Menin rakastumaan mieheen joka ei kertonut olevansa varattu
Aika surkea olo. Tapasimme työkuvioiden kautta jo viime syksynä ja hän oli hurmaava. Auttoi minua urallani, tarjoili lounaita, viestitteli jatkuvasti. Pyyteli jatkuvasti ulos. Kertoi eronneensa kolme vuotta sitten.
No, tällä viikolla vihdoin suostuin kunnon treffeille. Olin välillä keväällä palannut yhteen exäni kanssa mutta lopettanut taas suhteen, joten siksi vasta nyt.
Meillä oli ihanaa. Mutta lähtiessään mies kertoikin seurustelevansa! On seurustellut koko tämä ajan kun on juossut minun perässäni! Ja että tästä ei voi siksi tulla mitään.
Kauhea olo kun juuri kun asennoitunut niin, että antaisin tälle mahdollisuuden ja ehtinyt näiden kuukausien aikana ihastunutkin mieheen, niin nyt hän kertoo tuon!
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Olithan sinäkin varattu, vi tun tyhmä lehmä. Nyt taisi osua omaan nilkkaan.
Katkera mieskö se siellä haukkuu ap:ta noin lapsellisella sanalla?
Kannattaa vaan harrastaa yhden yön tai korkeintaan viikonlopun suhteita ne on parhaita ei kerkee kyllästymään.
Vierailija kirjoitti:
Miten se estää teidän suhteenne?
Ai miten? Koska mies aikoo jatkaa aiemmassa suhteessaan.
Vierailija kirjoitti:
Varattu mies on paras. Kelvannut jo jollekin. Nappaat vaan aviovuoteesta 👍
Hehheh, aina naurattaa tämä! Missä kohtaa se rima on parinvalinnassa, jos kriteerinä on, että onhan se kelvannut jollekin? 🤣🤣🤣🤣
Tänä päivänä saa heti selville sivilsäädyn ja muutakin. Jos taas mitään ei löydy, juoksisin ja lujaa!
Vierailija kirjoitti:
Varattu mies on paras. Kelvannut jo jollekin. Nappaat vaan aviovuoteesta 👍
Juu ei. Pettää sinua ihan samalla tavalla kuten kumppaniaan, todennäköisesti myös tauteja.
Toivottavasti käytitte kumia, tuollaiset ukot levittää tauteja.
Käräytä se sen tyttöystävälle.
Vierailija kirjoitti:
Mies näytti todellisen luonteensa. Et menettänyt mitään. Hyvä, että pääsit eroon mokomasta. Kerro sille sen naiselle nyt ainakin että miehensä juoksee vieraissa.
Joo, minulle vain oli muodostunut näiden kuukausien aikana ihan eri kuva. Mies on vanhempi minua ja oli hyvin huolehtiva ja huomioiva ja kiltti minulle kun tiesi minulla olevan vaikeaa mm. urallani. Siksi kuvittelin hänen ihan aidosti myös pitävän minusta ihmisenä ja ystävänä ja kuvittelin hänen olevan todella mukava. Nyt tuntuukin siltä kuin minua olisi huijattu ja vedätetty koko aika, juuri kun uskalsin luottaa. Pahimmalta tuntuu juuri se, että hän tuli elämääni kun minulla oli todella vaikeaa ja esitti auttajan ja pelastajan roolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies näytti todellisen luonteensa. Et menettänyt mitään. Hyvä, että pääsit eroon mokomasta. Kerro sille sen naiselle nyt ainakin että miehensä juoksee vieraissa.
Joo, minulle vain oli muodostunut näiden kuukausien aikana ihan eri kuva. Mies on vanhempi minua ja oli hyvin huolehtiva ja huomioiva ja kiltti minulle kun tiesi minulla olevan vaikeaa mm. urallani. Siksi kuvittelin hänen ihan aidosti myös pitävän minusta ihmisenä ja ystävänä ja kuvittelin hänen olevan todella mukava. Nyt tuntuukin siltä kuin minua olisi huijattu ja vedätetty koko aika, juuri kun uskalsin luottaa. Pahimmalta tuntuu juuri se, että hän tuli elämääni kun minulla oli todella vaikeaa ja esitti auttajan ja pelastajan roolia.
Pitikö hypätä heti ekana iltana sen kanssa sänkyyn, pitikö????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se estää teidän suhteenne?
Ai miten? Koska mies aikoo jatkaa aiemmassa suhteessaan.
Niin mutta miten se estää teidän suhteenne?
Lukumääräneutraali rakkaussuhde on trendikästä ja ihanan liberaalia
Molemmat taidatte olla samanlaisia, eli pidätte muita ihmisiä löysässä hirressä, jos omalla parisuhderintamalla on vaikeaa. Kertoo siitä, että kumpikaan ei ole kovin syvästi tuntrva ihminen, vaan enemmän sillä pinnallisella hauskanpidolla on väliä. Miehellä ollut luultavasti epävarma tilanne omassa suhteessa ja siksi alkanut etsimään korvaajaa, sinulla ollut vaikeaa entisen kumppanin kanssa ja siksi pidit häntä ns. varalla. Mies vaikuttaisi olevan vähintään narsisti, ehkä psykopaatti kun on mestari tulkitsemaan ja hyväksikäyttämään toisen ihmisen vaikess tilannetta. Tuskin kumpikaan otatte suhteissanne sen kummemmin toista huomioon, tiedän sen, mutta onhan tuo silti aika haljua käytöstä.
"Tapasimme työkuvioiden kautta jo viime syksynä ja hän oli hurmaava. Auttoi minua urallani, tarjoili lounaita, viestitteli jatkuvasti. Pyyteli jatkuvasti ulos." --- "Olin välillä keväällä palannut yhteen exäni kanssa mutta lopettanut taas suhteen" --- "Mutta lähtiessään mies kertoikin seurustelevansa! On seurustellut koko tämä ajan kun on juossut minun perässäni!"
Ansaitsette toisenne: molemmat vehtaavat usean kanssa samaan aikaan.
Olet paremmassa tilanteessa kuin Lotta Haglund .
Hän varastaa miehiä tietoisesti.
Vierailija kirjoitti:
"Tapasimme työkuvioiden kautta jo viime syksynä ja hän oli hurmaava. Auttoi minua urallani, tarjoili lounaita, viestitteli jatkuvasti. Pyyteli jatkuvasti ulos." --- "Olin välillä keväällä palannut yhteen exäni kanssa mutta lopettanut taas suhteen" --- "Mutta lähtiessään mies kertoikin seurustelevansa! On seurustellut koko tämä ajan kun on juossut minun perässäni!"
Mikä on niin vaikeaa ymmärtää siinä, että kun lokakuussa tapasimme en ollut suhteessa? Palasin entiseen suhteeseen huhtikuussa ja lopetin sen uudestaan kesäkuussa. Tuona aikana en vastannut tämän toisen miehen viesteihin enkä tavannut häntä vaan pelkästään syksyllä ja talvella kun olin sinkku ja nyt uudestaan kesällä kun olin taas sinkku.
No eihän tuo ole sen kummempaa kuin että tyyppi on kunnon pelimies, varmuuden vuoksi pitää olla aina vähintään yksi varalla. Minulle yksi tällainen monipanija selitti kerran ihan sinisin silmin, ettei vaan voi itselleen mitään kun naiset on niin ihania. Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on niin vaikeaa ymmärtää siinä, että kun lokakuussa tapasimme en ollut suhteessa? Palasin entiseen suhteeseen huhtikuussa ja lopetin sen uudestaan kesäkuussa. Tuona aikana en vastannut tämän toisen miehen viesteihin enkä tavannut häntä vaan pelkästään syksyllä ja talvella kun olin sinkku ja nyt uudestaan kesällä kun olin taas sinkku.
Ja lisäyksenä vielä, niin kuten sanoin, tapasimme lokakuussa työkuvioiden kautta, eli en ollut tuolloin etsimässä suhdetta. Yhteydenpitomme olikin pitkään ihan vain ystävyyttä kunnes se alkoi valua miehen puolelta yhä enemmän muuksi, varsinkin nyt kesällä.
Lähi-idässä ei naisia päästetä tuon takia työelämään. Ei oikein ole mahdollista tehdä töitä ja olla sivistyneesti työasioissa.
Miksi naiset aina työelämässä sotkee siviilielämän työelämään?
Ettekö osaa tehdä vain töitänne?
Enhän ollut paitsi pari kuukautta keväällä jonka aikana en häntä tavannut tai vastannut viesteihin. Kun tutustuimme, en ollut varattu ja nyt kesällä kun olen taas sinkku vasta vastasin hänen viesteihinsä ja suostuin tapaamaan.