Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Visa sai hiukset takaisin

Vierailija
30.07.2025 |

Raportoi is, mikähän mahtoi olla keino?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intialainen päähieronta?

Vierailija
2/21 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös karvojen ajelu kiihdytä kasvua? Ainakin itse olen parturoimalla saanut sellasen pusikon että hävettää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ja vielä samana päivänä kun Ramilta katosi kaikki perskarvat...

Vierailija
4/21 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustensiirto, finasteridi/dutasteridi ja minoksidiili. Lisäaineista biotiini ja sinkki SAATTAA auttaa.

Voi olla että joku oleellinen unohtui mutta nuo ovat ne jotka tällä hetkellä toimii, kaikki muut vitamiinit ihan huuhaata

Vierailija
5/21 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elvyttämällä päänahan verenkiertoa

Vierailija
6/21 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös karvojen ajelu kiihdytä kasvua? Ainakin itse olen parturoimalla saanut sellasen pusikon että hävettää

No ei kiihdytä. Karvatuppi on ihon pinnan alla ja leikkaus ei vaikuta siihen mitenkään. ihmeen sitkeässä tämäkin myytti.

Vierailija
7/21 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkavisa?

Vierailija
8/21 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhaajuttu kuten nämä kaikki maksumuurin takana olevat. 

Vierailija
9/21 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perskarvoja siirrettiin päähän.

Vierailija
10/21 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku ystävällisesti sanoa, että mitä jutussa lukee, eikä kaiken maailman arvuuttelua. 

Vierailija
11/21 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kiihdytä. Karvatuppi on ihon pinnan alla ja leikkaus ei vaikuta siihen mitenkään. ihmeen sitkeässä tämäkin myytti.

Todellakin vaikuttaa..

Vierailija
12/21 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoitti:

Visa sai hiukset takaisin

Siis kuka ne vei, vai kävikö hakemassa parturin lattialta? Voiko olla varma ettei mukana ole yhtään vierasta tukkaa?

Vierailija
13/21 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin vaikuttaa..

Miten se on mahdollista? Karva voi tuntua tietenkin terävämmältä, kun se on vedetty poikki. Se voi näyttää myös tummemmalta tai paksummalta, jos ennen leikkausta hiukset tai karvat on saanut aurinkoa tai muuta rasitusta. Karvatuppien määrään se ei voi vaikuttaa mitenkään eikä niiden toimintaan. Sen sijaan poistaminen juurineen alkaa pikku hiljaan yleensä heikentämään karvaa. 

Vierailija
14/21 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruukki.

Vierailija
15/21 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksykää nyt kaljuuntuneet tosiasiat. Se olisi arvokkaampaa kuin tämmöinen plaseboihin tarraaminen.

Vierailija
16/21 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin vaikuttaa..

Miten se on mahdollista? Karva voi tuntua tietenkin terävämmältä, kun se on vedetty poikki. Se voi näyttää myös tummemmalta tai paksummalta, jos ennen leikkausta hiukset tai karvat on saanut aurinkoa tai muuta rasitusta. Karvatuppien määrään se ei voi vaikuttaa mitenkään eikä niiden toimintaan. Sen sijaan poistaminen juurineen alkaa pikku hiljaan yleensä heikentämään karvaa. 

Karvatuppi on yhteydessä hermostoon, kun hermo saa heikentyneen signaalin karvasta, niin se välittää tiedon aivojen karvakeskuseen, joka buustaa katkenneen karvan kasvua

Vierailija
17/21 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI-yhteenveto

Visa sai hiuksensa takaisin PRP-hoidon avulla. Hoitoon kuului hiustenlähtöä aiheuttaneen syyn selvittäminen ja sen jälkeen sopivan hoitosuunnitelman laatiminen, jonka osana oli PRP-hoito. 

PRP-hoito (Platelet-Rich Plasma) on hoitomuoto, jossa käytetään potilaan omaa verta, josta eristetään verihiutalepitoista plasmaa. Tämä plasma sisältää kasvutekijöitä, jotka edistävät hiusten kasvua ja elinvoimaisuutta. Hoito aloitetaan yleensä sairaanhoitajan konsultaatiolla, jossa arvioidaan tilanne ja laaditaan yksilöllinen hoitosuunnitelma. 

Joskus hiustenlähtöön voi riittää myös kotikonstein tehtävät toimenpiteet, kuten:

Päähieronta:

Säännöllinen päähieronta voi parantaa päänahan verenkiertoa ja edistää hiustenkasvua. 

Hellävarainen pesu:

Vältä liian kuumaa vettä ja liiallista pesua. Käytä miedompia shampoita ja hoitoaineita. 

Riittävä ravinto:

Varmista, että saat tarpeeksi vitamiineja ja kivennäisaineita, erityisesti biotiinia, joka on tärkeä hiusten kunnolle. 

Stressin hallinta:

Stressi voi aiheuttaa hiustenlähtöä, joten pyri vähentämään stressitekijöitä ja löytämään keinoja stressin hallintaan. 

Vierailija
18/21 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi hiustensiirrot..

Vierailija
19/21 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo juttu kuuluu sarjaan: liian hyvää ollakseen totta, eli Suomeksi sanottuna huijaus.

Vierailija
20/21 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vain siirrytte visaan. Unohtakaa amexit ja muut kilpailevat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän