Näin unta jossa työkaverini halaili ja helli mua alasti
Olen siis naimisissa ja työkaverini on kiva mies. Ihan kuin olisin pettänyt miestäni. Hyi mua. :D
Kommentit (45)
Viimeiset työnnöt olivat kovia ja rajuja. En ajatellut, että hän tulisi sisääni, vaikka olisin niin kovasti halunnut. Nousin ja käännyin nopeasti. Ap
Näin miehen herkistyneet kasvot kun otin kiinni hänen koko miehuudestaan ja painoin sen ensin kevyesti huulilleni ja lopulta otin sen suuhuni, imin sitä ja halusin että hänestä tuntuu yhtä hyvältä kuin musta oli tuntunut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Näin miehen herkistyneet kasvot kun otin kiinni hänen koko miehuudestaan ja painoin sen ensin kevyesti huulilleni ja lopulta otin sen suuhuni, imin sitä ja halusin että hänestä tuntuu yhtä hyvältä kuin musta oli tuntunut. Ap
poistoon ei kuulu tänne
Kaikkea paskaa täällä kirjotellaankin. Voit ylilaudalla kertoa fantasioistasi
Mies otti kiinni hiuksistani ja päästi miehekkään henkäyksen kun hän tuli suuhuni. Kalu nyki kevyesti ja hänen miehekkäät lihaksikkaat reitensä värisivät.
Kaikki oli ohi, mutta ehkä vain hetkeksi, koska tunsin edelleen miten kostea olin.... Ap
Tänne seksi-osioon tuollaiset fantasiat.
Sigmund Freudin Unien selitys -kirjan ("Traumdeutung") mukaan unet ovat toiveajattelua.
Mies jos näkee tuollaista unta työkaverinaisestaan ja kertoo siitä, niin vaimon mielestä se on pettämistä ja pistää eropaperit vireille.
Voi per kele mitä soopaa, poistoon tämä.
Minä näin kerran seksiunta yhdestä opiskelijasta ja kerran työkaverista. Oli kiusallista, vaikka vain minä tiesin asiasta.
Mä pidin tästä unesta, pakko myöntää...
Vierailija kirjoitti:
Mies jos näkee tuollaista unta työkaverinaisestaan ja kertoo siitä, niin vaimon mielestä se on pettämistä ja pistää eropaperit vireille.
No miehen mielikuvitus ei riittäisi tähän tuotokseen!
Olis kiva tietää, upposiko tää paremmin naisiin? Nainenhan vaan haluaa tuntea olevansa haluttu miehen silmissä.
Olen nainen ja näin unta että naispuolisella työkaverilleni olikin penis ja olimme yhdynnässä 😳 on kyllä maskuliininen muutenkin, mutta jäi mieleeni. Seksi oli oikeastaan ihan hyvää 🙈
Juuri sinua tarkoitin. Taas pöksyt kostuvat. ap