anopin kanssa sänkyyn
mitäs mieltä olette siitä jos anoppi alkaa flirttailemaan? pitäiskö se lopettaa heti kättelyssä, ettei menis sänkyhommiksi?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollain tasolla ymmärrän näitä kiertokulleja, että haluavat panna mahdollisimman monia ja parisuhde ei ole heille edes hidaste ja varsinkin nuoremmat anopit voivat olla jopa kuumempia, kuin tyttärensä. Mutta kuka anoppi ihan oikeasti flirttailee oman tyttärensä miehelle/poikaystävälle ja menisi vielä sänkyyn hänen kanssa? Todella kieroutunutta. Näiden on pakko olla fantasioita.
Mulla ainakin oli tää 45 v anoppi ihan sopinut tyttärensä kanssa, että saa panna mua.
En sitä silloin tiennyt.
Voiko tytär paremmin osoittaa kiitollisuutta äidilleen. Vielä etuja: kukaan ulkopuolinen ei tule raskaaksi eikä kukaan saa sukupuolitauteja jos pitäydytään tässä kolmen perhepiirissä.
Ei voi ei. Kukaan ei tullut raskaaksi ja sain kokoajan tiukkaa pillua niin tyttöystävältä kuin hänen äidiltään.
Olen myös anopilta saanut erittäin hyvää seksiä,kiihkeeä ja estotonta.Nautittiin molemmat tosi paljon ja homma jatkuu edelleen sopivin välein.
Jos anoppi kävis mielessä, niin lerpahtais just . Hyi vitsi ! Kuka nyt anoppia ?
Oma anoppi on 63v. ja kyllä häntä rakastelisi mieluusti
Vierailija kirjoitti:
Itse olen harrastanut anopin kanssa upeaa seksiä jo vuosia. Todella upea iso rintainen nainen, jolta ei ideat seksin suhteen lopu. Mahtavaa estotonta panemista, eikä tarvitse käyttää kondomia.
Imeekö hyvin, kun ottaa tekarit pois suusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa sairaalta alkaa sänkyhommiin vähintään 20v. tyttöystävää vanhemman naisen kanssa
Itselläni anoppi oli 45 v ja tyttökaveri oli 21 v.
Ja anoppi oli parempi sängyssä. Antoi pilluaan ihan niin paljon kuin halusin. Sain laueta paljaalla hänen sisäänsä. Antoi persettä ihan ettei tarvinnut pyytää, imi kaluani kokoajan, nieli, ei tarvinnut kysyä otatko suihin.
Oli tosi seksikäs. Hyvä vartalo, kaunis ja mukava nainen.
Piti usein hameita ja mekkoja,sukkahousuja, ei tuossa paljon tarvinnut miettiä kelpaako.
Sellaiset tarinat sieltä.
Totta joka sana. Anoppi oli silloin tosi seksikäs nainen..
Hänen pillunsa oli tiukka ja oli mahtavaa laueta hänen sisäänsä
Onko anoppi jo siirtynyt vehreämmille panolaitumille eli hautaan mätänemään, vai laskeeko vielä alleen vanhainkodissa? Sori, jos nyt pilasin muistosi...
Vierailija kirjoitti:
Jollain tasolla ymmärrän näitä kiertokulleja, että haluavat panna mahdollisimman monia ja parisuhde ei ole heille edes hidaste ja varsinkin nuoremmat anopit voivat olla jopa kuumempia, kuin tyttärensä. Mutta kuka anoppi ihan oikeasti flirttailee oman tyttärensä miehelle/poikaystävälle ja menisi vielä sänkyyn hänen kanssa? Todella kieroutunutta. Näiden on pakko olla fantasioita.
Usko pois,totuus on tarua ihmeellisempää,kaikkea sattuu ja tapahtuu,ihan oikeassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kovempi juttu olisi anopin äiti.
Anopin äiti oli ensi kerran tavatessamme liki yhdeksänkymppinen, sängyssä makaava omissa maailmoissaan horiseva dementikko.
No panitko?
Meillä on anopin kanssa sellainen salainen perinne, että hommaillaan aina perhejuhlissa kun tilaisuus tulee. Olen saanut sellaista seksiä, mitä en olisi uskaltanut edes toivoa vaimoltani. Tämä tuhmailu pitää molemmat vireinä tyytyväisinä. Anoppi on rikas mielikuvitukseltaan ja usein keksii jotain uutta. Viime kerralla kuiskasi minulle ruokapöydässä, että hänellä on anustappi, jonka tilalle haluaa kullini. Syömisestä ei tahtonut tulla mitään.
Itse olen ollut anopin vakipano jo monta vuotta. Tämä on ok järjestely myös appiukolle. Useasti ollaan samassa sängyssä nukuttu, kun vaimo reissaa ulkomailla työmatkoilla.
Yleensä pyydän anoppia pidättäytymään seksistä noin viikkoa ennen tuloani, niin on sitten paikat varmasti märkänä. Useasti naidaan anopin kanssa heti alkuun pariin otteeseen kun saavun. Sitten seurustelen appiukon kanssa, ehkä syödään ja loppuillasta nautiskellaan anopin kanssa pitkällä kaavalla. Appiukko ei osallistu aktiin, mutta välillä voi ohjata kullini anopin turpeaan häpyyn.
Olen kerran päässyt naimaan anoppiani. Tämä tapahtui yhtenä kesänä kun anopin uusi pesukone piti asentaa. Oli aika kuuma kesäpäivä, ja mulla oli päällä shortsit ja t-paita. Anopilla oli päällä aika provosoiva paita, josta näki, että rintaliivejä ei ollut. Jalassa oli tiukat mustat treenihousut. Laitoin pesukoneen paikoilleen ja lopuksi piti säätää pesukoneen jalat. Jossain kohtaa tajusin, että pienessä seisokissa oleva kullini oli luiskahtanut shortseista ulos ja että anoppi tuijotti sitä pieni puna kasvoillaan. Korjasin vehkeeni takaisin shortsien sisään ja tein homman loppuun. Anoppi tuntui kuitenkin tuijottavan housujeni etumusta vähän väliä. Homma meinasi mennä kiusalliseksi, kunnes kysyin suoraan haluaako hän tutkia tarkemmin. Samalla tiputin shortsit alas ja lähestyin anoppiani ottaen häntä leuasta ja suutelin rohkeasti suulle. Anoppi oli heti mukana kun kieleni seikkaili hänen suussaan. Kun huomasin anopin huohottavan kiimoissaan, käänsin hänet ympäri ja tiputin häneltä housut alas. Hän otti kalustani kiinni ja ohjasi sen sisäänsä. Otin rinnoista kiinni ja siemensin hänet muutamassa minuutissa. Tästä ei ole koskaan pihuttu jälkeen päin.
Oma tarinani lähti liikkeelle, siitä kun tuli puhetta imettämisestä. Anopilla on todella isot rinnat ja hän puhui vaimolleni imettämisestä. Samalla hän vilkuili minua kun kertoi tekniikastaan. Hän nosti rintaansa ja selitti asiaa muille, mutta katsoi vähän väliä minua silmiin. Tuntui että hän vihjailee. Hän puhui mielestäni myös kuppikoostaan turhan avoimesti. Tästä pari päivää myöhemmin olimme anopin mökillä viikonloppua viettämässä. Vaimoni oli lasten kanssa läheisellä uimarannalla ja olin anopin kanssa kahden mökillä. Kuulin yhtäkkiä huutoa mökin pihalta. Anoppi sanoi ampiaisen pistäneen häntä. Menin hätiin ja kysyin tietenkin mihin häntä oli pistetty. Hän näytti että kainaloon. Yritin ensin katsoa paidan aukosta, että näkyisikö pistokohta. Kun en nähnyt mitään, anoppi alkoi riisumaan paitaa ja rintaliivejä pois. Jumankauta mulla alkoi veri pakkautua alapäähän, kun anoppi seisoi siinä rinnat paljaana. Hänellä oli isot nännipihat ja isot nännit. Häkellyin, ja sitten tajusin. Ei ollut mitään ampiaista, hän halusi tekosyyn riisua itsensä. Loppu on historiaa, mutta voin sanoa, että en unohda sitä kesää ja niitä rintoja. Tämä nainen nautti nännien imemisestä ja venyttelystä.
Mun anoppi otti multa suihin kun oltiin kahdestaan varastossa. En ehtinyt kissa sanoa kun otti mun kullin esille ja alkoi imemään. Oli tekniikka kunnossa ja imi loppuun asti. Nieli ja kiitti, minä vähän hölmistyneenä. Kumpikin sai mitä halus. Jotenkin hienoa kun aikuinen nainen ottaa mitä haluaa.
Sänkyyn anopin anopin kanssa olisi tosi kova juttu.
Vaimo onneksi hyvin samoissa mitoissa kun anoppi. Pimeässä kun painaa menemään, niin hyvä kuvitella että siinä on anoppi. Se saa seksiin hyvää virtaa. Unissani olen anopin kanssa ollut useasti yhdynnässä. Ja joka aamu kunnon stondis, näistä muistoista. Anoppini on noin 80kg ja iho pinkeä.
Oma anoppi on pyylevä ja rintava nainen. En ole uskaltanut lähestyä häntä siinä mielessä, mutta haistelen pyykistä hänen pikkuhousujaan siellä käydessämme.
Oma anoppi unohtelee alusvaatteitaan näkyville kun käyn siellä. Tulee käytyä korjailemassa kiinteistöä aina silloin tällöin ja olen huomannut noita alusasuja siellä täällä. Luulen että yrittää vihjailla, kun on flirtti luonteeltaan.
Anoppi härnäsi minua ja kiusoitteli minua aina kun mahdollista. Kerran kun olimme kahden, tein stopin tälle leikille. Menin hänen lähelle ja vedin kiinni minuun. Toisen käden vein hänen hameensa alle. Raotin pikkuhousuja ja tunnustelin. Anoppi meni sanattomaksi, mutta oli heti mukana. Yllätyksekseen laitoin pikkuhousujen sisällä seikkailleen sormen hänen suuhunsa. Luulin ensin että menin liian pitkälle, mutta anoppi meni ihan villiksi. Hän työnsi kielensä suuhuni ja kouri minua rajusti. Tilanne oli kuitenkin sellainen, ettemme voineet jatkaa enempää. Tästä alkoi aikamoinen vuosien salasuhde.
Voiko tytär paremmin osoittaa kiitollisuutta äidilleen. Vielä etuja: kukaan ulkopuolinen ei tule raskaaksi eikä kukaan saa sukupuolitauteja jos pitäydytään tässä kolmen perhepiirissä.