MikÀ sai sinut ottamaan tatuoinnin
Kommentit (31)
Halusin uida vastavirtaan. Otin ensimmÀiset tatuointini 30 vuotta sitten, eikÀ muilla kaltaisillani akateemisilla perheenÀideillÀ ollut.
Vierailija kirjoitti:
Halusin uida vastavirtaan. Otin ensimmÀiset tatuointini 30 vuotta sitten, eikÀ muilla kaltaisillani akateemisilla perheenÀideillÀ ollut.
Nyt olet varmaan ylpeÀ itsestÀsi, kun teitÀ suttuihoja on 13 tusinassa.
En tiedÀ mutta siitÀ tuli mieleen, ettÀ tribaali hÀpyn ylÀpuolella on hullunkurinen. MitÀ isompi, sitÀ hullumpi ajatus. Voiko pehko olla koskaan liian suuri.
Humalassa olin ottanut. Ei muistikuvia miksi tuon kalan olin valinnut.
TeininÀ menin hölmöilemÀÀn. HÀvettÀÀ vielÀkin ja poistattaisin jos rahaa olisi ylenmÀÀrin.
Nuoruus ja tyhmyys. Onneksi ne on nykyÀÀn helppo poistaa ja onneksi se oli niin pieni ettÀ siihen ei mennyt kauaa.
Koin ihmeen ja PyhÀ Henki kÀski ottamaan sellaisen.
PidÀn hyvistÀ tatuoinneista. Jo nuorena. Ei oo köyhÀn hommaa.
Halusin erottua muista ja pidÀn teestÀ, siksi teepussi oli oiva idea.
Vierailija kirjoitti:
LĂ€heisen kuolema.
?? Onpas kumma mielihalu. SeköpÀinen olit tietysti surusta, eikÀ ajatus kulkenut.
Ei ole. Tekee mieli kÀsivarteen, ei isoja, on aina pitkÀt hihat julkisessa paikassa. Oon tosin jo keski-iÀssÀ, enkÀ oikeasti voi ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Halusin erottua muista ja pidÀn teestÀ, siksi teepussi oli oiva idea.
Minulla on kivespussit tatuoituna olkavarteen. Olen heteromies ja se kuvaa sitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Millainen se tatuointisi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen se tatuointisi on?
Sellainen hmeellinen, ei siitÀ oikein saa selvÀÀ. Annoin tatuoijalle vapaat kÀdet, kun kerroin mistÀ sain idean siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LĂ€heisen kuolema.
?? Onpas kumma mielihalu. SeköpÀinen olit tietysti surusta, eikÀ ajatus kulkenut.
Jotkut ottaa kuolleen lÀheisen muistolle. Vaikka lÀheisen lempikukka.
Kyseinen anime on todella lÀhellÀ sydÀntÀ ja siinÀ tapahtuu juttuja, joita minulle on tapahtunut. Pystyn samaistumaan erittÀin vahvasti. M28