Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmiton seksi

Vierailija
01.08.2025 |

Jaan kokemukseni seksuaalisuuden kehittämisestä jos siitä jollekin olisi iloa.

Partnerilla on ns. hitaasti laukeava. Iso O on usein työn takana ja se vaatii minulta ja erektiolta ponnisteluja. Esileikit jne jne on käytössä mutta siitä huolimatta jos ja kun siirrytään yhdyntään niin minun tulee pystyä pidättämään siemensyöksyä pitkään.

Tästä johtuen olen käyttänyt esim hengitystekniikkaa siemensyöksyn kontrolloimiseksi. Aina tämä ei onnistu vaan tipahdan reunalta

Itse asia: edellä mainituista syistä nautin nykyään enemmän itse yhdynnästä ennen siemensyöksyä ja finaali ei enää ole pakollinen vaan latauksen voi jättää päälle vaikka joskus toki mennään aivan päätyyn asti. Kuulostaa tantralta mutta en varsinaisesti ole sitä harrastanut vaikka jotkut tekniikat ovat varmaan samoja.

Monta plussaa: 1. yhdyntä voi kestää pitkään ja pysyn pitkiä aikoja aivan orgasmin laidalla. Mieletön tunne. 2. Partneri on tyytyväinen kun en laukea vaan pystyn jatkamaan yhdyntää pitkiä aikoja. 3. Voin kontrolloida myös milloin laukean (eli vaikka samaan aikaan partnerin kanssa) koska orgasmi on ns. käsillä koko ajan.4. Voin jättää laukeamatta niin että välillemme jää lataus seksuaalista energia jota voi sitten jatkaa seuraavalla kerralla.

M46, N44, 3 pientä lasta, 15vuotta yhdessä 

Kannattaa opetella eroon perus panemisesta jossa on vain laukeaminen on itse asia.  Suosittelen lämpimästi 😄

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ilman orgasmia on kuin juoksukilpailu ilman maaliviivaa. Täysin turhaa touhua. Ei kiinnosta ketään, joka pystyy saamaan orgasmin.

Olisit ottanut naisen, jolla ei ole orgasmivaikeuksia!

Vierailija
2/10 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se useimmiten olekkaan helppoa miehelle antaa naiselle orkkua yhdynnässä. Puhumattakaan useista orkuista, nuorelle miehelle varsinkaan ,kun siinä meinaa aina itse tulla. Muistan kyllä nuo ajat. Mutta kyllä sinulle varmaan jää karmea panetus, jos et lopuksi itse ota sitä orkkukierrosta . Kyllähän nainen sen yleensä vielä kestää. Tietysti, jos sinua on niin hyvin onnistanut, että olet paljon ja usein seksiä tahtovan daamin saanut, niin sitten ymmärrän. Sittenhän se on parempi olla itse laukeamatta välillä.  Ei vitsi , kateeksi käy, jos sinulla onkin sellainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a, eipä tarvitse mitään tekniikoita opetella kun puoliso alkaa viimeistään tunnin jälkeen haukotella ja lopulta kysyy josko pääset kohta perille jotta voitaisiin alkaa nukkumaan.

Vierailija
4/10 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukottelisin minäkin. Ja taas tätä, yhdyns saamasi pitää, ei muuten!

Vierailija
5/10 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, mikä tahansa mikä lisää seksuaalista nautintoa on tietenkin iloinen asia, vaikka se olisi sitten se, että joka kerralla ei saa itse orgasmia.

Ehkä oma edging-harrastus on antanut tarpeeksi perspektiiviä, jotta ymmärrän oikein hyvin, että orgasmiton seksi voi oikein tehtynä olla parempaa kuin perinteinen. Tiedän, että asiaa tuntemattomalle tuo voi kuulostaa ihan päättömältä, mutta niin se oman empiirisen kokemukseni pohjalta on. Se ei tietenkään tarkoita, että en ikinä saa orgasmia, mutta kun saan, on ne harkittuja ja pohjustettuja tapahtumia, ja orgasmit paljon vahvempia ja parempia kuin jos ne tulisivat parin minuutin eestaas-liikkeen päätteeksi.

Vierailija
6/10 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäihmettä on perinteinen seksi??

Vierailija
7/10 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toihan ihan mahtavaa. Voisin panna monta kertaa itse laukeamatta. Meillä siis vaimo saa orkun ihan perus panemisella ja tykkää siitä enemmän kuin nuolemalla tuotetulla orkusta. Itsellä jo vähän ikää ja haluaisin pitää panetusta yllä ja  jättää kesken kunhan vaimo on orkkunsa saanut. Hassua vaan että vaimon pakkomielle on saada mutkin laukeamaan, vaikka oon monesti sanonut että haluaisin jättää kiiman päälle. Nainen ei varmaan ymmärrä miten hyvältä se tuntuu kun on koko ajan kiima päällä. 

Vierailija
8/10 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis keskustelun aloittaja

Muotoilin otsikon väärin siinä mielessä että en harrasta sinällään orgasmitonta seksiä vaan se ei ole välttämättömyys hyvälle seksille.

Osuit asian ytimeen että hyvin pohjustetut orgasmit voi johtaa aivan ihmeellisiin laukeamisiin. Näkee aivan omia maailmoita ja kroppa leijuu painottomasti.

Kyllä meillä pika panojakin harrastetaan. Varsinkin aamu seksi on usein lyhyt kestoista ja ns. perus seksiä (henk koht määrittely: lämmittely 5min pano+laukeaminen)

Vierailija
9/10 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäihmettä on perinteinen seksi??

Perinteinen seksi lienee sitä mitä tällä pallolla on harrastettu aikojen alusta. Lämmittely, yhdyntä ja laukeaminen sillä lailla kuin mitä yleensä tarvitaan jälkeläisten tekoon.

Vierailija
10/10 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas molemmat kyllä pyrkivät orgasmeihin ja niin käy aina. Jos mies laukeaa liian aikaisin niin sitten otetaan uusinta tai jatketaan leluilla, sormin, kielellä jne....

Nykyään useimmiten aloitetaan leluilla, jolloin olen jo muutaman orgasmin saanut ja mies ei laukea niin helposti kun olen valuvan liukas hänen aloittaessaan. Ihana saada 3-5 orgasmia / kerta ja onneksi näitä kertoja on usein 🥰

T: Hyperseksuaali nainen /37