Muita jotka hakee viinat virosta?
Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa, samalla saa kivan reissun.
Kommentit (30)
Ei tarvitse itse lähteä hakeen. Yksi tuttu työtön käy ja saa samalla pienen hakurahan.
Latviassa halvempaa. Haetaan sieltä kun reissataan Baltiassa muutama kerta vuodessa.
En jaksa. Ostan Suomesta. Ei kiinnosta mennä autolla Viroon.
No eipä juuri nykyään ole halvempaa.
Tilaan Saksasta, Espanjasta ja Portugalista. Myyjä maksaa verot tottakai.
Vierailija kirjoitti:
No eipä juuri nykyään ole halvempaa.
On se puolet halvempaa kuitenkin silti
Vierailija kirjoitti:
En jaksa. Ostan Suomesta. Ei kiinnosta mennä autolla Viroon.
Vielä helpommalla pääsee kun tilaa kotiovelle. Ei tarvitse edes kävellä Alkoon kun lähetti tuo laatikot ovelle.
Ei ole tarvetta hakea virosta mitään.
4€/plo saa Espanjasta ja Portugalista viinejä jotka vastaa Alkon 10€ viinipulloja. 8€/plo ja aletaan olla lähellä Alkon 20€ viinejä. Toki niin että mitä kalliimpi tuote niin sitä pienempi hyöty tilata ulkomailta ellei ole jotain todella väkevää.
No en todellakaan hae. Mulla on jo pelkästään Helsinkiin melkein 400km, että kyllä siinä viinalle tulee hintaa jos täältä asti lähtee hakemaan.
Liikaa vaivaa ja kulutus niin vähäistä ettei jaksa. Jonkun konjakki tai viskipullon voi vielä ulkomailta tuodakin, mutta en ikinä alkais mitään kaljaa raahaamaan.
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan hae. Mulla on jo pelkästään Helsinkiin melkein 400km, että kyllä siinä viinalle tulee hintaa jos täältä asti lähtee hakemaan.
Kannattaisiko sun hakea ne Norjasta?
Kyllä täällä Helsingissä pääsee helposti Viroon.
Bulkkiviinat ovat lähempänä teollisia liottimia kuin puhdasta etanolia. Suomesta sai joskus parempaa pontikkaakin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei luoja. Et taida tuntea Suomea. Jos mulla on melkein 400km Helsinkiin, niin mitä veikkaat olenko siltikään lähellä Norjaa? Nyt järki käteen. En ole niin alkoholin himoinen, ettenkö voisi ostaa ihan Suomesta juomani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et ihan taida tietää Norjan alkoholikäytäntöjä tai hintoja?
Viron halvoissa viinoissa on suurin metanolipitoisuus.
armoton krapula ja päänsärky, ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Niin, matkat ja syömiset ja juomiset. Kuluu aikaa kaikkeen. Meilläkin lähes 500 km länsiterminaaliin. Viimeksi käytiin Tallinnassa 8 vuotta sitten.
En viitsi. Minulle se on ihan sama, paljonko viina maksaa. Muuten kyllä käyn silloin tällöin Tallinnassa ja Pärnussa.