Aloitteko jo kaikki ryyppäämään?
Kommentit (43)
Ajatella että hellari voi varastaa KRISTITYILTÄ TAVARAA.
Vierailija kirjoitti:
Aamuyhdeksältä avasin korkin 🍾
Helteellä viina ei maistu, vain vettä kiitos!
Kirkon vero on 1% kun YLE vero Hesari vero on 2,5%!
Nautin yhden oluen sen kunniaksi, että helteet väistyvät pk-seudulta. Tosin asunnon kestää näemmä viilentyä jokunen päivä. Vielä näyttää 27c. Tänään ei onneksi tule ilta-aurinkoa vaan sadetta. Olen joka aamu viimeiset 2vkoa herännyt 5-6 välillä tuulettamaan asuntoa, muuten täällä olisi vähemmän mukavaa olla. Ja en, en ole hankkimassa ilppiä, kun sitä kuitenkin joka kerkiää ehdottaa, ja eihän kertsiin edes sitä saa. Ensi kesäksi joku viilennyslaite menee ostoslistalle, on tää helvettiä sikäli. Univajetta ja ruokahaluttomuutta kuumuuden takia.
En onneksi, vaikka aamulla kävi mielessä. Avauksista päätellen tosin moni on jo korkannut, ja monen kohdalla kehottaisin juomaan nopeammin.
Päivällä oli pienoinen lonkerohimo, mutta tuli ajateltua mahdollista krapulaista lauantaiaamua, ei kiitos ja vichyä jäillä naamaan.
Haen perjantaipullon kohta kun olen ensin vähän jäähdytellyt.
T: Irwinisti
Vierailija kirjoitti:
Haen perjantaipullon kohta kun olen ensin vähän jäähdytellyt.
T: Irwinisti
Irwin ja muutama muukin muusikko vetivät viinaa ämpäri tolkulla. Viinaan kuolleita muusikoita on pirun paljon.
En vielä, mutta kunhan olen syönyt niin lonkero tlk aukeaa.
Vierailija kirjoitti:
En juo ollenkaan.
En minäkään ja olen todella tyytyväinen tähän päätökseen. Jo kauan ollut näin. Säästyy rahaa, säilyy terveys parempana, ei ole huonoa unenlaatua, ei ikäviä aamuja, iho on kauniimpi. En keksi yhtään huonoa puolta, hyviä kyllä vaikka kuinka.
Vierailija kirjoitti:
En aio enää juopua viinistä, vaan täyttyä Pyhästä Hengestä!
Holy smoke 420. Hauskaa ilman inhottavaa krapulaa.
Moi aloin just ryypätä. Mulla on kyllä ollut maha sekaisin jo pitkän aikaa mutta silti oli pakko avata siideri. Eihän siitä tuu mitään jos ainoat ilot viedään pois. Hyvää iltaa kaikille
Vierailija kirjoitti:
Päihteet on parasta.
...nautittuna... 420...
Korkki meni kiinni kaksi vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Aamuyhdeksältä avasin korkin 🍾
No v*ttu
Koitan olla tipattomalla. Jos nyt jaksais ees yhden viikon.
En tarvitse yhtään tukalampaa oloa mitä nyt on. Yritän selvitä kuumassa kaksiossa hengissä, eikä ryyppääminen auta siihen asiaan yhtään, vaan päin vastoin.
Eikä tämä mulle mikään viikonloppu ole, kun oon vielä lomalla.
Kyl tässä kolmekymppisenä on luojan kiitos jo vähän muitakin mielenkiinnon kohteita. Ma töihin ja otetaan lomasta vielä viikonloppuna kaikki irti. 🌞