Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävä loukkaantui, kun ostin hänelle alusvaatteita

Vierailija
02.08.2025 |

Ajattelin yllättää tyttöystäväni ostamalla hänelle seksikkäitä alusvaatteita. Bad idea! Hän loukkaantui tästä. Hänen mielestään vihjaan, ettei hän osaa itse ostaa kauniita alusvaatteita. Ei tästä ollut todellakaan kyse, yritin antaa hänelle kivan yllätyslahjan. En ymmärrä.

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän naiset ostaa usein miehille kalsareita. Vai mitä? Mä oon ainakin ostanut ja ostan aikuisille pojillenikin. Eihän se sitä tarkoita, että niiden entiset on jotenkin rumia - en oo nähnyt poikieni kalsareita aikoihin niiden jalassa. Ainahan alusvaatteita tarvitaan. En ymmärrä loukkaantumista.

Tietysti hyvä, että koko ois oikea.

Niin minäkin, bokserimallisia pehmeitä Black Horseja. En tiikerikuvioisia nahkaisia perseremmistringejä.

Ja tämä on tietysti naisvihaa, kun ei pukeudu naista miellyttääkseen seksikkääseen tiikerisyringeihin.

Vierailija
42/91 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ostaa niitä seksikkäitä alusvaatteita naiselle omaa itseään miellyttääkseen. Paljon on myös miehiä jotka ostavat naiselle lahjan jota kuitenkin lähinnä itse tulevat käyttämään. : D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mies osti. Jäi pitämättä, koska olivat todella epämukavat päällä. Onneksi on tehnyt näin vain kahdesti, mutta sekin on liikaa.

Ihanaa miten rivien välistä voi aistia miesvihan pirskahtelun ja syyllistämisen. Suomalaisen naisen lempiharrastus on oman miehen ja hänen tekemistensä mollaaminen ja lyttääminen.

Nainen ei halua pitää epämukavia alusvaatteita= miesvihaa. Onko tämä sitä ylimaallisen aukotonta miesten logiikkaa? 😂😂😂😂😂

Naisen logiikalla ei näemmä ymmärretty pointtia taas alkuunkaan. 

Vierailija
44/91 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No katsos, kun ajattelit itseäsi lahjaa ostaessa, etkä tyttöystäväsi mieltymyksiä. Sinä haluat nähdä hänet seksikkäissä alusvaatteissa ja saada itsellesi mielihyvää. Sinun olisi pitänyt ajatella, mikä tuottaa tyttöystävällesi mielihyvää eikä itseäsi.

Niin...nainenhan aina pukeutuu vain itseään varten eikä vastakkaisen sukupuolen mielenkiinnon vuoksi. Ei ainakaan omaa puolisoaan miellyttääkseen.

Kunnon voimaantunut uusfeministinen nainen ei alennu miellyttämään miestä, ei ainakaan omaansa. Kyllä jämpti on näin.

Se on juurikin näin. Mitä luulet, valitsevatko miehet alusvaatteensa sen perusteella, mikä puolisoa miellyttää?

Tunsitko itsesi voimaantuneeksi hakatessasi näppäimistöltäsi tämän kommentin? 

Vierailija
45/91 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, se tyttöystävä varmaan ajatteli että pidät häntä jonain esineenä tai seksinukkena.

Vierailija
46/91 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää oikean koon. Jos on pieni tai iso, epäsopiva. Tai ei tunne luonnolliseksi itseä niissä hepenissä.

Vierailija
47/91 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse changessa kun sinne tuli näyttävä pariskunta. Mies maksoi ihanat pitsihepenet naiselleen ja pussailivat kassajonossa. Olin kateellinen. 

Haluaifin miehen jonka kanssa käydä seksiliikkeessä ja jossa mies arvostaisi minun seksikkäitä alusasuja ja korkokenkiä. Ja ihan hoikka, isotissinen nainen olen. Omaa miestä ei kiinnosta seksihepenet 

Vierailija
48/91 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ilahtuisi siitä, että lahjanantaja ostaa jotain itselleen? Pitäisikö minun mieheni innostua siitä, jos ostan hänelle kirjan, jonka minä halusin lukea. Ja väitän sitä lahjaksi. 

Vierailija
49/91 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin itse changessa kun sinne tuli näyttävä pariskunta. Mies maksoi ihanat pitsihepenet naiselleen ja pussailivat kassajonossa. Olin kateellinen. 

Haluaifin miehen jonka kanssa käydä seksiliikkeessä ja jossa mies arvostaisi minun seksikkäitä alusasuja ja korkokenkiä. Ja ihan hoikka, isotissinen nainen olen. Omaa miestä ei kiinnosta seksihepenet 

Tuossa onkin se ero, että nainen sai itse olla valitsemassa ja sovittamassa. Ja tuskin vaatteet olivat lahja naiselle, vaan mies oli avoimesti ostamassa niitä itselleen. Tuo lahjaksi väittäminen on aika pöljää. 

Vierailija
50/91 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat rahat takaisin ja ylimääräistäkin kun keräät likapyykistä tyttöystävä käytetyt pikkuhousut ja myyt netissä.

Vierailija
51/91 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "seksikkäiden" alusvaatteiden ostaminen naiselle on niin setämiesmäistä, että ällöttää jo ajatuskin. Onneksi minun mieheni (56v) ei ole koskaan ostanut minulle alusvaatteita.

Vierailija
52/91 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin otettu, jos mies ostaisi minulle uudet pöksyt. Entisissä boksereissa alkaa jo olla löystyneet vyötärökuminauhat.

-nainen

Vierailija
53/91 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo "seksikkäiden" alusvaatteiden ostaminen naiselle on niin setämiesmäistä, että ällöttää jo ajatuskin. Onneksi minun mieheni (56v) ei ole koskaan ostanut minulle alusvaatteita.

Jos olisi ostanut, voisit olla eri mieltä. Tyypillene *emmä olis halunutkaa* reaktio :)

Vierailija
54/91 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ilahtuisi siitä, että lahjanantaja ostaa jotain itselleen? Pitäisikö minun mieheni innostua siitä, jos ostan hänelle kirjan, jonka minä halusin lukea. Ja väitän sitä lahjaksi. 

En kun rouva ostaa lahjaksi uuden paistinpannun minulle? Hän itse harrastaa ruoanlaittoa, en minä.

Vierailija
55/91 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko sitten poikkeus, mutta minä kyllä ilahduin joka kerta, kun poikaystäväni ostaa minulle seksikkäitä alusvaatteita. Tietenkin ymmärrän, että hän haluaa nähdä minut ne päällä, mutta mitä sitten? Ei siinä mielestäni mitää pahaa ole. Haluan näyttää hänen silmissään seksikkäällä ja ennenkaikkea tuntea itse itseni seksikkääksi.

Vierailija
56/91 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kun rouva ostaa lahjaksi uuden paistinpannun minulle? Hän itse harrastaa ruoanlaittoa, en minä.

Pukeudut tietenkin makuuhuoneessa siihen paistinpannuun.

Vierailija
57/91 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se pitääkin mennä. Seksiä jouluna ja juhannuksena, mutta pimeässä ja peiton alla.

Vierailija
58/91 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostitko mummojen raappa alushousut, ei ihme jos pahoitti mielensä.

Vierailija
59/91 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se pitääkin mennä. Seksiä jouluna ja juhannuksena, mutta pimeässä ja peiton alla.

Seksi onnistuu paremmin ilman alushousuja. 

Vierailija
60/91 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poikaystävä ostin kerran aamutakin kokoa 46. Olen kokoa 36. Huumorilla selvittiin. Sanoin, että mahdutaan molemmat tähän takkiin.