kaikille palveluksen.