onko kenelläkään muulla miestä, joka ei tee kotitöitä, mutta valittaa niistä silti?
Meillä miehen ei tarvitse hoitaa juuri muuta kuin oma työnsä. Silti hän valittaa minulle, jos en tee hommia niin että kokoajan on tiptop. Valittaa jos roskis on täynnä, mutta ei vie sitä itse. Valittaa jos pöydällä on tiskiä, mutta ei laita niitä itse koneeseen. Valittaa että biojäte pitää viedä kompostiin, mutta ei vie sitä itse.
Kommentit (29)
Mulla oli. Ei ole enää.
Ei minua sinänsä haittaa että teen kotona enemmän. Mutta mielestäni ei ole oikeutta sanella miten ja koska hommat pitää tehdä, jos niihin ei juuri itse osallistu. Se tässä eniten ärsyttää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei minua sinänsä haittaa että teen kotona enemmän. Mutta mielestäni ei ole oikeutta sanella miten ja koska hommat pitää tehdä, jos niihin ei juuri itse osallistu. Se tässä eniten ärsyttää. Ap
Oletko sanonut tästä miehelle? Kuulostaa vähän siltä, että teillä ei kommunikointi pelaa.
Anna sille jotain mistä valittaa. Pistä ukko hommiin. Mä en jaksaisi katsella tuommoista velttoa äijää päivääkään. Mitä se sun mies tuo pöytään jos ei edes kotitöitä tee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma valintasi, kun olet päästänyt tilanteen tuohon. Onko sinulla joku erityinen syy, miksi mies on ulkoistettu? Omasta mielestäni toimivan parisuhteen perusta on se, että asioita tehdään yhdessä. En tarkoita sitä, että kummankin pitää tehdä juuri samaa, vaan sitä että asiat hoituvat yhteisvoimin.
Ihan sama ulkoistatko tuollaista ihmistä vai otatko mukaan. Se valittaa silti aina. Syy löytyy aina.
Selvästikin mies uskoo, ettei hänen tarvitse tehdä yhtään mitään, vaan toisen on hoidettava kaikki. Jos hän joutuisi osallistumaan edes vähän, niin asenne todennäköisesti muuttuisi. Ap:n miehen käytös on sietämätöntä etenkin, kun perheessä on vammainen lapsi.
Ap ei saa hetken rauhaa. Omaishoitajana lapselleen 247 ja ukko pahainen nillittäjä.
Ei taida olla kumminkaan työnjohtaja töissä? Voihan olla myös, että hän lapsellisesti päättelee, että et ehdi ikinä hänelle sanomaan ensin, että vie roskat ym. Jospa heti hänen ovesta astuessaan sanot, että älä riisu kenkiä, roskat on viemättä, ja sen jälkeen tiskase nopeesti kun sulla ei muutakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sanonut tästä miehelle? Kuulostaa vähän siltä, että teillä ei kommunikointi pelaa.
Ei auta kommunikointi, koska laiskatossuli heittäytyy avuttomaksi, mistään mitään tietämättömäksi ja mitään osaamattomaksi. #weaponisedhelplessness
Ja tuollaisen välinpitämättömän turhakkeen sitten valitsit mieheksi? Selväähän se on, ettei noin käyttäytyvä ihminen toista rakasta. Ei edes kunnioita.