Ninen haluaisitko vaihtaa ajatuksia seksistä?
Olen aikuinen, asiallinen mies, jota kiinnostaa seksi, sen monissa muodoissa. Haluisin ennakkoluulottoman yhteyden saman mieliseen naiseen.
Kommentit (14)
pistä tulemaan niitä ajatuksia sitten
Olen hyvin avarakatseinen ja enneminkin kannattaisi kysy mikä ei kiinosta. Entä sinua?
Haluaisin keskustella kokemuksista, fantasioista ja haluista. Vastavuoroisesti.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin keskustella kokemuksista, fantasioista ja haluista. Vastavuoroisesti.
Aloitteen tekijänä...aloittanet itse...
Vaimo on hyvän matkaa ex-vaimoksi. Liitossa ei ole seksiä ollut vuosiin, eikä nukutakaan samassa sängyssä.
Jo pitkään olen ollut seksin suhteen yksin. Olen tyydyttänyt itseäni lähes kaikilla tavoilla, jota olen keksinyt. Anaalista en ole löytänyt sen parasta antia yksin ja eräs haluistani olisi, että nainen panisi minua.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on hyvän matkaa ex-vaimoksi. Liitossa ei ole seksiä ollut vuosiin, eikä nukutakaan samassa sängyssä.
Jo pitkään olen ollut seksin suhteen yksin. Olen tyydyttänyt itseäni lähes kaikilla tavoilla, jota olen keksinyt. Anaalista en ole löytänyt sen parasta antia yksin ja eräs haluistani olisi, että nainen panisi minua.
Nainen panisi sinua. Eli täytyy olla kalu.
Ristiriita.
Pidätkö kalusi housuissa vai onko kätesi jo kullin vartta hivelemässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ristiriita.
Kyllä naisella pitäisi olla tähän apuväline.
Olisi myös mielekästä saada nainen laukeamaan pelkillä leluilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ristiriita.
Kyllä naisella pitäisi olla tähän apuväline.
Olisi myös mielekästä saada nainen laukeamaan pelkillä leluilla.
Eli mieskin käy kun tuollaista
Jos opettelet ensin kirjoittamaan oikein.
Minä olisinhalukas nainen. Mutta asun Hgissä ja tuskin sinä täällä. Himokas ja hyväkroppainen 50 v
Vierailija kirjoitti:
Minä olisinhalukas nainen. Mutta asun Hgissä ja tuskin sinä täällä. Himokas ja hyväkroppainen 50 v
Kiitos vastauksesta
Itse asiassa, aikalailla samoilla seuduilla asutaan.
Olen samassa ikäluokassa kuin sinäkin.
Miten sinulla tuli mieleen kirjoittaa? Haluaisitko kysyä jotain minulta?
T. Keskustelun avaaja
Mikä sua erityisesti kiinnostaa?