Olen ihan rakastunut tähän 300e autooni.
Mahtavaa vain päästää menemään ilman huolen häivääkään osamaksuista. Ei haittaa vaikka hajoaisi miten pahasti, soitan vain romu-ukon sitten hakemaan tien varresta. Hyvin on toiminut
Kommentit (7)
Tämä palsta kuhisee romuautoilla ajelevia jotka ovat ylpeitä siitä että kolistelevat menemään vaarallisilla ja saastuttavilla romuilla jotka olisi pitänyt kierrättää jo Tarja Halosen presidenttikaudella. 😂🤦🏼
Vain Suomessa voi joku olla noin persaukisesta elämäntavasta ylpeä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta kuhisee romuautoilla ajelevia jotka ovat ylpeitä siitä että kolistelevat menemään vaarallisilla ja saastuttavilla romuilla jotka olisi pitänyt kierrättää jo Tarja Halosen presidenttikaudella. 😂🤦🏼
2006 vuoden auto
Vierailija kirjoitti:
No näitä ylpeitä kelan elättejä riittää.
Ostakaa edes 2000€ n auto niin ette näytä niin säälittäviltä.
Komppaan. Ostin 300 euron auton, jolla ajoin 6 vuotta. Möin sen viime kesänä romuttamolle 150 euron hintaan, katalysaattoreista sain 80 euroa ja lisäksi riisuin siitä nipun varaosia toiseen samanmerkkiseen ja malliseen autooni.
Paras auto-ostos ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näitä ylpeitä kelan elättejä riittää.
Ostakaa edes 2000€ n auto niin ette näytä niin säälittäviltä.
2tonnin auto jo harmittaa jos jakoremmi poikkeaa tai vauhtipyörä räjähtää
Kaikille auto ei ole peniksen jatke. Ja todellakin, ei itku pääse jos vähän tulee naarmuja nurkkaan.
Minullakin 60e maksanut auto. Toki katsastamiseen jouduin ostamaan 200e osia, sen jälkeen katsastettu kaksi kertaa. Jotkut maksavat kuukaudessa sen mitä minä olen maksanut autostani 2 vuodessa.