Nelikymppisen naisen seksifantasia
Itsensä ikäinen mies jolla on vielä kunnon erektio.
Kommentit (26)
Jos ton ikäisellä ei erektio toimi. Kannattaa naisen katsoa peiliin. Itse 50v ja ei mitään ongelmaa 35v vaimon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ton ikäisellä ei erektio toimi. Kannattaa naisen katsoa peiliin. Itse 50v ja ei mitään ongelmaa 35v vaimon kanssa.
Olen katsonut peiliin. Sieltä katsoo nelikymppinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on kauneimmillaan oli ikä mikä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoritarit ovat ällöttäviä
Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoritarit ovat ällöttäviä
Nainen
Ootko joku valkoritari ?
Joku ällöttävä salaseura ?
Okei, kaikkea sitä on.
Useasti vois panna illan aikana, ei mitään ongelmaa.
M40
Vierailija kirjoitti:
Mieshän sinne peiliin joutuu katsomaan, jos ei paikat toimi. Ei erektiohäiriö naisen ikää /ulkomuotoa katso, miehestähän se johtuu.
En helvetissä kelpuuttaisi nelikymppistä naista :DD
M41
Vierailija kirjoitti:
M41
Eikö paikat pelaa ikäisesi naisen kanssa? Olet ihan tyypillinen lajisi edustaja. Siksi tämä onkin nelikymppisen naisen fantasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieshän sinne peiliin joutuu katsomaan, jos ei paikat toimi. Ei erektiohäiriö naisen ikää /ulkomuotoa katso, miehestähän se johtuu.
Älä puhu p.skaa.
Vierailija kirjoitti:
M41
Kaksi hymiöitä lauseessa ja ikää 41. Huh huh.
Nelikymppisen naisen on järkevämpää katsella 50+ miehiä. Ikäisilleen miehille kun on tarjolla nuorempiakin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppisen naisen on järkevämpää katsella 50+ miehiä. Ikäisilleen miehille kun on tarjolla nuorempiakin naisia.
Jos nelikymppiselläkään ei enää seiso kunnolla ikäisensä miehen kanssa niin miten vielä vanhemmalla? Ei kiitos. Ollaan kaikki ilman.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin ,lähes koko seksi ikäni pannut n.10v nuorempia naisia.Puutteessa joskus oman ikäisiä muutaman päivän.M 50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin ,lähes koko seksi ikäni pannut n.10v nuorempia naisia.Puutteessa joskus oman ikäisiä muutaman päivän.M 50
Mies joka puhuu seksistä naisen painamisena kiinnostaa yhtä vähän kuin seksi erektiohäiriöisen miehen kanssa.
Höh, olen 55 mies ja nelikymppiset naiset on mulle nuoria. Reippaita ratsastajia jotka ei väsy:-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies joka puhuu seksistä naisen painamisena kiinnostaa yhtä vähän kuin seksi erektiohäiriöisen miehen kanssa.
Se on ihan sama miten teille naisille puhuu niin aina on hapan naama. Jos puhut kivasti ja ylipäänsä puhut niin et ole sellainen itsevarma mystinen hurmuri joka saa pöksyt tippumaan. Jos taas puhut kuin nämä mystiset hurmurit eli hyvin vähän ja silloinkin tylysti niin sitten olet moukka tms.
Vierailija kirjoitti:
Höh, olen 55 mies ja nelikymppiset naiset on mulle nuoria. Reippaita ratsastajia jotka ei väsy:-)
No, mua ei kuitenkaan 15 vuotta itseäni vanhemmat kiinnosta. Ei teitäkään kiinnosta 15 vuotta itseänne vanhemmat, miksi ihmeessä minua pitäisi. Ei kiitos, mieluummin ilman.
Olen 42v eronnut nainen ja toteutan fantasiaani pari kertaa vuodessa Turkin tai Kenian lomalla.
Onhan näitä. Ainakin itselläni on. Tosin oon varattu.