Onko normaalia, että aina kun kerron ikäni jollekin ihmiselle tulee hämmästelyjä "en usko sinua, ei voi olla"?
Mielestäni näytän ikäiseltäni, mulla on tummat silmänaluset ja ollut stressiä vuosia.
Kommentit (46)
En mäkään kolmekymppisenä arvioida, että onko joku välttämättä 50, 55, 65, 75 vai peräti 80, jos yleiskunto muutoin on hyvä.
Minua luullaan säännöllisesti ainakin 10 vuotta nuoremmaksi, mutta kyllä ihmiset nyt sentään uskovat ikäni, kun sen kerron... Vähän yllättyneitä vain ovat.
Silloin kun oltiin 18, niin sillä leuhkittiin kavereille, että multapas ei kysyttykään peiffejä!
Vanhempana se kääntyy, niin että sillä leuhkitaan, että multa kysyttiinkin peiffit!
(ennen kuin uskot olevasi myyjän mielestä 17v siloposkinen teini, niin muista, että ohje on kysyä todellisuudessa kaikilta alle 30v näköisiltä)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki "kohteliaisuudet" mitä miehet sinulle sanovat, eivät ole totta. Sitä kutsutaan ns. flirtiksi ja pöksyisin pääsemisen yrittämiseksi. Toki myös muut ihmiset voivat olla tekokohteliaita ihan muutoin vaan.
Jos itse joskus jonkun naisen ikää joudun arvailemaan, niin heitän poikkeuksetta oletettua todellisuutta 5-10v alemmas, vaikka todellisuus paistaisi naamasta jo kauas. Eli jos eukko on selkeästi 40v -luokkaa, niin heitän lonkalta 32.
Olen varattu ja enemmän tuota naiset tehneet
Kyllä se vanhuus sinullekin tulee. Älä ole huolissasi.
Mistä tiedät että ap nainen?