Kondomi yli viiskymppisten vakisuhteessa
Olen seurustellut nyt yli puolitoista vuotta itseäni viisi vuotta nuoremman, yli viiskymmpppisen miehen kanssa. Alkuun oli selvää, että kondomia käytetään. Haluaisin kuitenkin luomuseksiä, kun en enää ole hedelmällisessä iässä eikä tarvitse pelätä raskautta. Mies ei vaan suostu millään! Hän ei ole ikinä harrastanut seksiä ilman kondomia. Jokin siinä häntä pelottaa? Suihin saan kyllä ottaa ilman kortsua. Tämä epäsuhta häiritsee minua. Koen kondomin vaatimuksen suhteen tässä vaiheessa jotenkin epäluottamuslauseena. Käyttävätkö kaikki menopaussin ohittaneet entiset nuoret nykyään vakisuhteissakin kortsua?
Kommentit (13)
En suosittele luomuseksiä pillu tulehtuu. Oikeasti. Kerran harrastat sulla on 75e eestä bakteerivaginoosi hoidettavana.
Toki jos haluat ottaa riskin anna mennä.
Jätä se urpo sika! Tottakai tuossa iässä jyskytetään paljaalla, niin meilläkin.
M59
Mietin, että olis kait se herpes tarttunut mulle suuseksistäkin jo? Olen ehdottanut, että käydään molemmat testeissä, jos se on siitä kiinni, mutta ei kuulemma johdu tautien pelosta.
Ottaisin riskin, mut kun mies ei anna! Vaikeetahan se on sitten nussia, jos ei miehellä seiso... Eihän se seiso, jos ei hän kortsutonta seksiä halua.
Olen harkinnut tätäkin vaihtoehtoa, tai sit harrastaa luomuseksiä jonkun toisen kanssa. Eihän se olis tältä kumppanilta pois, mut saisin ite nauttia... eihän me naimisissa olla tai mitään.
Toisaalta "Siemenneste on hyväksi naisten terveydelle" https://share.google/zUxin6UolRJafo4k1
No jos ei suostu, niin eikö pitäisi siinä kohtaa itselläkin hälytyskellot soida, että sille on varmaan sitten syynsä?
Kummatkin sukupuolitesteihin ja tulokset pöytään. Jos mies ei suostu, siitä voi päätellä kaiken tarvittavan.
Joo, näin se on tehtävä, ei kai tästä muuten saa selvää. Jos ei suostu testeihin, niin pitäköön kullinsa kortsuineen 🤯
Kaikenmoisia "miehiä" sitä maa päällään kantaakin.
Vierailija kirjoitti:
No jos ei suostu, niin eikö pitäisi siinä kohtaa itselläkin hälytyskellot soida, että sille on varmaan sitten syynsä?
Kummatkin sukupuolitesteihin ja tulokset pöytään. Jos mies ei suostu, siitä voi päätellä kaiken tarvittavan.
Mikähän syy, vai tautiako meinaat, mistä se sen taudin olisi saanut? "Hän ei ole ikinä harrastanut seksiä ilman kondomia."
Kyllä ne taudit tarttuu suuhunkin, suuseksiä on kuulemma harrastettu.
Ei vaan halua mennä paljaana vanhaan pi......n
Miehellä on varmaan herpes