Mikkeli saa kohta paljon uusia asukkaita.
Itse Jone Nikula kehuu Mikkelin ihmeellisyyttä ja harkitsee sinne muuttoa. Oon hesarissa huomannu. Riittääkö asuntoja kaikille halukkaille? Varmaan kova rakennusbuumi päällä.
Kommentit (73)
Hyvä.Odottelekin hetken,mulla kämäinen perintömökki siellä,joten kohta sen voi saada kaupaksi.
Hyvin varusteltuja ja tasokkaita sotilashenkilöitä, jotka arvostavat naiskauneutta.
Vierailija kirjoitti:
Luvassa kuumia romansseja!
Jotain perheellisiä keski-ikäisiä tyyppejä viitisenkymmentä puolison ja lasten kanssa usasta, britanniasta, ruotsista, norjasta ja alankomaista. Jos niinku luulet, että koko rykmentti jotain parikymppisiä sinkkujenkkihottiksia niin not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain perheellisiä keski-ikäisiä tyyppejä viitisenkymmentä puolison ja lasten kanssa usasta, britanniasta, ruotsista, norjasta ja alankomaista. Jos niinku luulet, että koko rykmentti jotain parikymppisiä sinkkujenkkihottiksia niin not.
Ei tarvitse olla parikymppinen. Alle viiskymppinen kelpaa mulle. Kaikissa noissa maissa mitkä luettelit ovat miehet huomattavasti tasokkaampia kuin Mikkelissä. Odotan innolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla parikymppinen. Alle viiskymppinen kelpaa mulle. Kaikissa noissa maissa mitkä luettelit ovat miehet huomattavasti tasokkaampia kuin Mikkelissä. Odotan innolla.
Ne on varmaan just jotain viisikymppisiä hallintotyyppejä. Miksi et itse muuta johonkin noista maista töihin sieltä Mikkelistä miestä odottelemasta?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eivät tule puolisoiden eikä lasten kanssa, ne on muutaman kuukauden komennuksia mitä käyvät pyörähtämässä
EIkö se Nikula nyt vaan voisi pysyä siellä missä onkaan, ei tarvi tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eivät tule puolisoiden eikä lasten kanssa, ne on muutaman kuukauden komennuksia mitä käyvät pyörähtämässä
Mikkelin kaupunki nyt kuitenkin tuntuu valmistautuvan mm koulun ja asuntojen suhteen perheellisiin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
EIkö se Nikula nyt vaan voisi pysyä siellä missä onkaan, ei tarvi tulla.
Jonessa on vielä miestä monelle Mikkelin naiselle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleehan sinne kohta NATOn esikuntakin.
Tuhansia nato-sotilaita. On siinä ihmettelemistä.
50 tulossa
Monet heistä kansainvälisiä ja hyvätuloisia menestyjiä. Molemmat ominaisuudet kilpailuetuja parisuhdemarkkinoilla.
Mikkelissä tuollaiset saa lättyyn. Tai saisivat, jos eivät olisi ammattisotilaita. Hyvää tekee sille perslävelle saada vähän uutta verta asunto- ja naismarkkinoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleehan sinne kohta NATOn esikuntakin.
Tuhansia nato-sotilaita. On siinä ihmettelemistä.
50 tulossa
Monet heistä kansainvälisiä ja hyvätuloisia menestyjiä. Molemmat ominaisuudet kilpailuetuja parisuhdemarkkinoilla.
Mikkelissä tuollaiset saa lättyyn. Tai saisivat, jos eivät olisi ammattisotilaita. Hyvää tekee sille perslävelle saada vähän uutta verta asunto- ja naismarkkinoille.
Tai siis parisuhdemarkkinoille.
Mä muutin Hesaan Mikkelistä, tytöt ne tykkää mun.......
Voisin muuttaa Helsingistä Mikkeliin. Töitäkin löytyisi, mutta löytyykö vapaita naisia?
Jone Nikula on hyvä syy pysyä kaukana Mikkelistä. Kuvottava äijä🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös pitempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin vasta onkin vipinää kun ukkomiehet pääsevät laitumelle ja Mikkelin maine seksipositiivisena kaupunkina leviää myös kansainvälisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin vasta onkin vipinää kun ukkomiehet pääsevät laitumelle ja Mikkelin maine seksipositiivisena kaupunkina leviää myös kansainvälisesti.
Muutaman vuoden kuluttua ne Himoksen ryhmäseksi ja parinvaihto festivaalit järjestetään Mikkelin dinosauruslandiassa!
Visulahti, Visulahti, siinä on seksiloman tahti!
Hyvä saada melko rajallista savolaista geeniperimää laajennettua.