Vieläkö käytät kertakäyttösuojia kerran kuussa?
Vai oletko vaihtanut kuukuppiin tai kestositeisiin? Mulla on kuppi käytössä ja en pois enää antaisi!
- Rahaa säästyy
- Luonto säästyy
- Paljon mukavampi käyttää kuin muut suojat
Kommentit (25)
tosin parina päivänä käytän varmuudeksi myös pikkuhousunsuojia.
Mutta tosi hyvä, kun uskalsin kokeilla. :D Se Lunette näyttää isolta, mutta on aivan sopiva synnyttämättömällekin.
Mullakin oli aivan kammottavat menkat eikä e-pillerit sopineet (tulin niistä tosi ailahtelevaiseksi ja vähän haluttomaksikin) eikä vieneet kipuja muutenkaan kovin tehokkaasti pois, vaikka vuotopäiviä toki vähensivätkin (ennen vuosin jopa 10vrk!).
Älä ihmeessä kärsi, vaan mars gynelle puhumaan tilanteesta! Mulle apua toi hormonikierukka, joka alun tiputteluvuortojen jälkeen päästi mut koko vuotoriesasta :) Ja kivut loppuivat samantien. Jos se ei tunnu hyvältä, pyydä nyt ihmeessä edes kunnon kipulääkkeet (Clotam esim), ei tollaseen tilanteeseen saa alistua/tottua!
Siitä kuukupista ei mulle ollut muuta kuin riesaa, koska se ei kestänyt valtaisaa vuotoa falskaamatta ja tuntuikin ikävältä :( Onneksi uskalsin mennä laitatuttamaan hormonikierukan, vaikka jännittikin...
Enkä edes nosta hattua kestositeiden käyttäjille YÄK!
Melkein jatkuvasti joutuu käyttämään pikkuhousunsuojaa (kiitos Cerazette pillerien), kuukautisten aikana käytän Libresseä.