Vaimo haluaisi että vietelen sen ystävätären ( sinkua )
Vaimo haluaisi, että viettelen hänen ystävättärensä (sinkku). Hän haluaisi nähdä, miten harrastan seksiä tämän ystävättären kanssa. Tämä on ollut hänen fantasia jo pidemmän aikaa. Hän on kuulemma kertonut ystävättärellensä, että se olisi ihan ok. Nyt on sitten järjestetty minun tietämättä saunabileet mökille ensi viikonlopuksi. Vaimo on ihan täpinöissään ja käy kuumana koko ajan. Onkohan nyt jotain suunnitelmia, joista en tiedä? Ja jos tilanne tulee eteen, uskallanko oikeasti lähteä kokeilemaan? Miten tällaiset asiat toimivat muiden naisten kohdalla?
Mies
Kommentit (16)
Siinä on kyllä riskinsä. Opiskeluaikaisen tyttöystäväni kanssa lyötiin hänen aloitteesta vetoa siitä, että en pystyisi saamaan sänkyyn yhtä toista meidän killan naisopiskelijaa. Vaikka varmuuden vuoksi puhuttiin ja tehtiin selväksi, että jos onnistun ja voitan vedon, niin siitä ei seuraa mitään kostoja tms., ja se ei vaikuta meidän suhteseen. Kuitenkin voitettuani vedon, hän halusi vastaavanlaisen jutun, vaikka yritin selittää, että se ei ole reilua siitä syystä, koska hyvän näköinen nuori nainen saa aina miehen sänkyyn jos haluaa. Painostettuna suostuin vetoon jonka hän tietysti voitti,.Molempien vierailut vieraissa sängyissä johtivat kuitenkin siihen, erottiin parin kuukauden sisällä. Olin itse aika murtunut tuon jälkeen, koska luulin, että me emme eroaisi ikinä.
Eli älkää tehkö typeriä juttuja jos ette halua riskeerata teidän suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on kyllä riskinsä. Opiskeluaikaisen tyttöystäväni kanssa lyötiin hänen aloitteesta vetoa siitä, että en pystyisi saamaan sänkyyn yhtä toista meidän killan naisopiskelijaa. Vaikka varmuuden vuoksi puhuttiin ja tehtiin selväksi, että jos onnistun ja voitan vedon, niin siitä ei seuraa mitään kostoja tms., ja se ei vaikuta meidän suhteseen. Kuitenkin voitettuani vedon, hän halusi vastaavanlaisen jutun, vaikka yritin selittää, että se ei ole reilua siitä syystä, koska hyvän näköinen nuori nainen saa aina miehen sänkyyn jos haluaa. Painostettuna suostuin vetoon jonka hän tietysti voitti,.Molempien vierailut vieraissa sängyissä johtivat kuitenkin siihen, erottiin parin kuukauden sisällä. Olin itse aika murtunut tuon jälkeen, koska luulin, että me emme eroaisi ikinä.
Jos ei halua MINKÄÄNLAISTA riskiä, ei ole mahdollista harrastaa koskaan minkäänlaista seksiä. Yksittäisen riskin laukeaminen ei indikoi, ettei kukaan koskaan harrasta seksiä. Kynis.mi
Juuri kun pääset panemaan sitä kaveria, niin taaksesi ilmestyy karvainen gorilla kikkeli tanassa!! Lopun saat arvata!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua lMINKÄÄNLAISTA riskiä, ei ole mahdollista harrastaa koskaan minkäänlaista seksiä. Yksittäisen riskin laukeaminen ei indikoi, ettei kukaan koskaan harrasta seksiä. Kynis.mi
Vihdoin joku joka ymmärtää. Tämän takia baari- ja tinderneidoiltakin suihinotto pitää saada ilman kondomia!
Kuulostaa nyt siltä että mutkikkaaseen asiaan ollaan menossa puhumatta ja ilman että yhdessä edes tiedetään mihin ollaan menossa. Huono idea!
Vaimon kaverin ottaminen kolmanneksi voi olla ihan kiva idea mutta pitää puhua asiasta ensin.
Jopas nyt näitä vaimojen kavereita nussitaan vähän joka ketjussa ;)
Vierailija kirjoitti:
Voi olla ja sehän sua harmittaa
Vierailija kirjoitti:
Joo huomasin saman. Yhdessä oli vaimon sisko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo huomasin saman. Yhdessä oli vaimon sisko.
Loputonta kehää.
Täältä kun kaikki paskanpuhuminen poistettaisiin niin jäisi vain noloimman stondikset -ketju.
Vierailija kirjoitti:
Täältä kun kaikki paskanpuhuminen poistettaisiin niin jäisi vain noloimman stondikset -ketju.
Onko se asiapitosta dialogia?
Vierailija kirjoitti:
En ole uskaltanut avata sitä.
Kiinostaako sua silti muiden stondikset? Itseäni ei kuin omani.
Jassoo, semmoinen fantasia tällä kertaa. Tämä kuuluu fantasiaketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Jassoo, semmoinen fantasia tällä kertaa. Tämä kuuluu fantasiaketjuun.
Linkkaatko?
Pane vain jos saat.
Miehen kannattaa aina panna.