Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitien ja naisten mielipide

Vierailija
01.08.2025 |

Onko oikein jos isänä olen lapselleni ostanut tietokoneen, minkä päivittelin uuteen kun edellisestäkin vielä osamaksuja pitkälle eteenpäin kun tehot ei riittänyt pelaamiseen, antaa se toisen miehen lapselle minun vastustuksesta huolimatta vaikka osamaksuja vielä pitkälle eteenpäin. Onko oikein että kustannan toisen miehen lapsen tietokoneita, kun tarkoitus on ollut vain oma lapsi? Haluan kuulla naisilta mielipiteen? Jos sen edellisen olisi myynyt, olisi se kuitannut loppuvelan siitä vanhasta tietokoneesta ja mahdollisesti riittänyt toivottavaan pelinäyttöön.

Itse koen tilanteen todella epäreiluksi ja hyväksikäytetyltä. Summat asiassa on tuhansia euroja.

-T

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totisinta totta ikävä kyllä. Syyttää minua, vaikka omaa lastani olen sponssannut miten vain pystyn.

-T

Vierailija
22/25 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä osta tavaroita, joihin sinulla ei ole varaa. Ja kun olet antanut lahjan jollekin, et voi enää sen jälkeen kontrolloida, mitä sillä lahjalla tehdään.

Ei tietokoneen ostaminen omalle lapselle ole lahja vaan elatusta. Elatusta ei tarvi maksaa toisten miestenmlapsista, vain omasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pointti oli kysyä enemmänkin onko muka moraalisesti oikein tavaraa minkä exä on antanut ja päivitellyt parempaan ja vielä toisen miehen lapsellle? Senkin jälkeen kun hyvällä tarkoituksella kaikki viimeiset rahat laitan kiinni.

-T

Vierailija
24/25 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta pointti oli kysyä enemmänkin onko muka moraalisesti oikein tavaraa minkä exä on antanut ja päivitellyt parempaan ja vielä toisen miehen lapsellle? Senkin jälkeen kun hyvällä tarkoituksella kaikki viimeiset rahat laitan kiinni.

-T

Mielestäni sait jo vastauksen tähän. Joten lopeta palstailu ja käy hakemassa se kone, lapanen.

Vierailija
25/25 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-T

*antaa tavaraa*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan