Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkäätkö nähdä miehesi pissalla

Vierailija
31.07.2025 |

Tykkään nähdä mieheni pissalla😍 Anton (mieheni) käy ovi auki vessassa kun ollaan kotosalla ja ei ole vieraita. On jotenkin kiehtovaa nähdä hänet pissalla ja joskus menen vessaan saakka ohjamaan pissat pönttöön🤭 Hän itsekin yleensä kiihottuu tästä tilanteesta joka on kiva nähdä. Käykö muiden miehet ovi auki vessassa ja tykkäättekö te katsella miehenne pissaavan?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mun poikaystävä jonka kanssa ollaan oltu noin vuosi yhdessä niin hän on alkanut käydä ovi auki vessassa ja se kiihottaa mua niin paljon mut en oo vielä uskaltanut mennä ohjaamaan penistä tai muutenkaan mennä vessaan katsomaan.

Vierailija
2/19 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään nähdä miehi pissaa mutta minulla ei ole poikaystävä😔 nään miehi yleensä pissaa tien varteen se kiihottaa minua . Anteeksi huono suomi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa katsottavaa (ja kuunneltavaa) se on myös toisinpäin.

Kaikki pissafettarit ovat yhtä suurta lammikkoa!

Vierailija
4/19 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite se mies joka käy ovi auki vessassa👍🏻 Vaimoni tulee vessaan katselemaan mutta ei suostu ohjaamaan vehjettä. Olen muutaman kerran sanonut että ohjaa vaan mut ei millään uskalla vaikka ite ehotankin. 

Vierailija
5/19 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusen istuen. 

Vierailija
6/19 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mun poikaystävä jonka kanssa ollaan oltu noin vuosi yhdessä niin hän on alkanut käydä ovi auki vessassa ja se kiihottaa mua niin paljon mut en oo vielä uskaltanut mennä ohjaamaan penistä tai muutenkaan mennä vessaan katsomaan.

Menet vaan rohkeasti taakse ja otat kalusta kiinni ja ohjaat suihkun pönttöön. Samalla puristelet persettä. Sitten polvistut ja imet herkkutipat talteen, nouset ja hymyilet tyttömäisesti ja kikattelet.

Vierailija
7/19 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ite se mies joka käy ovi auki vessassa👍🏻 Vaimoni tulee vessaan katselemaan mutta ei suostu ohjaamaan vehjettä. Olen muutaman kerran sanonut että ohjaa vaan mut ei millään uskalla vaikka ite ehotankin. 

Olen muuten sama mies, mutta minun vaimoni ei edes tule katsomaan. Saati että koskisi yhtään mihinkään. 

Vierailija
8/19 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin kerran tyttöystäväni pyyhkimään. Mutta ei suostunut.

Vierailija
9/19 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kun hän yrittää kusta erektiossa. Taistelee sen sauvansa kanssa, mutta se ei malta vaan sojottaa. Hän nojaa pönttöön ja melkein vaa'assa yrittää saada osumaan, mutta silti virtsa roiskuu minne sattuu. Lopulta alkaa runkata kun ensin tuijottaa kauan värkkiään. Facepalm mutta useamman kerran oon tuota katsellut salaa. 

Vierailija
10/19 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golden shover on se juttu naisille - ei hiuksiin. 

Vierailija
11/19 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli miesystävä, joka jätti oven auki ja myös pöntön vetämättä käytyään pissalla.😟

Vierailija
12/19 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, yksi tyttöystäväni katseli kun olin pissalla, tulikin pika vauhtia veskiin ja hymyili, räpläs itseään. Tätä oli koko suhteen ja alkoi aamulla, myöskin iltapisut halusi nähdä ja usein pesi hampaita samalla. Toki itsekin oli. läsnä kun hän pisutteli. 

Vierailija
13/19 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpöä. Kyllä vähitellen 🙂

Vierailija
14/19 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristipissat on hyvä, jos molemmilla kova hätä 😛

Vierailija
15/19 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun pikkunysää kukaan tykkää katsella.

Vierailija
16/19 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, koska mieheni piereskelee pissatessa aivan valtavasti, mutta en voi syyllistää häntä, koska hän on herrasmies silleen, että ei paukuttele muuten tahallaan muualla.

N30

Vierailija
17/19 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissakuski täällä taas ohjailee.

Vierailija
18/19 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt mikään fetissi ole, mutta on kiva kun käy joskus kusella ulkona ja sen huomaa. En ole kiinnostunut osallistumaan, vaan se on vaan sellainen mukava ja vähän kiihottava juttu että mies vaan mitään sen enempiä mainitsematta käy kusemassa johonkin tienlaitaan pidemmällä kävelyllä tai kesken yhteisten pihahommien :3

Ei tietty olisi niinkään kivaa jos kävisi ihmisten aikoina /ilmoilla tai jatkuvasti tekisi tuota :D

Mutta jotenkin se on miehekästä. 

Vierailija
19/19 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene taakse - Otat vain kalusta kiinni, roiskit pitkin reunoja, lattialle ja loput pisarat matolle.  Käsket miehesi siivota jäljet ja otat olutta katsellessasi