Ideoita viemisiksi työpaikan kahvihuoneen?
Määräaikaisuus päättyy 31.7. ja jotakin pitäisi viedä. Työnantaja tarjoaa kahvit ja teet, sekä usein jotakin makeaa. Työkaverit myös tuovat taukotilaan usein herkkuja. Kyseessä hyvin ilmastoitu työpaikka, siisti sisätyö. Mitä siis kahvipöytään työsuhteen päättymisen kunniaksi?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Työsuhteen päättymisen kunniaksi?
Ottaisi sen verran kupoliin ja ahdistaisi, että en tod veisi mitään.
Opinnot jatkuvat, pakko mennä välillä yliopistolle.
Vierailija kirjoitti:
En ole vienyt työpaikalle leipomuksia sen jälkeen kun kerran vein ja eivät kelvanneet. Olin lasten kanssa leiponut illalla korvapuusteja ja vein sitten seuraavana aamuna muutaman puustin tarjolle. Yhdestä puustista oli haukattu pala ja jämät jätetty pöydälle lojumaan. Loput kovettuivat tarjottimelle. Heitin puustit roskiin ja en enää varmasti vie mitään tarjottavaa. En edes kaupan suklaapisarakeksejä.
No en minäkään söisi mitään lasten kanssa leipomia räkäpullia. Mieti nyt vähän.
Jos ne oli kuivakoita/ylipaistettuja tai eivät vaan maistuneet hyviltä. :D
Veisin korillisen upeita ja eksoottisia hedelmiä.
Olisi ihanaa jos joku toisi voileipäkakkua kala- tai kasvistäytteellä. Kana tai paahtopaistikin menisi, mutta ei kinkku.
Lakuja ison laatikollisen, myydään 30 kpl laatikoissa.
Kuinka monelle hengelle?
Jos tykkäät leipoa, niin ilman muuta kotitekoista. Jos et, niin hedelmät, suukot, lakut ovat olleet hyvi ehdotuksia.
Piparia voisit tarjoilla
T: kahvihuoneen miehet
Jos leivot, niin tsekkaapaa brookies-ohje.
Jos et leivo, niin tosiaan mansikat, kirsikat, aprikoosit tai muut kausihedelmät. Tai lakut.
Onko se jotenkin kunniallista kun duuni loppuu?
Hihkaise poistuessasi, "jätin hanskat naulaan, vedä käteen".
En veisi yhtään mitään. Ei se ole mikään juhlan paikka, että työt loppuu.
Älä ainakaan leivo. Vie vaikka mansikoita ja jäätelöä ( kaupasta)
Näillä helteillä maistuisi joku suolainen piirakka.
Minusta on ahdistavaa, kun työpaikalle roudataan jatkuvasti jotain pullamössöä ja sitten pahoitetaan mieli, kun niitä ei halua syödä.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Aiettä mua aina nyppi kun oli tarjottavaa kahvihuoneessa. Ei juuri koskaan semmoisille jotka ei pidä makeasta. "ai et ota, ite leivoin" No kun ei kaikki tykkää.
Vois joskus olla tosiaan hedelmiä iänikuisen pullan sijaan!
Ps Aikoinaan olin keikkalaisena yhes paikas.
Siellä katettiin pomojen kahvihuoneeseen aina vissyä ja hedelmiä, joka kerralle kun oli kokous! Muistan sen vieläkin vaikka on aikaa!
Hedelmäthän on makeita. Kyllä sä sokerista selvästi tykkäät, sitä riittää hedelmissä. Yrität hyvesignaloida.
Mitä ikinä vietkin, älä tuputa äläkä käytä nyrpeää naamaa, jos kaikki eivät halua ottaa tarjoilujasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Aiettä mua aina nyppi kun oli tarjottavaa kahvihuoneessa. Ei juuri koskaan semmoisille jotka ei pidä makeasta. "ai et ota, ite leivoin" No kun ei kaikki tykkää.
Vois joskus olla tosiaan hedelmiä iänikuisen pullan sijaan!
Ps Aikoinaan olin keikkalaisena yhes paikas.
Siellä katettiin pomojen kahvihuoneeseen aina vissyä ja hedelmiä, joka kerralle kun oli kokous! Muistan sen vieläkin vaikka on aikaa!
Hedelmäthän on makeita. Kyllä sä sokerista selvästi tykkäät, sitä riittää hedelmissä. Yrität hyvesignaloida.
Hedelmät ovat pääosin raikkaita. Joku vehnä-sokeripulla ei.
eri
Helteillä suolakeksejä ja viinirypäleitä.
Meillä tuodaan aika usein jotain itse leivottua ja kaikki menee. Eihän sitä ole jokaisen pakko ottaa.