Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun piti aamulla lähteä lenkille ja sen jälkeen alkaa siivoamaan. Mitään en ole saanut aikaan.

Vierailija
31.07.2025 |

En edes suihkussa käynyt vaan tässä tabletti naaman edessä jumittanut koko aamun. Mikä hitto mua taas vaivaa. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vasta heräsin ja join kahvit.

Vierailija
2/17 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vasta heräsin ja join kahvit.

Mä heräsin puol kuuden aikaan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan päivä vielä huomennakin 🎶

Vierailija
4/17 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan päivä vielä huomennakin 🎶

Sais olla olematta.

Vierailija
5/17 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa vie tämä helle kaikki voimat ja fiiliksen tehdä yhtään mitään. Toivottavasti huomenna on jo viileämpää ja kunnon rajuilma kuten ennustettiin eikä tussahda kuten kaikki aiemmat ennustelut.

Vierailija
6/17 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele näin: tyhmät ihmiset puhuu täällä tyhmiä juttujaan, olet tyhmä jos sen vuoksi jäät sohvalle. 

Vierailija
7/17 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa vie tämä helle kaikki voimat ja fiiliksen tehdä yhtään mitään. Toivottavasti huomenna on jo viileämpää ja kunnon rajuilma kuten ennustettiin eikä tussahda kuten kaikki aiemmat ennustelut.

Tussahtaako tussu?

Vierailija
8/17 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei helteet haittaa, lenkkeilyn ja liikunnan kun hoitaa tarpeeksi aikaisin aamulla niin ei ole ollut ongelmaa. Joskus vaan tulee näitä ihmeellisiä jumituspäiviä kun ei saa mitään aikaan tai edes aloitettua. Joku hormonaalinen juttu kai. Samaan aikaan kuitenkin vituttaa tää oma saamattomuus kun hommat odottaa😡 ap

Vierailija
9/17 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle voi yhtä lailla rasittaa kehoa kuin kaikki muukin tekeminen. Mitä väärää on jäädä sohvalle makaamaan, jos syy on loppujen lopuksi siinä että sinä tarvitset sen löhöilyn just nyt? 

Puhu itsellesi ystävällisesti ja kysy mitä tahdot lenkkeilyn sijaan tehdä.

Vierailija
10/17 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei helteet haittaa, lenkkeilyn ja liikunnan kun hoitaa tarpeeksi aikaisin aamulla niin ei ole ollut ongelmaa. Joskus vaan tulee näitä ihmeellisiä jumituspäiviä kun ei saa mitään aikaan tai edes aloitettua. Joku hormonaalinen juttu kai. Samaan aikaan kuitenkin vituttaa tää oma saamattomuus kun hommat odottaa😡 ap

Tuttua. Mä kävin hellejakson alussa aamu- / iltalenkeillä ihan normisti, mutta nyt kesäloman ollessa lopuillaan alkaa kyrsiä huolella aivan kaikki ja se kuinka haaskuun koko kesäloma sitten menikään eikä enää huvita mikään. Ärsyttää sekin, että olen aivan nuutuneen näköinen kyrpäotsa enkä yhtään lomalla olleen, rentoutuneen ja virkistyneen ihmisen. Auringonpalvoja en ole, mutta nyt ärsyttää sekin ettei ole sellaista pientä päivetystä jonka saa olemalla ulkona. 

Vierailija
11/17 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele näin: tyhmät ihmiset puhuu täällä tyhmiä juttujaan, olet tyhmä jos sen vuoksi jäät sohvalle. 

Mä nousin crosstrainerin päälle ja yritän vetää sitä normaalia joka päivästä liikuntatuntiani.

Tää se vasta tyhmältä tuntuu, olin jo puolen tunnin kohdalla huonovointinen.

Vierailija
12/17 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin imurin kaapista vain  todetakseni, että tällä helteellä minun on laitettava se taikaisin kaappiin.

Vierailija
13/17 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Mä kävin hellejakson alussa aamu- / iltalenkeillä ihan normisti, mutta nyt kesäloman ollessa lopuillaan alkaa kyrsiä huolella aivan kaikki ja se kuinka haaskuun koko kesäloma sitten menikään eikä enää huvita mikään. Ärsyttää sekin, että olen aivan nuutuneen näköinen kyrpäotsa enkä yhtään lomalla olleen, rentoutuneen ja virkistyneen ihmisen. Auringonpalvoja en ole, mutta nyt ärsyttää sekin ettei ole sellaista pientä päivetystä jonka saa olemalla ulkona. 

Ei mua nää helteet ärsytä, tykkään lämmöstä. ap

Vierailija
14/17 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helle voi yhtä lailla rasittaa kehoa kuin kaikki muukin tekeminen. Mitä väärää on jäädä sohvalle makaamaan, jos syy on loppujen lopuksi siinä että sinä tarvitset sen löhöilyn just nyt? 

Puhu itsellesi ystävällisesti ja kysy mitä tahdot lenkkeilyn sijaan tehdä.

Just nyt en tahdo tehdä yhtään mitään😄 Mut samaan aikaan se ärsyttää kun on monta juttua jota pitäis tehdä. Ap

Vierailija
15/17 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin neljältä ja lähdin kalaverkkoja nostamaan. Sitten tulin kotiin ja perkasin ahvenet. Sen jälkeen kävin suihkussa, sitten imuroin ja sitten tein ruokaa ja nyt makoilen. Eikä kello ole vielä yhtätoista edes.

Vierailija
16/17 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä piti olla monen tunnin ukkonen, mutta se peruttiin jo.

Vierailija
17/17 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähdetään hammaspesulle, puetaan päälle ja pihalle! Kaikki jumittajat! Minä myös. Lähdenkin heti, tätä päivää on jäljellä vielä kelpo määrä. Heippa, illalla takas!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme