Mahtaakohan poliisi seurata tämän palstan tiettyjä kirjoittajia?
Suurin osa muistanee Valkeakosken henkirikoksen, jossa tekijä oli kirjoitellut naisiin kohdistuvia väkivaltafantasioitaan Ylikselle. Samanlaista porukkaahan pyörii täälläkin.
Kommentit (278)
Edelleenkään ei ole vastausta mitä Halla-Ahosta???
Vierailija kirjoitti:
Olen pari nettivinkkiä vuosien varrella tehnyt suoraan poliisille tämän palstan viesteistä. Suosittelen muillekin jos tulee sairaita viestejä vastaan.
Niin olen minäkin. Monikaan ei ymmärrä että kannattaisi tarkkaan miettiä kirjoituksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti! Olen muutaman kirjoittajan kirjoituksia ilmoittaessani ylläpitoon laittanut toiveen, että toivottavasti ylläpito on poliisiin yhteydessä. Toivottavasti ei saada uutisista lukea, että ylläpito ei ole tehnyt mitään!
Mä en oikein usko, että ylläpito tekee mitään saamilleen palautteille.
Ap
Ei palstan mielipiteitten seuraaminen ja niihin puuttuminen taida edellyttää ylläpidon kanssa yhteistyötä isommassa määrin.
Toki viranomaiset saavat luultavasti tarvittavat tiedot pyytäessään.
Arvelen että jo varuuksi selvitetään yleisestä linjasta poikkeavat kirjoittajat ja liian provokatiivisia mielipiteitä kirjoittavat jo valmiiksi.
Ihan varuuksi koska saattavat olla tulevia "kansankiihottajia" ja helpompi tuntea jo ennakolta näiden vaarallisuusaste yhteiskunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pari nettivinkkiä vuosien varrella tehnyt suoraan poliisille tämän palstan viesteistä. Suosittelen muillekin jos tulee sairaita viestejä vastaan.
Niin olen minäkin. Monikaan ei ymmärrä että kannattaisi tarkkaan miettiä kirjoituksiaan.
Parhaimmat kirjoitukset tulee juuri niin ettet mieti.
Mielen pitää olla täysin tyhjä. Mietinnät tapahtuu päiviä ennen tai jälkeen kirjoittamisen.
Tämä on ihan tyypillien metodi kirjoittamiseen. Ja ollut kirjoitajilla käytössä jo vuosisatoja. Suomessa pitäisi oppia vihdoin lukemaan tekstejä moniulotteisemmin.
Täällä on luettu pitkään kuin luetaan Raamattua. Seitkytluvulla oli nousua lukemisen taidoissa, mutta laskua on taas havaittavissa syöksyjohteisesti.
Tonyn kuolinilmoituksen kirjoitus suututti tosi monia, kun lukemisen taitoa ei löytynyt. Se on myös hyvä ase, koska lukija tällöin satuttaa vain vasaralla itseään päähän, kun ei näe eri sävyjä teksteissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti! Olen muutaman kirjoittajan kirjoituksia ilmoittaessani ylläpitoon laittanut toiveen, että toivottavasti ylläpito on poliisiin yhteydessä. Toivottavasti ei saada uutisista lukea, että ylläpito ei ole tehnyt mitään!
Mä en oikein usko, että ylläpito tekee mitään saamilleen palautteille.
ApEi palstan mielipiteitten seuraaminen ja niihin puuttuminen taida edellyttää ylläpidon kanssa yhteistyötä isommassa määrin.
Toki viranomaiset saavat luultavasti tarvittavat tiedot pyytäessään.
Arvelen että jo varuuksi selvitetään yleisestä linjasta poikkeavat kirjoittajat ja liian provokatiivisia mielipiteitä kirjoittavat jo valmiiksi.
Ihan varuuksi koska saattavat olla tulevia "kansankiihottajia" ja helpompi tuntea jo ennakolta näiden vaarallisuusaste yhteiskunna
Tietyistä aiheista ei saa kirjoittaa.
Poliitikasta saa.
Seuraa varmaan ja trolleista leivotaan syyllisiä, jotta saadaan työpaikat pidettyä.
Oletan ja toivon, että seuraa. Olen itsekin tehnyt pari ilmoitusta. Tietävät ainakin palstan pahimman häirikön nimen.
Vierailija kirjoitti:
Seuraa varmaan ja trolleista leivotaan syyllisiä, jotta saadaan työpaikat pidettyä.
Ei kannata kirjoittaa sellaiseen keskusteluun mitään, missä puhutaan jostain henkilöstä.
Vain yleisiin aiheisiin.
Internetin trollipalstojen vakavuusaste jokaiselle tiedoksi? Joku valtakunnallinen tiedote?
Älä leiki leikkipaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata kirjoittaa sellaiseen keskusteluun mitään, missä puhutaan jostain henkilöstä.
Vain yleisiin aiheisiin.
Ketään henkilöä ei saa kommentoida, voi tulla kunnianloukkaus syyte.
Niin, miten joku uskaltaa olla toimittaja.
Ylläpidon tehtävä pitää palsta kliininä.
Saksan poliisi hakee kotoa käsin jos kritisoit EU eliitin valtavia rahastusagendoja
Uskoisin että ap on nyt seurannassa
Sitä ei saa sanoa tai vihjata ketkä suorittivat Ulvilan murhan ja mistä käsky annettiin. Ja miksi: vinkki vaan:
Jukka Lahti ja Pekka Puputti eivät olleet sionisteja ja olivat tutkineet lasten hyväksikäyttöä. Epstein jylläsi maailmalla verkostoineeen....
Vierailija kirjoitti:
Tietyistä aiheista ei saa kirjoittaa.
Poliitikasta saa.
Kaikki on käytännössä politiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletan ja toivon, että seuraa. Olen itsekin tehnyt pari ilmoitusta. Tietävät ainakin palstan pahimman häirikön nimen.
Nimet.
Eiköhän poliisilla ole parempaakin tekemistä kuin puuttua jonkun palstan satunnaisiin kirjoittelijoihin. Tuskin niiden resurssit riittää muutaman viestin takia lähteä mitään tutkintaa tekemään. Ehkä eri asia, jos joku laittaisi toistuvia tappouhkauksia jollekin tietylle ihmiselle tai muuta oikeasti vakavaa.
Vähän sama kuin X:ssä on ollut tietyllä porukalla tapana ilmiantaa jenkkilän poliisille postauksia, joissa seksualisoidaan nuoren näköisiä animehahmoja, eli siis toisin sanoen vaaditaan tuomioita piirroskuvista. Siellä päässä onkin pyydetty, että lopettaisivat tuollaiset ilmiannot, koska ne vie vaan täysin turhaan aikaa ja resursseja oikeilta rikoksilta.
Eiköhän ne ainakin vihapuheilijat laita tarkkailuun jottei syyllistytä ajatusrikoksiin!
Vasu pois ja kädet yös!