Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Helsinkiläinen Petri, 49, on tapaillut avioeronsa jälkeen vain parikymppisiä naisia

Vierailija
02.08.2025 |

49-vuotias Petri kertoo tässä jutussa avoimesti siitä, miltä tuntuu deittailla nuorempia naisia. Petrin nuorin deittikumppani on ollut 19-vuotias. Suhde oli intohimoinen.

-Julkisella paikalla saattoi näyttää siltä, että olemme isä ja tytär. Onneksi kummankaan tuttuja ei tullut vastaan, joten ei tarvinnut selitellä kenellekään. Olisi voinut syntyä ikävä tilanne.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/c40e0f9c-4a76-4c6e-9e26-62c4ad8864ab

Kommentit (796)

Vierailija
101/796 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinibimbot ottaa usein myös ahnaasti lihanuijaa tuhkaluukkuun, vanhemmilta rummoilta lohkeaa heikommin.

Mikä ihmeen tarve teillä joillakin on koko ajan haukkua naisia? Mikä sun elämässä mättää, että pitää käyttäytyä noin?

Vierailija
102/796 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Petrin tytär? Onko hänelläkin 5-kymppinen mies? Onko Petri tyytyväinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/796 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään yhteistä tuolla ukolla ja niillä nuorilla naisilla ei ole. Mutta ei se ukko sitä seksiä ilmaiseksi saa. Kyllä pitää panostaa isosti siihen iltaan ja maksaa kaikki niin ehkä välillä pääsee sänkyyn asti. Mutta ihan sama minulle kunhan ei minun tyttöäni pane mutta toivottavasti olen kasvattanut hänet paremmin ettei huo-raa vanhojen ukkojen kanssa parista drinkistä. Oman ikäinen poikaystävä on onneksi. Ja tasa-arvon nimissä vanhat akat nuorten jannujen kans on myös 🤮

Vierailija
104/796 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista kukaan ei pysyvästi ala suhteeseen melkein viisikymppisen kanssa, jos ei ole tosi pahasti traumatisoitunut nuori nainen kyseessä. Samoin saman ikäinen nainen voisi hässiä yli 18 vuotiaiden miesten kanssa Tinderin kautta vaikka joka päivä. Joku 10 vuoden ikäero nyt voi olla vielä ihan ok, mutta 20 vuotta? siis niinku ihan oikeesti? Nuoret haluavat rahaa ja siinä se.

Vierailija
105/796 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat että ne nuoret naiset panee vaan sen ukkelin kanssa? Kyllä niillekin kelpaa ne mustat/ruskeat nuoret miehet. Ukkeli pääsee jälkiliukkaille.

Vierailija
106/796 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisena sanon, että parikymppisenä olisi ihan järjetöntä lähteä "vakavaan" suhteeseen jonkin 50-kymppisen sedän kanssa, kun 40-vuotiaana naisena saa vielä ihan kevyesti 30-vuotiaita tai vielä nuorempia miehiä joilla ok työt. Naiset muutenkin jaksavat pidempään, joten mitä iloa jostai lösähtäneestä miehestä joka ei enää jaksa on. 

Vierailija
107/796 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti miehellä ei ole poikalapsia. Ei ole heillä pariutumismahdollisuuksia kun paljastuu että suvussa on tuo mätägeeni.

Pikemminkin niin päin että jos isukki pyörittelee tuon ikäisenä parikymppisiä niin eiköhän se poikakin tule ihan hyvin pärjäämään.

Jos olisin tuollaisen Petrin poika, niin en esittelisi isälle tyttöystäviä, ties vaikka yrittäisi vokotella niitä.

Ja arvaapa millaista oli viedä kotiin tyttöystäviä, kun faija oli duunissa Aasian viennissä! Siellä todellakin saalistettiin *tyttöjä* setämiesvoimin - ei ollut mikään salaisuus se. Sen irstas hymy ja sikkarat, kiiluvat tihrusilmät syöpyivät ikuisesti verkkokalvolle, kun ekan tyttiksen kotona esittelin. Hyi saatana. Kuvotti ja hävetti

Olen pahoillani puolestasi. Meistä kukaan ei voi valita vanhempiaan, eikä ole sinun tehtäväsi hävetä tai kantaa isäsi syntejä. 

Vierailija
108/796 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vähän näitä, kun en itse 35-vuotiaanakaan ryhtyä moiseen. Tuntuisi siltä, että tekisi jotain hirvittävän väärää.

Vierailija
109/796 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nuori nainen ei halua 50v miestä. Vain jos on todella suuret rahat tiedossa, puhutaan miljoonista. 

Vierailija
110/796 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vähän näitä, kun en itse 35-vuotiaanakaan ryhtyä moiseen. Tuntuisi siltä, että tekisi jotain hirvittävän väärää.

Traumat. 

Vierailija
111/796 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri on 46. Jos Petri on elänyt terveellisen elämän, käynyt salilla, hoitanut ihoaan, väitellyt aurinkoa, röökiä, viinaa yms. Petri saattaa näyttää helposti nuoremmalta kuin 30v kanssa veljet.  Tuohon yhdistettynä aikuisen miehen tavat ja charmi niin kyllä siinä pikku pöksyt tippuu nuorella ja vanhalla.

Vierailija
112/796 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petri on 46. Jos Petri on elänyt terveellisen elämän, käynyt salilla, hoitanut ihoaan, väitellyt aurinkoa, röökiä, viinaa yms. Petri saattaa näyttää helposti nuoremmalta kuin 30v kanssa veljet.  Tuohon yhdistettynä aikuisen miehen tavat ja charmi niin kyllä siinä pikku pöksyt tippuu nuorella ja vanhalla.

Petri on 49. Ei ihan lähtenyt toi sun manipulointi.

Vierailija
113/796 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petri on 49 ja vaikka tuon ikäinen olisi pitänyt itsestään huolta niin ei todellakaan näytä nuoremmalta kuin 30v. 

Vierailija
114/796 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täysin luonnollista, että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.

Rakastuu? Miehellä kyse on kemiasta. Tukevasti keski-ikäinen uros etsii nuorta naarasta. Nuorella naisella kyse voi olla isä-komleksista tai vain yksinkertaisesti haetaan sugar-daddya.

Erikoista että naiset jotka ajattelee koko ajan tunteilla niin heillä häviää tunne ainoastaan tässä tilanteessa.

Rahat pois tyhmiltä. 😇

🥲🥹

Vierailija
115/796 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 49 ja mulla on 20-vuotias tyttö. En tosiaan ymmärrä, miten parikymppinen ja keski-ikäinen olisivat jollain tavalla yhdenvertaisia millään tasolla. Voisin kuvitella että nuoret tytöt kokeilumielessä testaa jotain setämiestä, mutta siinäpä se. Muistan itse tuon ikäisenä, että joku kolmevitonenkin oli jo jotenkin vanhuksen oloinen, jähmeä.

Vierailija
116/796 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä oikeen muuta voi todeta, kun että tyttöjen kannattaa keskittyä uraansa ja oman talouden kohentamiseen ja jättää miehet ulisemaan pillun puutettaan keskenään. Tai... jos joku oikein hyvin maksaa ni voi ottaa niiltäkin rahat pois, niinkun sivubisneksenä. Ja sitten sijoitukseen rahat.

Vierailija
117/796 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevytkenkäisiä ovat kaikki säälittävät pikku sùvakkiĥuorat. 

Petrihän tässä on se h*ora.

Vaiko sankari?

Vierailija
118/796 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevytkenkäisiä ovat kaikki säälittävät pikku sùvakkiĥuorat. 

Petrihän tässä on se h*ora.

Vaiko sankari?

Sankari vain omasta ja luuserimiesten mielestä.

Vierailija
119/796 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä 50-vuotias mies saa nuorten naisten valloittamisesta? Siis oikeasti, ne jutut kuuluvat teineille ja nuorille aikuisille. Miksi 50-vuotias haluaa yrittää uudelleen elää nuoruusvuosiaan? Eikä elänyt niitä nuorena vai mikä on? Tuon ikäinenhän nauttii jo elämästä ihan toisella tavalla. Onko taipumusta pedofiliaan?

Säälittää nuoret naiset, jotka haksahtavat tällaiseen setämieheen. Huono itsetuntohan heillä on ja mahdollisesti mielenterveysongelmia ja kasvatuksessa ollut pahasti vikaa. Setämiesten uhreina pidän samoin kuin lapsia jotka joutuvat seksuaalisesti hyväksikäytetyksi :(

Vierailija
120/796 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen varsin komea 50-kymppinen mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni 20-kymppinen on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni.

Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja sellaista on lähes mahdotonta löytää Suomesta. Päädyin lopulta tutustumaan aasialaisiin naisiin ja sieltähän löytyikin todella mahtava nainen, joka toimii nykyisin vaimonani. Muutama tuttukin on päätynyt samaan ja ovat kiitelleet minua, että innostuivat aasialaisista naisista ja ovat nyt oikeasti onnellisia.