Natalia Salmela haluaa muuttaa pois Suomesta
Kertoo lehti. Syynä hallitus.
Mahtavaa! Kiitos hallitus, kerrankin jotain hyvää.
Kommentit (70)
Varakkaat lähtee. Minä myös. Miettikää seurauksia, ennen kuin iloitsette.
n43
Salmela myöntää olevansa puolueellinen aiheesta puhuessaan. Hän on vastikään perustanut Viinii ja laattaa -nimisen yrityksen, jonka tarkoitus on yhdistää viini- ja rakennusbisnes.
Mikäli tämä esitys menee läpi, niin puolisoni voi samantien laittaa firmansa luukulle lapun ja meitsin just perustettu Viinii ja laattaa oy voi varmaan sit keskittyä vain rakennusmateriaaleihin. Suomi ei nousuun, Salmela jatkaa.
Salmela väläyttelee tarinoissaan jopa ulkomaille muuttoa.
Vierailija kirjoitti:
n43
Niin siis tämä verokikkailija joka samaan aikaan kun sääti holding-yhtiöidensä kanssa, urputti oman lapsensa neuvola- ja päiväkotipalveluista jotka kustannetaan - niillä verovaroilla.
Ei todellakaan tule ikävä. Hei hei!
Vierailija kirjoitti:
n43
Toivottavasti kaikki rikkaat lähtee suomesta. Sen jälkeen jää köyhät eläkeläiset ja köyhät maa han muuttajat. Hieno maa. Vi....... miten tyhmiä suurin osa ihmisistä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n43
Niin siis tämä verokikkailija joka samaan aikaan kun sääti holding-yhtiöidensä kanssa, urputti oman lapsensa neuvola- ja päiväkotipalveluista jotka kustannetaan - niillä verovaroilla.
Naurettava kateellinen olet.
Vierailija kirjoitti:
n43
Miksi? Hallitushan juuri pitää varakkaiden eduista huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n43
Naurettava kateellinen olet.
Verokikkailua ei toki voi kritisoida ilmankin kateellisuutta, vaan aina on syynä iänikuinen kateus :D Mahtaa olla mielekäs maailmankuva jos lähtee siitä ajatuksesta että kaikki ovat aina ja ikuisesti kateellisia.
Viini ja laattaa. Siinäpä vasta hyvä nimi, laatta saattaa viinin jälkeen lentää XD
Yes!!!!!!