Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teitä stressaa juuri nyt?

Vierailija
31.07.2025 |

?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten selviän talvesta ilman rahaa.

Vierailija
22/38 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä pitäis löytyy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesystävän tyttären sekoilu. Likka on keksinyt alkaa ryyppäämään ja oli ottanut myös lääkkeitä, niin tulee halvempi känni. Oli sitten vatsahuuhtelussa, vuorokauden osastolla päihdepsykoosissa ja sama ralli jatkuu. Luvalla sanoen tyttö on vähän yksinkertainen, mutta kun on aikuinen, niin kukaan ei voi mitään. Pitäis lähteä käymään Tukholmassa kahden viikon kuluttua, mutta en haluaisi likkaa mukaan. Miesystävä sanoo, että sen täytyy päästä mukaan tai se sekoaa, mutta entä jos se juo ja sekoaa siellä reissussa? Uho on kova, eikä mitään katumisen merkkejä ole. Me ei kuulemma voida päättää tuleeko hän mukaan tai juoko siellä. 

Ois toi ukko edes samoilla linjoilla, mutta ei. Likka pyörittää koko perhettä mielensä mukaan. 

Ette ota sitä mukaan ja piste. Stressi on poissa. Ole hyvä! 

Vierailija
24/38 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä helle alkaa käymään hermoille. Kämppää ei saa viileäksi enää millään. Pari, kolme päivää onnistuu, mutta sitten ei enää, kun helteet jatkuvat. Hikoilen niin, etten pysty tekemään mitään, kun kädetkin hikoavat. Istun siis sisällä sohvalla tekemättä mitään toista viikkoa. En myöskään ole nukkunut hyvin, joten mieliala on laskenut. 

Vierailija
25/38 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha asiat täälläkin. Joka ikinen päivä mietin niitä. Aina pitää tarkkaan laskea riittääkö rahat. Ei tällänen oo mitään elämää. Kauhea stressi ja itku jatkuvasti. 

Vierailija
26/38 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jumissa perhe-elämässä.

Vierailija
27/38 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooninen syöpä

Vierailija
28/38 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyhkistä. Teillä ei ole todellisia ongelmia, jos joku helle stressaa. 

Vierailija
29/38 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintasyöpä,pelottaa että kuolen. Varpaissa tänään joku uusi vaiva, joka päivä jotakin oiretta.

Vierailija
30/38 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt oikein mikään.

Vierailija
31/38 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että huomenna hoidan omien töiden lisäksi neljän lomalla olevan työkaverin työt ja ohessa toimin myös yksikön pomona. Soteala, joten kesällä ei ole yhtään vähemmän töitä. Muuten ei hirveästi stressaa onneksi mikään muu. Ensi viikko on lomaa!

Vierailija
32/38 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään tämän viikon jälkeen lomalle, ja huominen työpäivä stressaa. Yhtäkkiä minulle annettiin iltapäivällä iso kasa töitä, jotka pitäisi saada huomenna tehdyksi. Olen lähdössä reissuun, enkä voi siis edes tehdä pitkää päivää. Stressaan sitä, saanko kaikki valmiiksi.

Onneksi stressi loppuu huomisen jälkeen.

Vierailija
33/38 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömyys, työttömyys, ja kasvava huoli toimeentulosta. 

Jumala on keksinyt toimeentulotuen, asumistuen, työttömyystuen.

Vierailija
34/38 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaa kaikki. Omat asiat, lähinnä raha-, tyttären masennus, joka nostelee taas päätään ja miehen dokaaminen. Tekis mieli olla itsekin kännissä 24/7, vaikka mun ongelmat eivät viinanpuutteesta johdukaan. 

Vierailija
35/38 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun alku. Mun koko luokka kiusaa mua.

+ niiden vanhemmat

T. Ope

Vierailija
36/38 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaa opiskelevien lasten tulevaisuus nyt kun kesät ovat tuettomia. Kuinka ison velkataakan joutuvat ottamaan. Pienituloinen olen itsekin, mutta juuri ja juuri pärjään. 

Vierailija
37/38 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainainen rahattomuus. On niin paljon laskuja ja velkaa, että heti palkkapäivän jälkeen jo on raha tiukalla.

Asutko yksin? Mitä kaikkia laskuja sinulla on? T. Köyhä myös

Vierailija
38/38 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaa, kun pitäis mennä hammaslääkäriin. Yksi hammas on ollut kipeä enemmän tai vähemmän ja tiedän, että se ei itsellään parane, mutta ei ois rahaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi