Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

anopin kanssa sänkyyn

Vierailija
02.08.2025 |

mitäs mieltä olette siitä jos anoppi alkaa flirttailemaan? pitäiskö se lopettaa heti kättelyssä, ettei menis sänkyhommiksi?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollain tasolla ymmärrän näitä kiertokulleja, että haluavat panna mahdollisimman monia ja parisuhde ei ole heille edes hidaste ja varsinkin nuoremmat anopit voivat olla jopa kuumempia, kuin tyttärensä. Mutta kuka anoppi ihan oikeasti flirttailee oman tyttärensä miehelle/poikaystävälle ja menisi vielä sänkyyn hänen kanssa? Todella kieroutunutta. Näiden on pakko olla fantasioita.

Mulla ainakin oli tää 45 v anoppi ihan sopinut tyttärensä kanssa, että saa panna mua.

En sitä silloin tiennyt.

Voiko tytär paremmin osoittaa kiitollisuutta äidilleen. Vielä etuja: kukaan ulkopuolinen ei tule raskaaksi eikä kukaan saa sukupuolitauteja jos pitäydytään tässä kolmen perhepiirissä. 

Vierailija
42/44 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollain tasolla ymmärrän näitä kiertokulleja, että haluavat panna mahdollisimman monia ja parisuhde ei ole heille edes hidaste ja varsinkin nuoremmat anopit voivat olla jopa kuumempia, kuin tyttärensä. Mutta kuka anoppi ihan oikeasti flirttailee oman tyttärensä miehelle/poikaystävälle ja menisi vielä sänkyyn hänen kanssa? Todella kieroutunutta. Näiden on pakko olla fantasioita.

Mulla ainakin oli tää 45 v anoppi ihan sopinut tyttärensä kanssa, että saa panna mua.

En sitä silloin tiennyt.

Voiko tytär paremmin osoittaa kiitollisuutta äidilleen. Vielä etuja: kukaan ulkopuolinen ei tule raskaaksi eikä kukaan saa sukupuolitauteja jos pitäydytään tässä kolmen perhepiirissä. 

Ei voi ei. Kukaan ei tullut raskaaksi ja sain kokoajan tiukkaa pillua niin tyttöystävältä kuin hänen äidiltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös anopilta saanut erittäin hyvää seksiä,kiihkeeä ja estotonta.Nautittiin molemmat tosi paljon ja homma jatkuu edelleen sopivin välein.

Vierailija
44/44 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos anoppi kävis mielessä, niin lerpahtais just . Hyi vitsi !  Kuka nyt anoppia ? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä