Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks ravintoloissa on niin helvetin pienet annokset?

Vierailija
31.07.2025 |

Samalla hinnalla saa viisi kebabannosta ja syötävää on reilusti.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi haave olis käydä palacessa syömässä edes kerran elämässä. Ihmisillä on niin paljon hoitamatonta masennusta ja aivokemia häiriöitä etteivät pysty edes ruoasta nauttimaan. Heidän tulisi hakeutua hoitoon ja saada lääkitys jotta paranisivat. Elämä on täynnä elämyksiä ja niistä nauttiminen on kun kiireisen raskaan työviikon jälkeen voi pysähtyä vain nauttimaan hetkistä. 

Vierailija
22/25 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa annoksen koko ei ole ongelma itselleni vaan hinta. Jos se on lasten annos tai ihan pieni annos, mikä on hyvä juttu, niin mielelläni maksan siitä vähemmän. Ja puhun perus ravintolasta pääruoka ja alkuruoka/jälkkäri, en mistään gourmet paikasta. Monessa maassa saa paljon parempaa ja viiniä kylkeen matalalla kynnyksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pieniruokainen. Ärsyttää käydä ravintoloissa, koska annoskoot ovat valtavia. Kaikissa ravintoloissa eivät edes suostu tekemään pienempää annosta. Maksaisin ihan normaali aikuisen hinnan, joten siitä ei ole kyse. Ärsyttää vaan jättää yli puolet. Lastenlistan nauravat nakit pussimuusilla ei todellakaan kiinnosta.

Vierailija
24/25 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pienet!  Minulle ihan liian suuria.   Onneksi ei kuitenkaan niin suuria kuin jenkeissä. 

Vierailija
25/25 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei köyhät kilohintasyöjät tulee häiritsemään oikeiden ihmisten ravintolailtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä