Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sai sinut ottamaan tatuoinnin

Vierailija
02.08.2025 |

Tai harkitsemaan sellaisen ottamista.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin vaikutuksen alaisena. Kuten valtaosa muistakin tatuoinnin ottajista. Joskun tatuointi onnistuu, useimmiten ei. Tatuointiliikkeiden pitäisi puhalluttaa asiakkaat.

Vierailija
22/31 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikana oli aikaa ajatella ja keksiä kaikenlaisia ideoita. Osaa olen katunut, tatuointia en. Olisin halunnut sellaisen jo nuorena, mutta ei ollut rahaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholin vaikutuksen alaisena. Kuten valtaosa muistakin tatuoinnin ottajista. Joskun tatuointi onnistuu, useimmiten ei. Tatuointiliikkeiden pitäisi puhalluttaa asiakkaat.

Hah, jos humalaisia ei saisi tatuoida niin konkkaan menis valtaosa tatuointiliikkeistä. Sisäänheittäjät toimivat monesti baarien kanssa yhteistyössä.

Vierailija
24/31 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeisiin tatuointiliikkeisiin tilataan ajat, eikä humalaisia tatuoida. 

Vierailija
25/31 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu työn kuvaan. Olen keittiöapulainen.

Vierailija
26/31 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös niissä suurimassa osassa myydä huumeita ?

Vierailija
27/31 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Tekee mieli käsivarteen, ei isoja, on aina pitkät hihat julkisessa paikassa. Oon tosin jo keski-iässä, enkä oikeasti voi ottaa.

Mikset?

Vierailija
28/31 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös niissä suurimassa osassa myydä huumeita ?

Ehkä Amsterdamissa

Vierailija
29/31 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humala ja itsekkyys. Nykyään olen tolkun ihminen ja tatuointi poistettu

Vierailija
30/31 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Tekee mieli käsivarteen, ei isoja, on aina pitkät hihat julkisessa paikassa. Oon tosin jo keski-iässä, enkä oikeasti voi ottaa.

Mikset?

En luota musteisiin, koen että voivat olla myrkyllisiä tai allergisoivia. Ja lisäksi ihossa on arvenleviämistaipumus, iho voi myös vanhetessa veltostua tms. Myös on iho-ongelmia niin paljon, ettei ole sopivaa pintaa helppo miettiä tai jos sattuisi että leviää iho-ongelmat lisää. Tatuointiin pitää olla aika sileäihoinen. Ja sitten en uskalla sitä heimotyylistä yksi pisto kerrallaan, ottaa, vaikka niillä olisi kai eri muste.

Vierailija
31/31 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvun alkupuolella otin, koska silloin se oli hurjaa ja erikoista 😁 En ole katunut koskaan, mutta kuva on rumaksi tuhruksi haalistunut jo aikoja sitten ja vaatisi korjausta. Nyt meinaan kohta ottaa käteen pienen voimatekstin itselleni muistutukseksi/lohdutukseksi. Sairastuin kuoleman vakavasti noin vuosi sitten ja kuin ihmeen kaupalla olen siitä melkein selvinnyt. Kunhan viimeiset leikkaukset on tehty, otan tatuoinnin, jota katsomalla saan voimaa kestää tulevat vaikeudet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme