Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian kiire ja pelkään jatkuvasti mokaavani töissä

Vierailija
30.07.2025 |

Virheitä ei saisi tulla tällä alalla, ja koen että teen työni hyvin mutta pelkään jatkuvasti tekeväni virheen. Tarkistan ja tarkistan ja olen ihan kuormittunut.  Kotonakin mietin asioita, ja ymmärrän että suuri osa peloista on järjettömiä.Olen jopa harkinnut kokonaan alanvaihtoa mutta ei ole varaa opiskella  . Mikähän tähän auttaisi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Itsari mielessä koko ajan, mutten voi pienten lasten vuoksi vielä pitkään aikaan.

Vierailija
2/5 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei sentään vielä itsari ole mielessä mutta vapaapäivätkin menee pilalle kun mieli kiertää samaa kehää, tuliko virheitä jne. Pelkään ihan oikeasti että istun kohta jonkun virheen takia oikeudessa.  Mitään virhettä en siis tietääkseni ole tähän mennessä tehnyt, mutta virheen mahdollisuus on iso.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutti tunne. Ei auta kuin tietoisesti päästää irti. Jos tulee virhe, se tulee. Teet parhaasi. Jatkuva tarkastelu kyllä on lopetettava tai et jaksa.

Vierailija
4/5 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko töissä tilitoimistossa?

Vierailija
5/5 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se. Kiireessä kun tekee niin ei kohta enää ole varma miten teki ja tekikö kaikki mitä piti. Pakko tarkistaa. En oikeasti edes tiedä miksi pelko on niin vahva, olen yrittänyt järkeillä asiaa mutta se ei auta.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi