anopin kanssa sänkyyn
mitäs mieltä olette siitä jos anoppi alkaa flirttailemaan? pitäiskö se lopettaa heti kättelyssä, ettei menis sänkyhommiksi?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa sairaalta alkaa sänkyhommiin vähintään 20v. tyttöystävää vanhemman naisen kanssa
Itselläni anoppi oli 45 v ja tyttökaveri oli 21 v.
Ja anoppi oli parempi sängyssä. Antoi pilluaan ihan niin paljon kuin halusin. Sain laueta paljaalla hänen sisäänsä. Antoi persettä ihan ettei tarvinnut pyytää, imi kaluani kokoajan, nieli, ei tarvinnut kysyä otatko suihin.
Oli tosi seksikäs. Hyvä vartalo, kaunis ja mukava nainen.
Piti usein hameita ja mekkoja,sukkahousuja, ei tuossa paljon tarvinnut miettiä kelpaako.
Sellaiset tarinat sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa sairaalta alkaa sänkyhommiin vähintään 20v. tyttöystävää vanhemman naisen kanssa
Ja anoppi oli parempi sängyssä. Antoi pilluaan ihan niin paljon kuin halusin. Sain laueta paljaalla hänen sisäänsä. Antoi persettä ihan ettei tarvinnut pyytää, imi kaluani kokoajan, nieli, ei tarvinnut kysyä otatko suihin.
Piti usein hameita ja mekkoja,sukkahousuja, ei tuossa paljon tarvinnut miettiä kelpaako.
Sellaiset tarinat sieltä.
Totta joka sana. Anoppi oli silloin tosi seksikäs nainen..
Hänen pillunsa oli tiukka ja oli mahtavaa laueta hänen sisäänsä
Vai niin?? Uskotko itse tuon tarinan?
Vierailija kirjoitti:
Anna kaverin fantasioida ja runkkailla. Ei hänellä mitään tyttöystävää ole oikeasti ikinä ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kaverin fantasioida ja runkkailla. Ei hänellä mitään tyttöystävää ole oikeasti ikinä ollutkaan.
Et ole saanut anoppia ja hänen tytärtään sehän se harmittaa.
Anopillaoli hyvä pillu. Otti vuodessa suihin varmaan 300 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anoppia en ole saanut, enkä edes haluaisi. Eli ei harmita. Hänen tytärtään olen saanut viimeiset 26 vuotta ja tykkään edelleen saada.
Miten kauan ajattelit ylläpitää täällä tuota fantasiaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on appiukollasi ollut kivaa, jos anoppi on häneltä ottanut suihin 300 kertaa vuodessa. Respect.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos anoppi oli niin kuuma, niin mikset alkanut seurustelemaan hänen kanssa? Miksi roikottaa tytärtä mukana?
Tietysti käyt kimppuun, olethan mies etkä marjanpoimija!
Itselläni on jo viidenvuoden intiimi suhde leskianopin kanssa, kun ylipaisunut tyttärensä kävi frigidiksi.
M46
Kerros vielä miten kairasit anopin anaalia ja saiko se siitä mitä irti
mennyt pojalta henkilöt sekaisin totuushan on että appiukko vetelee vävyään molempiin päihin ja nielee kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos anoppi oli niin kuuma, niin mikset alkanut seurustelemaan hänen kanssa? Miksi roikottaa tytärtä mukana?
Olihan se mahtavaa saada kokoajan kahta naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pillu, mutta otti suihin melkein joka päivä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Sinua taitaa harmittaa kun et ole saanut suihinottoa ikinä. Itselläni tämä on ihan jokapäiväistä. Aina kaikki naiset kenen kanssa olen ollut ovat himoinneet kaluani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Sinua taitaa harmittaa kun et ole saanut suihinottoa ikinä. Itselläni tämä on ihan jokapäiväistä. Aina kaikki naiset kenen kanssa olen ollut ovat himoinneet kaluani
Ja harmittaa sekin tietysti kun itse oon usein seksissä lauennut useita kertoja.
Suihin otossa ensin, sitten pari kertaa sen jälkeen seksissä.
Ei oo kyllä ikinä tehnyt mieli anoppiin sekaantua, yh hyh.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kyllä ikinä tehnyt mieli anoppiin sekaantua, yh hyh.
Kai sitä tapahtuu, mutta väitän, että todella harvinaista. Tiedän tapauksen, jossa kaverini aikoinaan pokasi reilu 20v muijan ja menivät naisen luokse baarista. Nainen asuikin äitinsä kanssa, joka oli noin 40v. Pani ensin tätä baarimuijaa ja sen jälkeen äitiä. Ei kuulostanut ihan normaalilta äiti-tytär suhteelta. Se muija oli sanonut, että ovat aina asuneet kahdestaan ja ovat parhaita kavereita ja välillä jakavat miehiä, jos toinen tuo miehen kotiin. Mutta ei siis mistään anoppijutusta sinällään kyse tässä tapauksessa.
Panin anoppia kun muija lähti toisen miehen mukaan. Avioliitto oli viellä voimassa eikä eroa oltu laitettu vireille. Ei siinä yli 20 vuoden ikäero haitannut kun päästelin paineet anopin sisälle.
Asioiden eteneminen anopin kanssa "sänkyhommiin" saakka on todellisuudessa lähes ylittämättömän kynnyksen takana ja erittäin epätodennäköistä. Enemmän tai vähemmän vakavaa tai kevyttä flirttailua varmasti esiintyy useammin.
Tullessani 2-kymppisenä vaimoni sukuun tuolloin 50-vuotias anoppini, joka oli vähän aiemmin eronnut appiukostani, osoitti ensitapaamisesta alkaen ystävällisyyttä ja kiinnostusta tyttärensä miesystävään. Vaikka yhtä sun toista seksiin tai ainakin eroottiseen väreilyyn viittaavaa tapahtui, mihinkään sen pidemmälle eivät asiat koskaan edenneet.
Anoppi halasi minua tavatessamme suomalaisittain tavallista hartaammin. Uimarannalla hän mielellään otti valokuvia minusta. Paljussa tai kylvyssä ollessani anoppi tarjoili minulle juotavaa ja jäi istumaan, juttelemaan ja skoolailemaan ammeen reunalle. Mökillä yhtä aikaa ollessamme hän hoiti itsensä laiturin päähän penkille, kun olin uimassa tai kävelin saunasta järveen. Joskus hän riisuutui itsekin ja tuli kanssani uimaan. Uinnin jälkeen istuimme vieretysten tai vastatusten penkillä juttelemassa alastomina. Ei sellainen ole Suomessa tavatonta joskaan ei mielestäni ihan tavallisintakaan.
Yhden kerran hän varmasti näki minut kiihottuneena. Olimme anopin luona kesälomareissulla. Olin menossa suihkuun, mutta sitä ennen vedin käteen kylpyhuoneessa. Luulin olevani asunnossa yksin ja olin jättänyt oven siksi raolleen. Olin selin oviaukkoon, kun yhtäkkiä tuli tunne, että en olekaan yksin. Katseemme kohtasivat hetkeksi, kunnes anoppi jatkoi keskeytynyttä pyyhkeiden lajittelua vaatekaappiin.
Teknisesti anoppi joo, mutta käytännössä olit kuitenkin heidän boytoy.