Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teitä koskaan kohdeltu jämäpaloina?

Vierailija
31.07.2025 |

Kun se toinenkin puoli on myös jämäpala.

Tuli vaan mieleen se, että joskus yläasteella kun nimeltä mainitsematon herra oli kiusattu hylkiö, yritti se pyydellä lukiolaisia paremman tason mimmejä tyttöystäväkseen (peruskoulu ja lukio samassa). No kuten arvata saattaa eipä nämä tietenkään halunnut häntä. No vuosia myöhemmin kun se yritti pyytää mua tyttöystäväkseen väittäen, että se on ollut "ihastustunut 2 luokalta lähtien" niin se jätti todella oudon olon. Ensinnäkin jos se on ollut mukamas ihastunut minuun jo ala-asteen toiselta luokalta, miksen minä ollut sen ensimmäinen vaihtoehto (oikea vastaus; minä olin sille jämäpala) Toisekseen kuvitteleeko se tosiaan olevansa "aarre" jolla mukamas olisi varaa pyydellä paremman tason mimmejä tyttöystäväkseen (iñçél)

No mitenkäs on? Onko teitä kohdeltu samalla tavalla, että teitä kohdeltaisiin jämäpaloina sellaisten henkilöiden toimesta joilla ei todellakaan olisi varaa nirsoilla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen jämäpala mikä on jo valmistuksessa pudonnut jonnekin uunin taakse rakoon ruanmurujen, koirankarvojen ja pölyhiukkasten sekaan, ja löytyy sieltä  ehkä sitten keittiöremontin yhteydessä, eikä kukaan enää sellaista palaa haluaisi. Keittiön omistaja tosin on köyhä, joten koko remontti on epätodennäköinen ja voin oleilla turvassa täällä rakosessa.

Vierailija
2/7 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut valittiin aina esim. liikuntatunnilla tai ryhmätöissä samaan joukkueeseen/ryhmään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut valittiin aina esim. liikuntatunnilla tai ryhmätöissä samaan joukkueeseen/ryhmään. 

Viimeisenä siis

Vierailija
4/7 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on naiselle ihan kamala narsistinen loukkaus, kun "jämäpalamies" ilmaisee kiinnostusta häneen.

Sitä suorastaan nainen tuntee tahrautuvansa ja putoaminen jämäpalaksi tuntuu uhkaavalta.

Aikuisten oikeasti, on sitä ihmisillä ongelmat.

Vierailija
5/7 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko minua koskaan kohdeltu muuna kuin jämäpalana?  Epäilen.

Vierailija
6/7 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisenä siis

Sama. Olen myös kokenut sen kun myyntiedustaja tulee joulun alla käymään lahjakasseineen ja tyrkkää ne mulle sanomalla, että tässä on teille jokaiselle pienet joulumuistamiset ja samalla ilmeestään päätellen tajuaa, että meitähän on neljä ja niitä lahjakasseja vain kolme. Ei tarvinne tarkentaa, että minä jäin ilman.

Vierailija
7/7 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

O.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi