IL: Helsinkiläinen Petri, 49, on tapaillut avioeronsa jälkeen vain parikymppisiä naisia
49-vuotias Petri kertoo tässä jutussa avoimesti siitä, miltä tuntuu deittailla nuorempia naisia. Petrin nuorin deittikumppani on ollut 19-vuotias. Suhde oli intohimoinen.
-Julkisella paikalla saattoi näyttää siltä, että olemme isä ja tytär. Onneksi kummankaan tuttuja ei tullut vastaan, joten ei tarvinnut selitellä kenellekään. Olisi voinut syntyä ikävä tilanne.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/c40e0f9c-4a76-4c6e-9e26-62c4ad8864ab
Kommentit (796)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet pappaantuu jo 40v,harva 50v mies näyttää hyvältä. Etelä-Eurooppalaiset miehet ovat charmantteja ikääntyessään, muttei suomalaiset papparaiset.
Onneksi suomalaiset naiset ei mummoudu.
Oliko BMI yli 30 Joka 3 yli 40v naisella. Ai että tollanen näyttää varmasti hyvältä alasti. Varsinkin kun naisilla reisien/ pakaroiden lihasmassa häviää ensin niin nam. Kunnon tynnyreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan varakas ja komea, ei muuten olisi mahdollista.
Petrillä on dad body. Petri on hyvä kuuntelemaan ja keskustelemaan. Etsii naisia, joilla on ikähaarukka, johon hän kuuluu. Monilla nuorilla naisilla on daddy fetissi, mikä latistaa tunnelmaa.
Nuoret naiset ovat kepeitä ja iloisia. Vanhemmiten naiset kyynistyvät ja vaatimuksista kasvaa. Myös rupsahtanut naama ahdistaa Petriä. Toki tiedostaa oman vanhenemisensa.
Näin kertoi Petri
Eli Petri haluaa tahdottoman nuken. Aikuinen oman tahdon omaava itsenäinen nainen on kakaramaiselle Petrille liikaa.
Tämä tuntuu olevan yleinen puolustusmekanismi varttuneilla naisilla. Ei ole kyse mistään omasta tahdosta tai vallasta. Nuoret naiset vain ovat tuhat kertaa kiihottavampia kuin vanhat. Eihän esimerkiksi nuoren naisen rintojen voittanutta vain ole. Muutenkin nuoruuteen liittyy usein sellainen kepeys ja höpsöys, joka muuttuu vanhemmiten tylsyydeksi. Minullekin on käynyt niin.
Nelikymppisenä naiset ovat jo täysiä mummoja ja suurin osa jotain yh-roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä Petriä puolustavat haaveleivat fantasioissaa, että saisivat vielä nuorta naista ja sen vuoksi kivenkovaa puolustavat tätä pedofiliaan taipuvaista Petriä piittaamatta siitä mikä näiden 20-vuotiaiden henkinen kypsyys on. Pääasia, että itse saa mitä haluaa ja olla ottamatta vastuuta toisen henkisestä kypsyydestä. Yök!
Tietenkin täysi-ikäinen saa tehdä ihan niin kuin haluaa, mutta olet oikeassa, että aivot eivät ole kuitenkaan vielä valmiit. Petri(t) eivät halua ymmärtää tätä. Pahimmassa tapauksessa saattaa jättää pahat haavat nuoren itsetuntoon/minäkuvaan.
Joillakin naisilla kuten kirjoittajalla ne aivot eivät ole valmiit koskaan. Kyllä parikymppinen nainen on kaikin puolin valmis. Hänellä on ihan samat oikeudet kuin teillä 40v tantoilla
Olisko joku +200 eri naista tullut korkattua. Eikä muuten yhtään yli 40v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä Petriä puolustavat haaveleivat fantasioissaa, että saisivat vielä nuorta naista ja sen vuoksi kivenkovaa puolustavat tätä pedofiliaan taipuvaista Petriä piittaamatta siitä mikä näiden 20-vuotiaiden henkinen kypsyys on. Pääasia, että itse saa mitä haluaa ja olla ottamatta vastuuta toisen henkisestä kypsyydestä. Yök!
Muuhun kantaa ottamatta. Mä tunnen 19v yh äitejä jotka on 100x kypsempiä ja aikuismaisempia kuin jotkut 35v naiset.
Kypsä ja aikuismainen on pamahtanut paksuksi teininä ja vielä yh🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin täysi-ikäinen saa tehdä ihan niin kuin haluaa, mutta olet oikeassa, että aivot eivät ole kuitenkaan vielä valmiit. Petri(t) eivät halua ymmärtää tätä. Pahimmassa tapauksessa saattaa jättää pahat haavat nuoren itsetuntoon/minäkuvaan.
Joillakin naisilla kuten kirjoittajalla ne aivot eivät ole valmiit koskaan. Kyllä parikymppinen nainen on kaikin puolin valmis. Hänell
Juu, fantasioissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin naisilla kuten kirjoittajalla ne aivot eivät ole valmiit koskaan. Kyllä parikymppinen nainen on kaikin puolin valmis. Hänell
Pattayalla tuo ei ole mikään ihme. Oikein olet korkannut , oliko kaikki panosi neitsyitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petrillä on dad body. Petri on hyvä kuuntelemaan ja keskustelemaan. Etsii naisia, joilla on ikähaarukka, johon hän kuuluu. Monilla nuorilla naisilla on daddy fetissi, mikä latistaa tunnelmaa.
Nuoret naiset ovat kepeitä ja iloisia. Vanhemmiten naiset kyynistyvät ja vaatimuksista kasvaa. Myös rupsahtanut naama ahdistaa Petriä. Toki tiedostaa oman vanhenemisensa.
Näin kertoi Petri
Eli Petri haluaa tahdottoman nuken. Aikuinen oman tahdon omaava itsenäinen nainen on kakaramaiselle Petrille liikaa.
Tämä tuntuu olevan yleinen puolustusmekanismi varttuneilla naisilla. Ei ole kyse mistään omasta tahdosta tai vallasta. N
Jep. Ylipaino joka on suomalaisten naisten uusi normi. Joku 20v näyttää lihavanakin todella hyvältä, iho on kireä, jaloissa lihasmassaa, takapuoli ei roiku. Rinnat on isot ja terhakkaat. 40+ selluliittia edessä ja takana. Jaloissa lihaskadon takia löysää ihoa, pakarat näyttää muovikassilta jossa vettä. Tissit roikkuu.
On luonnollista että tälläinen aiheuttaa pelkoja ja kateutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuhun kantaa ottamatta. Mä tunnen 19v yh äitejä jotka on 100x kypsempiä ja aikuismaisempia kuin jotkut 35v naiset.
Kypsä ja aikuismainen on pamahtanut paksuksi teininä ja vielä yh🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Joo kun se mies 22v ei ollutkaan kypsä ja aikuismainen vaan halusi elää nuoruutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kertoi Petri
Tämä tuntuu olevan yleinen puolustusmekanismi varttuneilla naisilla. E
Eiköhän tällä Petrillä se pelko ole vanhentumisestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoiset piirit sulla, jos tunnet useita tuon ikäisiä yh-äitejä. Itse en tunne yhtään. Tuon ikäiset on vielä lukiossa ja haavailee jatko-opinnoista, ei mistään vauvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö itseäsi kypsänä ja aikuismaisena. Pelkästään tämä viesti kertoo ettet ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoiset piirit sulla, jos tunnet useita tuon ikäisiä yh-äitejä. Itse en tunne yhtään. Tuon ikäiset on vielä lukiossa ja haavailee jatko-opinnoista, ei mistään vauvoista.
No en nyt tiedä onko nämä niin mielenkiintoiset. Toiset meistä on töissä ABC toiset poliisina ja jotkut saattaa olla vaikka sosiaalihuollossa.
Miksi Petri haluaa tulla julkisuuteen tällä tarinalla?eihän tuo ole oikeaa parisuhdetta vaan aivan muuta.Kyllähän se on niin, että muutamia vuosia Petri harrastaa näitä kepeitä suhteita joissa tytöt vaihtuu kun haluavatkin perustaa perheen ja lapsia.Ikää kun Petrille tulee niin haluaakin lopulta sen lähempänä omaa ikäänsä olevan naisen.Mitä järkeä tälläisiä juttuja on lehdistöllä julkaista??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kertoi Petri
Etin puolta nuoremman naisen! Mut hyii sillon isifetissi, miks ei mua haluta omana itsenäni! Seuraavan! Siis mitä joko taas?? Miten kaikilla voi, eikö kaksikymppinen voi muka haluta viisikymppistä miestä muuten vaan???
Ei ziiz taas😆 Siinä älyn ja rakkauden razorblade
Vierailija kirjoitti:
Miksi Petri haluaa tulla julkisuuteen tällä tarinalla?eihän tuo ole oikeaa parisuhdetta vaan aivan muuta.Kyllähän se on niin, että muutamia vuosia Petri harrastaa näitä kepeitä suhteita joissa tytöt vaihtuu kun haluavatkin perustaa perheen ja lapsia.Ikää kun Petrille tulee niin haluaakin lopulta sen lähempänä omaa ikäänsä olevan naisen.Mitä järkeä tälläisiä juttuja on lehdistöllä julkaista??
No nämä jutut toimii.
Vierailija kirjoitti:
Se on aika outoa kun parikymppinen nainen tulee oikein tyrkyttää itseään. Olen jo yli 40 v mies ja 20-25 v naiset haluaa yhden yön juttuja. Kerran yhdellä terassilla juotin naista ja sitten vaan mentiin luokseni panemaan.
Etkö sä nyt jo vastannut kysymykseesi..maksoit sen juomat!ja ulkona juominen baareissa on nykyään aika kallista.
Jossain ilta paska lehdessä oli joskus silmiä avaava kysely vanhemmille miehille nimettömänä.
Mikä olisi naisen optimaalinen ikä seksiin?
Yllättäen 18-20v sai ylivoimaisesti eniten.ääniä. oliko jopa yli puolet. Lähestulkoon kaikki äänet meni haarukkaan 18-30.
Vierailija kirjoitti:
Jossain ilta paska lehdessä oli joskus silmiä avaava kysely vanhemmille miehille nimettömänä.
Mikä olisi naisen optimaalinen ikä seksiin?
Yllättäen 18-20v sai ylivoimaisesti eniten.ääniä. oliko jopa yli puolet. Lähestulkoon kaikki äänet meni haarukkaan 18-30.
Mikä tossa avaa silmiä? Nuoret naiset on kropaltaan ja naamalta täydellisiä. Ovat vielä yleensä erittäin vapautuneita ja innokkaita seksiin.