Äitien ja naisten mielipide
Onko oikein jos isänä olen lapselleni ostanut tietokoneen, minkä päivittelin uuteen kun edellisestäkin vielä osamaksuja pitkälle eteenpäin kun tehot ei riittänyt pelaamiseen, antaa se toisen miehen lapselle minun vastustuksesta huolimatta vaikka osamaksuja vielä pitkälle eteenpäin. Onko oikein että kustannan toisen miehen lapsen tietokoneita, kun tarkoitus on ollut vain oma lapsi? Haluan kuulla naisilta mielipiteen? Jos sen edellisen olisi myynyt, olisi se kuitannut loppuvelan siitä vanhasta tietokoneesta ja mahdollisesti riittänyt toivottavaan pelinäyttöön.
Itse koen tilanteen todella epäreiluksi ja hyväksikäytetyltä. Summat asiassa on tuhansia euroja.
-T
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Älä osta tavaroita, joihin sinulla ei ole varaa. Ja kun olet antanut lahjan jollekin, et voi enää sen jälkeen kontrolloida, mitä sillä lahjalla tehdään.
Ei tietokoneen ostaminen omalle lapselle ole lahja vaan elatusta. Elatusta ei tarvi maksaa toisten miestenmlapsista, vain omasta.
Mutta pointti oli kysyä enemmänkin onko muka moraalisesti oikein tavaraa minkä exä on antanut ja päivitellyt parempaan ja vielä toisen miehen lapsellle? Senkin jälkeen kun hyvällä tarkoituksella kaikki viimeiset rahat laitan kiinni.
-T
Vierailija kirjoitti:
Mutta pointti oli kysyä enemmänkin onko muka moraalisesti oikein tavaraa minkä exä on antanut ja päivitellyt parempaan ja vielä toisen miehen lapsellle? Senkin jälkeen kun hyvällä tarkoituksella kaikki viimeiset rahat laitan kiinni.
-T
Mielestäni sait jo vastauksen tähän. Joten lopeta palstailu ja käy hakemassa se kone, lapanen.
Vierailija kirjoitti:
-T
*antaa tavaraa*
Totisinta totta ikävä kyllä. Syyttää minua, vaikka omaa lastani olen sponssannut miten vain pystyn.
-T