Keksittekö tähän jonkun selityksen- miehen toiminta deittipalstalla
Löysin kiinnostavan profiilin yhdeltä deittipalstalta. Laitoin kyseiselle miehelle 2 viestiä n. Reilu kuukausi sitten, ei ole lukenut vieläkään viestiä. Laitoin uuden viestin heinäkuun puolessa välissä, ei oo lukenut. Käy päivittäin ainakin kerran katsomassa profiilini, siis joka päivä, joskus kaksikin kertaa päivässä. On käynyt profiilissani ekasta viestistä lähtien. Eilen laitoin uuden viestin. Ei oo lukenut. Oon neljä viestiä siis laittanut, muttei vastaa. Taas kävi profiilissani kuitenkin.
Vaikuttaa, että on kiinnostunut, mut en ymmärrä miksei hän lue mun viestejä. Oon kuitenkin kolme laittanut, et ei voi olla et ois vahingossa jäänyt lukematta. Ei ole koskaan aikaisemmin käynyt näin.
Mua harmittaa hirveästi, koska oon kiinnostunut hänestä ja haluaisin tutustua lisää. En kehtaa enää viestittää. 😔
Oisko jollain joku teoria, mikä tähän on syynä? Tuskin kuitenkaan kävisi mun profiilissa jossei kiinnostaisi.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ei ole kiinnostunut. 😓 Unohda suosiolla ja etsi muuta seuraa. Itse olen käynyt myös katsomassa muutamien miesten fb-profiileja vain siitä syystä, että olen saanut heiltä ei-toivottuja omituisia yhteydenottoja. Olen halunnut katsoa, että millainen tyyppi siellä on ja onko minulla syytä olla jopa varuillaan.
Se on kipeä asia että joku, kenestä itse kovasti tykkäisi, ei ole kiinnostunut, mutta se on vain hyväksyttävä. Kannattaa lopettaa kaikki yhteydenottoyritykset sellaiseen.
No kyllä hän on kiinnostunut. Ei kukaan ihminen käy 50 kertaa toisen profiilissa todetakseen että ei tuo nyt oo kiinnostava. Sen pystyy parilla kerralla toteamaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ei ole kiinnostunut. 😓 Unohda suosiolla ja etsi muuta seuraa. Itse olen käynyt myös katsomassa muutamien miesten fb-profiileja vain siitä syystä, että olen saanut heiltä ei-toivottuja omituisia yhteydenottoja. Olen halunnut katsoa, että millainen tyyppi siellä on ja onko minulla syytä olla jopa varuillaan.
Se on kipeä asia että joku, kenestä itse kovasti tykkäisi, ei ole kiinnostunut, mutta se on vain hyväksyttävä. Kannattaa lopettaa kaikki yhteydenottoyritykset sellaiseen.
No kyllä hän on kiinnostunut. Ei kukaan ihminen käy 50 kertaa toisen profiilissa todetakseen että ei tuo nyt oo kiinnostava. Sen pystyy parilla kerralla toteamaan.
Ap
No ok. Onnea teidän yhteiselle tulevaisuudelle sitten.
Mä oon naisena ymmärtänyt yhden asian. Kiinnostunut mies kyllä tarttuu syöttiin, jos nainen näyttää vihreää valoa. Rohkeimmat jopa tekee aloitteen itse.
Ymmärsin tämän selkeästi kun olin ihastunut erääseen mieheen. Näimme usein samoissa piireissä liikkuessa. Menin yleensä hänelle juttelemaan, hänkin joskus tuli minulle. Hän oli jutellessa aina ystävällinen ja kohtelias. Kerran pyysin häntä kahville, hän oli silloin toisella paikkakunnalla, eikä päässyt. Hän ei kuitenkaan pyytänyt minua vastavuoroisesti sen jälkeen.
Muutaman kerran sitten näin hänen menevän juttelemaan eräälle toiselle naiselle. Hänen olemuksessaan oli innokkuutta ja hän oli yhtä hymyä. Samantien oivalsin, että hän näkee minut vain kaverillisesti, vaikka olin ehkä hänen ystävällisyydestä johtuen halunnut uskoa muuta. Tajusin että ihastunut mies kyllä näyttää sen. Hän olisi hakeutunut innokkaammin seuraani, olisi ehdottanut näkemistä ym. Olisi käyttäytynyt, kuten sen toisen naisen kohdalla.
Tämän tajuttuani päätin, etten enää ylläpidä juttelua tai mitään. Mun ei kannata kiusata itseäni yhteydenpidolla henkilöön joka ei ole kiinnostunut minusta. Eikä se ole kenenkään vika. En minäkään kaikista kiinnostu, jotka ovat musta olleet kiinnostuneita. Asia on vain hyväksyttävä. Pointti tässä oli se, että tuo mies vastaisi viesteihisi, jos olisi kiinnostunut. Niin yksinkertaista se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on pikemminkin, kuka ymmärtää AP:n käytöksen että hän jatkaa viestittämistä miehelle, joka ei selvästikään ole kiinnostunut.
Mies on käynyt kymmeniä kertoja mun profiilissa, tuskin kävisi jossei olisi yhtään kiinnostunut. En mä ainakaan käy profiilissa 50 kertaa jos oon todennut ettei kiinnosta 😁
Ap
Näyttää kavereilleen, että tämä kahjo nainen viestittelee mulle vaikken edes vastaa.
Ei ole kiinnostunut. Käy profiilissa ja esittelee sitä kavereilleen nauraen kuten joku jo tuolla mainitsikin.
Toivottavasti ei ikinä sinulle vastaa, vaikutat itse aika riippuvaiselta ja harhaiselta kun roikut jossain haaveessa siitä että kyllä se on kiinnostunut.
Ei sillä varmaan ole väliä mikä se syy tuohon käytökseen on. Joka tapauksessa hän ei viestittely kanssasi. Unohda koko tyyppi.
Deittipalstoilla on vaikka mitä porukkaa, turha jäädä liikaa analysoimaan jos joku käyttäytyy oudosti. Silloin pitää vaan siirtyä eteenpäin.
Minulle esim suomi24:ssa on sama tyyppi lähettänyt flirtin joka päivä monen viikon ajan, mutta ei ikinä viestiä. En tulkitse tuollaista järkeväksi kiinnostuksen osoitukseksi, vaan enemmänkin merkiksi kiertää kaukaa. Usein, jos joku vaikuttaa oudolta, kannattaa väistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei ole kiinnostunut niin ei ole kiinnostunut.
No miksi hän käy mun profiilissa sitten joka päivä? En mä ainakaan käy ihmisten profiilissa mitkä mua ei yhtään nappaa 🤔 eiköhän hän ois yhdellä kerralla jo todennut ei kiinnostavuuden.
Ap
Voi olla myös trolli. Joskus nuorena joku tyttö varasti minun kuvani ja teki niillä profiileja sinne tänne saadakseen huomiota. Netissä kaikki ei ole totta
Samaa mieltä.
Tuota minäkin mitä vahvimmin veikkaan. Jos itse olisin jossain tuollaisessa reaaliaikaisen tekstittely- ja puhelu- sekä perinteiseen sähköpostin puoliväliin sijoittuvassa palvelussa, olisin itsekin juuri tuollainen kuin tuo mies jonka kanssa Ap yrittää kirjoittaa.
On se äijä kiinnostunut, ei se muuten Ap:ta yrittäisi kurkkia ja yhteyttä ottaa monta kertaa päivässä, mutta hän on vain "käetön" tunari noissa eriskummallisissa applikaatioissa.
Nyt Ap:n pitäisi vain tietokoneellisesti pätevämpänä keksiä jokin keino millä miehen saisi huomaamaan sen jutun mistä kiikastaa ja opetettua herran tekemään sitä ja tätä jotta hän löytäisi Ap:n aloitteet.
Jätkä 53 vuotta