Tämä kuva on mennyt viraaliksi X:ssä
https://x.com/kawausosuki0513/status/1948503457280786866
Yli 2K kommenttia.
Yli 210K tykkäystä.
Ja yli 50K bookmarkia.
Naiskauneus on vielä elossa Japanissa.
Kommentit (75)
Mikä tuon ilmeen tarkoitus on? Oksennan sun naamalle???
Oi kun söpöä...
Eikä tuo ole edes nätti japanilainen. Hyvin arkisen näköinen.
Ihan kuin pidättelis sitä itseään.
Sillä on näköjään muissakin kuvissa tuo oksennuksenpidätys-ilme 😆
Luuleeko että se näyttää jotenkin hyvältä? Yrittää korostaa poskipäitä vai mitä hittoa?
Miksi tuo "kohta lentää laatta" -ilme? 🤢
Katkera palstanainen näköjään löysi AP:n ketjun ja nyt spämmii naisvihaa japanilaisia naisia kohtaan yläpeukuttaa omia kommenttejaa. -.-
Vierailija kirjoitti:
Sillä on näköjään muissakin kuvissa tuo oksennuksenpidätys-ilme 😆
Luuleeko että se näyttää jotenkin hyvältä? Yrittää korostaa poskipäitä vai mitä hittoa?
Totta. Onko tää joku japanilasnaisten ankanhuuli-versio vai mitä kummaa?
Vierailija kirjoitti:
Katkera palstanainen näköjään löysi AP:n ketjun ja nyt spämmii naisvihaa japanilaisia naisia kohtaan yläpeukuttaa omia kommenttejaa. -.-
Ei japanilaisissa naisissa mitään vikaa, mulla on yksi hyvä ystäväkin. Mutta tuo kyseinen nainen on outo! Miksi tuollaista päiväkotilapsen ilveilyä?
Mä en nyt ymmärrä..? Siis mikä juttu tämä on? Tavallinen arkivaatteisiin pukeutunut tyttö, vähän hassulla ilmeellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sillä on noin tyhmä ilme?
Tarkoitat hauska virne? Jaa, miksi jotkut naiset haluaa olla hauskoja? Hyvä kysymys... Sorry, tarkoitin huono kysymys. -.-
Jos avaa sen profiilin niin sillä on todella monessa kuvassa tuo samanlainen omituinen poskienpullistus.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa AV:lle; täällä jämänaiset haukkuu nuoria naisia ja aasialaisia naisia aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt ymmärrä..? Siis mikä juttu tämä on? Tavallinen arkivaatteisiin pukeutunut tyttö, vähän hassulla ilmeellä?
Juu, ei millään tapaa erikoisen näköinen muuten mutta ilveily on kummallista.
Mitä ap oikein hakee kuvalla?
Vierailija kirjoitti:
https://hymy.fi/wp-content/uploads/2016/06/johanna_tukiainen_hymy-papar…
Reflektoi näkemääsi tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa AV:lle; täällä jämänaiset haukkuu nuoria naisia ja aasialaisia naisia aamusta iltaan.
Näiden loisten pitäisi mennä töihin.
Terveiset täältä toimistolta. Minä maksan veroja, jotta nämä naiset voi lusia sohvalla ja haukkua aasialaisia naisia jollakin hikisellä foorumilla.
Vierailija kirjoitti:
Se on "fukuretsura"-ilme (pouty face), tai sitä luultavasti tavoitteli tuossa.
Tarkoitus on olla kuin tuohtunut, puhiseva pikkutyttö, koska se on "söpöä" siellä päin.
Vierailija kirjoitti:
Tuolta naisen kuuluukin näyttää. Ei siltä miksi lännessä naiset ovat muuttuneet.
Japanilaiselta/hamsterilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa keksiä omiasi. Tuo olisi ihan yhtä typerä poseeraus etnisestä taustasta riippumatta. Ja jos olisikin vain yhdessä kuvassa niin ei siinäkään mitään mutta kun sama oksennusilme on todella monessa hänen kuvassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://hymy.fi/wp-content/uploads/2016/06/johanna_tukiainen_hymy-papar…
Reflektoi näkemääsi tähän.
Et sitten muuta vertailua löydä?
Entä tämä
https://anna.fi/awpo/img/2022/05/dsc1476v-scaled.jpg?s=1a326a2df8a0caa2…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on "fukuretsura"-ilme (pouty face), tai sitä luultavasti tavoitteli tuossa.
Tarkoitus on olla kuin tuohtunut, puhiseva pikkutyttö, koska se on "söpöä" siellä päin.
No päiväkodin uhmaikäinen siitä juuri tulikin mieleen 😅
Hauskaa kyllä kun triggeröityvät rassisstisesti ja vaativat rasssisstisesti poistumaan näkyvistä rotunsa vuoksi.