Ideoita viemisiksi työpaikan kahvihuoneen?
Määräaikaisuus päättyy 31.7. ja jotakin pitäisi viedä. Työnantaja tarjoaa kahvit ja teet, sekä usein jotakin makeaa. Työkaverit myös tuovat taukotilaan usein herkkuja. Kyseessä hyvin ilmastoitu työpaikka, siisti sisätyö. Mitä siis kahvipöytään työsuhteen päättymisen kunniaksi?
Kommentit (42)
Joku suolainen piirakka voisi olla vaihteeksi kiva.
Muna-anjovisleipiä. Hyviä kahvin kanssa.
Hapankaali on hyvää ja terveellistä.
Suolainen piirakka
Pasteija
Täytekakku (marjoilla)
Juusto+keksilajitelma
Hedelmiä ja marjoja
Onko pakastin - jäätelöä
Pieniä riisipiirakoita (coctailpiirakoita) ja makeaa oman mielesi mukaan. Osaatko leipoa, esim. Maisemakahvilan raparperipiirakka voisi olla hyvä vaihtoehto.
Joo. Aiettä mua aina nyppi kun oli tarjottavaa kahvihuoneessa. Ei juuri koskaan semmoisille jotka ei pidä makeasta. "ai et ota, ite leivoin" No kun ei kaikki tykkää.
Vois joskus olla tosiaan hedelmiä iänikuisen pullan sijaan!
Ps Aikoinaan olin keikkalaisena yhes paikas.
Siellä katettiin pomojen kahvihuoneeseen aina vissyä ja hedelmiä, joka kerralle kun oli kokous! Muistan sen vieläkin vaikka on aikaa!
Onko tuo jollain työpaikalla joku "juttu"?
Keskittyisin työhön.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo jollain työpaikalla joku "juttu"?
Keskittyisin työhön.
Kahvihuoneessa? Anna nyt hyvä ystävä muiden pitää taukonsa ;)
En ole vienyt työpaikalle leipomuksia sen jälkeen kun kerran vein ja eivät kelvanneet. Olin lasten kanssa leiponut illalla korvapuusteja ja vein sitten seuraavana aamuna muutaman puustin tarjolle. Yhdestä puustista oli haukattu pala ja jämät jätetty pöydälle lojumaan. Loput kovettuivat tarjottimelle. Heitin puustit roskiin ja en enää varmasti vie mitään tarjottavaa. En edes kaupan suklaapisarakeksejä.
Mankka, jossa Egotripin CD soittamassa luupilla MatkustajAAAaaa. Tapa kiittää kaikesta.
Työsuhteen päättymisen kunniaksi?
Ottaisi sen verran kupoliin ja ahdistaisi, että en tod veisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
En ole vienyt työpaikalle leipomuksia sen jälkeen kun kerran vein ja eivät kelvanneet. Olin lasten kanssa leiponut illalla korvapuusteja ja vein sitten seuraavana aamuna muutaman puustin tarjolle. Yhdestä puustista oli haukattu pala ja jämät jätetty pöydälle lojumaan. Loput kovettuivat tarjottimelle. Heitin puustit roskiin ja en enää varmasti vie mitään tarjottavaa. En edes kaupan suklaapisarakeksejä.
Niin? Olivatko pyytäneet?
Ja jos kerroit, että lasten kanssa leivoit, niin siinähän se syy onkin.
Huoneen=Huoneeseen.